Katri on tosi hyvä keikoilla, mutta ei enää levyillä! Ostin uusimman levyn,
tuskin jaksan kuunnella toista kertaa. Tekotaiteellista!
Katri hyvä, tee lauluja Jukka Kuoppamäen, Esa Niemisen jne. malliin,
silloin on hyvä, en tykkää nykytyttösäveltäjistä jne.!!!!!
Kuitenkin vielä ihailijasi (yli 40 vuotta).
terveisin PA
katri helena ennen ja nyt
10
225
Vastaukset
- valoapäin
Ihan samaa mieltä. En syty myöskään Kiiskisen ja Kilpeläisen tekemille biiseille. Ei ne istu Katrille :/
- katri-fani
Oi, olen aivan toista mieltä!! Tykkään tuosta uudesta levystä todella paljon. Ja juuri niistä vaikeimmista lauluista, jotka eivät ole mitään helppoja ralleja joita kuuntelee toisella korvalla tiskatessa! Nämä uudet biisit ovat todellista kuuntelumusaa, johon tahdon kunnolla paneutua. Niinpä, nämä ovat niin makukysymyksiä...
- odotan innolla
Katri on itse sanonut että tahallansa on muuttanna äänensävyä ja laulunjuonta.
En tiia vielä, kun kuulemma on jouluna vasta näppylässä Katrin tuotos. - Ei-fani
"Kuitenkin vielä ihailijasi (yli 40 vuotta)."
-Olen inhonnut K-H:aa neljäkymmentä vuotta.
-Mokoma kiljukaula.- Katri-fani
Voi sinua ressua, kuinka paljon sinulta on mahtanutkaan mennä energiaa siihen 40v. Inhoamiseen. Onkohan sitä jäänyt ELÄMISEEN ollenkaan!!!
- Ei-fani
Katri-fani kirjoitti:
Voi sinua ressua, kuinka paljon sinulta on mahtanutkaan mennä energiaa siihen 40v. Inhoamiseen. Onkohan sitä jäänyt ELÄMISEEN ollenkaan!!!
Sen verran energiaa mitä tarvitaan radion/TV:n sulkemiseen aseman/kanavan vaihtamiseen eli ei paljoakaan.
Sen takia on jäänytkin aikaa elämiseen; todennäköisesti paljon enemmän kun sinulla.
Hanki elämä. - katri-fani
Ei-fani kirjoitti:
Sen verran energiaa mitä tarvitaan radion/TV:n sulkemiseen aseman/kanavan vaihtamiseen eli ei paljoakaan.
Sen takia on jäänytkin aikaa elämiseen; todennäköisesti paljon enemmän kun sinulla.
Hanki elämä.Heh, heh, sinä olet varmaan TOSI huvittava tyyppi; hyvää joulua vaan...
- Oli miten oli!
Joutavaa höpinää!!! Katri Helena on taitava laulaja vielä tänäkin päivänä! Kirjoittajan ei pidä lukea näitä palstoja mikäli ei miellytä,ja sitä passaa käydä itse kokeilemassa miten se laulu sujuu!!?? Ennen kuin käy arvostelemaan laulajaa joka laulaa työkseen.
- katri-fani
Oli miten oli! kirjoitti:
Joutavaa höpinää!!! Katri Helena on taitava laulaja vielä tänäkin päivänä! Kirjoittajan ei pidä lukea näitä palstoja mikäli ei miellytä,ja sitä passaa käydä itse kokeilemassa miten se laulu sujuu!!?? Ennen kuin käy arvostelemaan laulajaa joka laulaa työkseen.
Olet aivan oikeassa!!! Sitäpaitsi Katri-Helena on aivan liian UPEA laulaja, jotta hänen sivustollaan alkaisin käymään jotain eipäs- juupas leikkiä jonkun höpsön kanssa:-) Hyvää Joulua kaikille K-H ihailijoille.
- Oli miten oli!
katri-fani kirjoitti:
Olet aivan oikeassa!!! Sitäpaitsi Katri-Helena on aivan liian UPEA laulaja, jotta hänen sivustollaan alkaisin käymään jotain eipäs- juupas leikkiä jonkun höpsön kanssa:-) Hyvää Joulua kaikille K-H ihailijoille.
Kiitos samoin sinulle myös Oikein hyvää Joulua!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607