Kissa omilla teillään...

ooouuuuuuuuuuuuuuuuu

Moi, olisikohan kenelläkään kokemusta "reissu"kissoista??Onko kissanne "reissannut" myös talvella?? Kuinka on pärjännyt?
Meillä semmoinen pari vuotias leikattu poika kissa, joka on ollut muutamia öitä jossain ja teki myös kahden viikon pituisen reissun kesällä..Olin aivan varma,että ei kyllä palaa enää,,mutta niin vaan taas palasi. Ja täysin hyväkuntoinen. Paikka on rauhallinen mökkitienoo, eikä isoja teitä...ainoastaan kettuja.yms Mutta edellinen kissa,joka eli 23 vuotiaaksi,ei pedoille maistunut. Toivottavsti ei tämäkään. Nyt taas ollut muutaman yön poissa..En ymmärrä , kuinka kauaksi voi mennä,,kun olen etsinyt ympäriinsä,,eikä missään minkäänlaisia jälkiä lumessa? Eipä kyllä kesälläkään sitä kukaan nähnyt missään
Mutta kyllä taas olen kovin huolissani! Tiedän, itseäni saan syyttää!!! Kiitos jos jaksoit lukea. :))

17

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miauj

      Kyllä se sinun kisusi varmasti vielä tulee kotiin! Oma kissani on myös tehnyt monesti pitkiä reissuja ja aina tullut kotiin. Ymmärrän hyvin miltä sinusta tuntuu, huoli on varmasti kova. Älä silti vaivu epätoivoon ennenaikaisesti! Kissat ovat eteviä löytämään jonkin suojaisan paikan siihen asti, kunnes tulevat kotiin.

      • ooouuuuuuuuuuuuuuuuu

        Kiitos sinulle lohduttavista sanoista! Moni ei minua ymmärrä,,on kuulema vaan kissa...mutta minulle kuin yksi lapsista. :)


      • Ooooouuuuuuuu

        Olisin vielä kysynyt sinulta, että onko kisusi reissannut myös talviaikaan? Kiitos sinulle. Toivotaan parasta. :)


      • Katsoisit peiliin
        ooouuuuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

        Kiitos sinulle lohduttavista sanoista! Moni ei minua ymmärrä,,on kuulema vaan kissa...mutta minulle kuin yksi lapsista. :)

        "mutta minulle kuin yksi lapsista"

        Valvo sitten kissasi ulkoilua niin ei tarvitse ulista jos se onkin kadoksissa!


      • ooouuuuuuuuuu

        Ihanaa, kisuli palasi kotiin melkein kahden viikon reissulta!! :)


      • miauj
        ooouuuuuuuuuu kirjoitti:

        Ihanaa, kisuli palasi kotiin melkein kahden viikon reissulta!! :)

        Ihana kuulla! Hyvää joulua teille molemmille! :)


      • ooouuuuuuuuuu
        miauj kirjoitti:

        Ihana kuulla! Hyvää joulua teille molemmille! :)

        Kyllä todellakin ihanaa!! Mukavaa joulua myös sinulle!! :))


    • joo joo joo ja joo

      Ja taas tälläinen aloitus?

      Joulupukki ei tykkää kun aina provotaan. Ja juu juu, aloittaja on aidosti asialla..

    • miauj1

      Kissani on reissannut myös talvella muutamaan otteeseen. Minullekin kissa on kuin oma lapsi. Harmillista, että aina jotkut ovat alttiita moralisoimaan ja olemaan julmia, vaikka toisella on hätä kädessä.

      • Ooouuuuuuuuuuuuu

        Niinpä...nämä muut arvostelijat ovat todennäköisesti itse kaikessa täydellisiä..minä en ole ja tiedän sen. Niinkuin sanoin, itseäni syytän, ketäpä muutakaan?


    • kotiin ehjänä

      Jos kissa on sinulle kuin lapsi niin luulisi sinun ymmärtävän että olet vastuussa kissasta. Et varmaan päästäisi pientä lasta ulos vahtimatta. Hyvinvointi on sinun vastuullasi samoin lemmikin turvallisuus.Onko käsite sisäkissa tai valvotusti ulkoileva kissa- käsite sinulle aivan outo?.Ulkona kissaa vaanii kettu,supi,kissaa vihaavat ihmiset, autot jne. Nämä kaikki ovat vaaratekijöitä jotka voivat vahingoittaa kissaasi.Toivottavasti kissasi kotiutuu ehjänä ja pidät hänestä jatkossa parempaa huolta!

      • niin.

        Jokaiselle vastuulliselle kissanomistajalle mainitsemasi käsitteet ovat outoja.


      • höpöhöpö.dfhdfh
        niin. kirjoitti:

        Jokaiselle vastuulliselle kissanomistajalle mainitsemasi käsitteet ovat outoja.

        Valvotusti ulkoilussa ei ole mitään vikaa, vaan päinvastoin; sillä varmistetaan ettei kissa jää auton alle / tule petoeläimen tappamaksi / joudu eläintenvihaajien rääkkäämäksi jne. Älkää sitten tulko tänne itkemään, kun kissanne on jäänyt auton alle (on muuten hidas ja tuskallinen kuolema) / joutunut ketun puremaksi tai on muuten vaan niin paskassa kunnossa reissujensa jälkeen että joudutaan lopettamaan. Oma vikanne.

        Vastuullinen kissanomistaja ei altista kissaansa turhille vaaroille.


    • Nasu

      Hei,

      Meillä sama juttu, mutta tulee aina takaisin.

    • Pistäpä ilmoitus karkurit.fi tilaan ja lueppas onkos sinun suunnaltasi näköhavaintoa tai kiinni otettua karkulaista, saatat löytää myös tätä kautta omasi..

    • tosseykskissakehrää

      moi tässä asiaa kokeneelta reissukissan omistajalta ;) mulla on 3 kissaa. yheltä puuttuu puolet ristiluusta eli sillä ei ole häntää ja sillä on pissa ongelmia,se on otettu helsingin eläinsuojeluyhdistyksestä niinkuin se toinenkin nuorin ja ne on molemmat selvästi tosi tyytyväisiä elämäänsä ( hesystä voi saada tosi ihania eläimiä!!!!).( ollaan myös otettu lukuisia kissapentueita meille hoitoon että niillä oli mahdollisuus tutustuu kotielämään) 3as maatiais kissa on huolestuttanu mua useita kertoja,se on niin monta kertaalähteny omille teilleen,kerran kesällä jopa 2 kk mutta nyt oon oppinu että se selviää kyllä ja se on AINA tullu ihan tyytyväisenä , nälkäsenä ja huomionkipeenä takasin ja sit on ollu hetken kotona.se mua aina pelottaa että se menee junaradan yli toiselle koska siellä joku ruokkii sitä ja se kissa vihaa näitä muita kissoja. me ollaan pidetty sitä sisällä aina mahollisimman kauan kunnes joku dorka vahingossa päästää sen ulos

      • ooouuuuuuuuuu

        No 2 kuukautta on jo tosi pitkä aika, hui...toivottavasti nyt ei koskaan ole niin kauaa pois,,mulla menee silloin ainakin usko paluuseen... Kissa selvästi nauttii olostaan ulkona vapaana, on kuin lehmät laitumella keväällä, kun pääse mökille.
        Joten itseähän siinä syytän jos häviää,,mutta onhan ainakin saanut elää "vapaata"elämää. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe