katri helena ennen ja nyt

pa

Katri on tosi hyvä keikoilla, mutta ei enää levyillä! Ostin uusimman levyn,
tuskin jaksan kuunnella toista kertaa. Tekotaiteellista!
Katri hyvä, tee lauluja Jukka Kuoppamäen, Esa Niemisen jne. malliin,
silloin on hyvä, en tykkää nykytyttösäveltäjistä jne.!!!!!
Kuitenkin vielä ihailijasi (yli 40 vuotta).
terveisin PA

10

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valoapäin

      Ihan samaa mieltä. En syty myöskään Kiiskisen ja Kilpeläisen tekemille biiseille. Ei ne istu Katrille :/

      • katri-fani

        Oi, olen aivan toista mieltä!! Tykkään tuosta uudesta levystä todella paljon. Ja juuri niistä vaikeimmista lauluista, jotka eivät ole mitään helppoja ralleja joita kuuntelee toisella korvalla tiskatessa! Nämä uudet biisit ovat todellista kuuntelumusaa, johon tahdon kunnolla paneutua. Niinpä, nämä ovat niin makukysymyksiä...


    • odotan innolla

      Katri on itse sanonut että tahallansa on muuttanna äänensävyä ja laulunjuonta.
      En tiia vielä, kun kuulemma on jouluna vasta näppylässä Katrin tuotos.

    • Ei-fani

      "Kuitenkin vielä ihailijasi (yli 40 vuotta)."

      -Olen inhonnut K-H:aa neljäkymmentä vuotta.
      -Mokoma kiljukaula.

      • Katri-fani

        Voi sinua ressua, kuinka paljon sinulta on mahtanutkaan mennä energiaa siihen 40v. Inhoamiseen. Onkohan sitä jäänyt ELÄMISEEN ollenkaan!!!


      • Ei-fani
        Katri-fani kirjoitti:

        Voi sinua ressua, kuinka paljon sinulta on mahtanutkaan mennä energiaa siihen 40v. Inhoamiseen. Onkohan sitä jäänyt ELÄMISEEN ollenkaan!!!

        Sen verran energiaa mitä tarvitaan radion/TV:n sulkemiseen aseman/kanavan vaihtamiseen eli ei paljoakaan.

        Sen takia on jäänytkin aikaa elämiseen; todennäköisesti paljon enemmän kun sinulla.

        Hanki elämä.


      • katri-fani
        Ei-fani kirjoitti:

        Sen verran energiaa mitä tarvitaan radion/TV:n sulkemiseen aseman/kanavan vaihtamiseen eli ei paljoakaan.

        Sen takia on jäänytkin aikaa elämiseen; todennäköisesti paljon enemmän kun sinulla.

        Hanki elämä.

        Heh, heh, sinä olet varmaan TOSI huvittava tyyppi; hyvää joulua vaan...


      • Oli miten oli!

        Joutavaa höpinää!!! Katri Helena on taitava laulaja vielä tänäkin päivänä! Kirjoittajan ei pidä lukea näitä palstoja mikäli ei miellytä,ja sitä passaa käydä itse kokeilemassa miten se laulu sujuu!!?? Ennen kuin käy arvostelemaan laulajaa joka laulaa työkseen.


      • katri-fani
        Oli miten oli! kirjoitti:

        Joutavaa höpinää!!! Katri Helena on taitava laulaja vielä tänäkin päivänä! Kirjoittajan ei pidä lukea näitä palstoja mikäli ei miellytä,ja sitä passaa käydä itse kokeilemassa miten se laulu sujuu!!?? Ennen kuin käy arvostelemaan laulajaa joka laulaa työkseen.

        Olet aivan oikeassa!!! Sitäpaitsi Katri-Helena on aivan liian UPEA laulaja, jotta hänen sivustollaan alkaisin käymään jotain eipäs- juupas leikkiä jonkun höpsön kanssa:-) Hyvää Joulua kaikille K-H ihailijoille.


      • Oli miten oli!
        katri-fani kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa!!! Sitäpaitsi Katri-Helena on aivan liian UPEA laulaja, jotta hänen sivustollaan alkaisin käymään jotain eipäs- juupas leikkiä jonkun höpsön kanssa:-) Hyvää Joulua kaikille K-H ihailijoille.

        Kiitos samoin sinulle myös Oikein hyvää Joulua!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      1
      3050
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      7
      2103
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      112
      1712
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1041
    5. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      972
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      113
      927
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      35
      744
    8. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      66
      665
    9. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      49
      657
    10. Toivon että kuulut elämääni

      Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      625
    Aihe