Open office alkoi tallentamaan kaikkea minkä avasin Tiedostomuotoon. Kukaan ei saa tiedostoja auki, paitsi minä temppuilemalla avaa sovellutksessa ja sitten pitää valita open office listalta. Vaikka tuollaisen tiedonston nyt valitsee tallennettavaksi missä vaan muodossa eli word, ODF, power point jne. Näytää, että tallennus menisi oikein, mutta tallennus on taas vain Tiedosto muodossa.
Poistin koko open office paketin 3,1 ja latasin uuden 3,3. Nyt uudet tiedostot tallentuvat ok, mutta vanhoja en saa mitenkään muutettua pois Tiedosto muodosta. Minulla on kova työ kirjoittaa kaikki opetus kalvot, jotka oli open office Impress muodossa dia kerrallaan uusiksi. Onko teillä jotain apua miten saan ne muutettua luetttavaan muotoon?
Tallentaa Tiedosto muotoon
Apua Tiedostosta
0
158
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841339- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594