Open office alkoi tallentamaan kaikkea minkä avasin Tiedostomuotoon. "Kukaan" ei saa tiedostoja auki, paitsi minä temppuilemalla avaa sovellutksessa ja sitten pitää valita open office listalta. Vaikka tuollaisen tiedonston nyt valitsee tallennettavaksi missä vaan muodossa eli word, ODF, power point jne. Näytää, että tallennus menisi oikein, mutta tallennus on taas vain Tiedosto muodossa.
Poistin koko open office paketin 3,1 ja latasin uuden 3,3. Nyt uudet tiedostot tallentuvat ok, mutta vanhoja en saa mitenkään muutettua pois Tiedosto muodosta. Minulla on kova työ kirjoittaa kaikki opetus kalvot, jotka oli open office Impress muodossa dia kerrallaan uusiksi. Onko teillä jotain apua miten saan ne muutettua luetttavaan muotoon?
Open office tallensi Tiedostoksi
5
267
Vastaukset
- fdsfdssdsdds
kaksi aloitusta samasta asiasta....
- sitroen.
Eikä yhtään vastausta.
Tyypillistä tietokonepalstalla.
Minäkin jotain apua joskus hain. En saanut kuin muutaman vahinkoa aiheittavan ohjeen.
Samaa se on Kielet ja käännökset -palstallakin.
Samaa se on enimmäkseen Autot ja autoilu -palstallakin.
Mistä näitä tällaisia sikiääkin?
Kokemuksesta viisastuneena: sitroen. - leppäköysi
sitroen. kirjoitti:
Eikä yhtään vastausta.
Tyypillistä tietokonepalstalla.
Minäkin jotain apua joskus hain. En saanut kuin muutaman vahinkoa aiheittavan ohjeen.
Samaa se on Kielet ja käännökset -palstallakin.
Samaa se on enimmäkseen Autot ja autoilu -palstallakin.
Mistä näitä tällaisia sikiääkin?
Kokemuksesta viisastuneena: sitroen.Mistä moinen katkeruus? No kuitenkin kun seuraavankerran tallenat asiakirjan niin valitse tallennusmuodoksi sellainen jota asiakirjan vastaanottaja ymmärtää. Kun libre kysyy pidetäänkö nykyinen muoto niin vastaa myöntävästi, ei siis odf. Onhan tuossa hieman opettelua, mutta harjoitus tekee metsurin.
- asiallisia ohjeita k
Vaikka kuinka valitsen tallennusmuodoksi open office tai word, heti kun teksiti katoaa ruudulta se löytyy resurssien hallinnan kautta vain tuossa oudossa muodossa. Samoin jos otat open officen uudelleen auki ja selaat edellisiä tiedostoja, se ilmoittaa, ettei sitä voi enää avata. Samoin jos joku lähettä minulle word asiakirjan aj avaan sen ja tallennan sen, se todella kysyy säilytetäänkö nykyinen muoto. Kun vastaan kyllä, kone tallentaa siitä huolimatta tiedoston tuohon outoon muotoon.
1. Aukeaako tiedosto, jos ensin käynnistää ohjelmiston (OpenOffice/LibreOffice) ja sitten käyttää vaikkapa Avaa-painiketta ja hakee tiedoston?
2. Onko käyttöjärjestelmä Windows ja mikä versio?
Linkkivinkki:
http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows-vista/Change-which-programs-Windows-uses-by-default
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398