Hei!
Olen ajatellut, että menisin mielelläni kirjanpitoon, mutta minulla ei ole koulutusta. Voiko kirjanpitoa tehdä ilman koulutusta, vaikka oppisopimuksella? Olen todellakin motivoitunut ja haluan oppia kaiken. Olen pikkutarkka ja pitkä jänteinen. Mutta onko mahdollista mennä kirjanpitäjäksi ilman ammattia?
Kirjanpitäjäksi?
Kirjanpitäjä?
1
537
Vastaukset
- noppasoppa
Ei ole. Joihinkin avustaviin tehtäviin voi päästä harjoittelijaksi (postin avaaminen, skannaaminen, yksinkertaisten lomakkeiden syöttö koneelle tms), mutta varsinainen kirjanpito vaatii koulutusta, esim. merkonomi tai pitkän työkokemuksen. Ehkäpä kannattaisi harkita oppisopimuskoulutusta jossakin tilitoimistossa tai vastaavassa? Pääsisit alalle sisään, saisit palkkaa (vaikkakin aluksi aika pientä) ja tutkintokin tulisi samalla 2-3 vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 701062
- 48994
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104948- 51925
- 33707
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34597- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118547