http://www.digitv.fi/sivu.asp?path=1;699;13888
"TV Viihde antaa joululahjan kaikille Suomen antennikodeille. Katsojat voivat joulun ajan nauttia ilmaiseksi mm. Nelosen maksukanavien elokuvista, sarjoista ja urheilusta, sekä Ylen, MTV3:n ja Nelosen teräväpiirtokanavista. Kanavat ovat nähtävissä ilman maksukorttia."
"Kaikki antennikodit saavat seuraavat seitsemän antenniverkon maksu-tv kanavaa sekä kolme HD-kanavaa ilman maksu-tv korttia kotitelevisioonsa kolmen joulupäivän ajan 24.12. klo 00.01-26.12. klo 24.00. Joululahja sisältää seuraavat kanavat:
47 Nelonen Pro1
48 Nelonen Pro 2
49 Nelonen Kino
50 Nelonen Perhe
51 Nelonen Maailma
57 URHOtv
99 AdultTV
HD-kanavat:
21 YLE HD
23 MTV3 HD
24 Nelonen HD"
Maksukanavia ilmaiskatselussa jouluna, mukana HD-kanavia
11
3553
Vastaukset
- TIEDOTE!
Nyt sitten Plustv:kin avaa kanavat joulun ajaksi eli näkyy ilmaiseksi joulun ajan:
http://www.digitv.fi/sivu.asp?path=1;699;13899
Kummallakaan ei tosin ole Canal kanavia eikä Disney Channelia tuossa kampanjassa mukana joten niihin tarvitaan joulun aikanakin kortti ja sopimus.
Plustv siis avaa seuraavat kanavat joulun ajaksi 24.12. klo 00.01-26.12. klo 24.00
MTV3 Leffa
MTV3 Fakta
MTV3 Max
MTV3 Juniori
Nelonen Kino
Nelonen Perhe
Nelonen Maailma
Nelonen Pro 1
Nelonen Pro 2
Discovery Channel
Eurosport
UrhoTV
MTV Finland
Nickelodeon
Digiviihde - adaas
Digiviihde
- serti88
En katso näitä humpuuki kanavia, en edes ilmaiseksi. Minulla OLI TVViihde kortti ja TVPlus kortti, täyttä lantaa kaikki kanavat ja ohjelmat ja elokuvat. Suoraan sanoen huijari kanavia jos jotakin pitää maksaa, mutta ei niitä kukaan jaksa katsoa ilmaiseksikaan. Yksi kanava on jonkinverran tarpeellinen, Eurosport, ja sekin vain urheilusta kiinnostuneille.
- eri mieltä
Se on sinun mielipiteesi ja toki sulla on siihen oikeus. Kuten myös minulla omaan mielipiteeseeni joka on täysin päinvastainen kuin sinun. Omasta mielestäni noissa paketeissa on paljonkin hyviä kanavia, omia suosikkikanaviani on mm. Eurosport, Disney Channel, Discovery Channel, Canal kanavat, MTV3 Leffa, Nelonen Kino ja Nelonen Perhe.
Tykkään siis urheilusta, Disneyn jutuista ja leffoista sekä dokumenteista. - samaa mieltä
eri mieltä kirjoitti:
Se on sinun mielipiteesi ja toki sulla on siihen oikeus. Kuten myös minulla omaan mielipiteeseeni joka on täysin päinvastainen kuin sinun. Omasta mielestäni noissa paketeissa on paljonkin hyviä kanavia, omia suosikkikanaviani on mm. Eurosport, Disney Channel, Discovery Channel, Canal kanavat, MTV3 Leffa, Nelonen Kino ja Nelonen Perhe.
Tykkään siis urheilusta, Disneyn jutuista ja leffoista sekä dokumenteista.Näin on. Omasta mielestä antenniverkon maksukanavissa on ihan riittävän hyviä ohjelmia jotta viittii sen vajaan parikymppiä maksaa kuussa.
Ynnynnyy ja yhyhyy-ihmiset aina väittää ettei KUKAAN tee yhtään mitään millään. Huvittavia ihmisiä nämä tällaiset
- ilmaisia kanavia?
Nyt on ajankohtainen tiedote.
Mutta ei noissa linkeissä ollut mitään tietoa asiasta... Kai ne kanavat kuitenkin näkyvät? - asdasdasf
Ainoo hyvä maksullinen kanava on UrhoTV ..
- mun mielipide
Se on vain sun mielipiteesi. Omat suosikkini maksukanavista on mm. Disney Channel, Disney XD, Canal leffakanavat, MTV3 Leffa, Nelonen Kino, Nelonen Perhe, Showtime, Eurosport, VH1 ja VH1 Classic, Discovery kanavat (lukuunottamatta TLC ja iD discoveryä).
- siru_
miksei mulanäy noi kanavat :(
Esiin kaivamasi viesti on vuoden takaa, joten päivitä tietosi sivulta
http://www.plustv.fi/Ohjelmaopas/kamppissivut/lahja/ ja muista hakea kanavat, niin alkaa näkymään, toivottavasti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654196
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342729En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142532Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1491167- 801016