Mokkulalla online-peleihin???

-Tietämätön

Voiko mokkulalla pelata netissä? Onks siin riittävät nopeudet ja miten sen saa yhistettyy pleikkariin? Pitääkö se yhistää läppäriin ja sit läppäri pleikkariin vai?!?Auttakaa, en osaa.....

31

1756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku Elkinpoikanen

      NO katsos kun esitit lähes mahdottoman kysymyksen osittain.
      - Eli nopeuksiahan on monia jopa nettitikku/mokkula härpäkkeissä.
      - Eipä niillä pahemmin kannata pelailla vaikka se mahdollista onkin, ei ne ole pelaamiseen tarkoitettu ja nopeudet ei vastaa kuitenkaan koskaan oikeaa nettiyhteyttä.
      - Tietokoneen kauttahan se jaetaan se yhteys Ps3:seen.

    • Subseeker

      ...mutta varmasti turha odottaa liikoja, varsinkaan nopeutta/tarkkuutta vaativissa peleissä internet-yhteyden nopeus on olennaisin asia koko pelikokemuksessa, jos toiveena on pysyä muita pelaajia vastaan tasaväkisenä. Itse en lähtisi edes kokeilemaan.

    • fgbhjbjkbn

      Pingi liian suuri, voi unohtaa samantien.

    • -Tietämätön

      Se mun mokkula on siis DNA:n ja nopeus on L. Sillä pystyy selaamaan nopeesti nettisivuja mutta onlinepeleihin se ei siis riitä?

      PRKL oisin nii paljon halunnu nettiin pelaamaan...

      • sesamataas

        tarkennus vielä...eli mokkulani on DNA Liikkuva laajakaista L. Nopeus on 21M.

        Vastatkaa!!! tahtoo pelaamaan...


    • uhjuriigr

      Nopeus on ehkä ok mutta pingistä en tiedä. Joku saa selittää tarkemmin kun en omista.

      • Mokkulasta...

        Ei se sovi kuule pelaamiseen mitenkään tapaan. Ne kun ei ole suunniteltu nettipelaamista varten.


    • Tommi34296252342

      Itellä on sama dna L mokkula. Yhistin koneesta ps3 johdolla, eikä pystynyt kunnolla pelaamaan. Sitten ostin usb paikkasen modeemin ja sillä toimi nhl12 hyvin. Ei lagittanu. Johtu varmaa siitä, että siinä on vaa 2 pelaajaa. Tuskin mw3 toimii niin hyvin

    • 4554564545

      ihan hyvin pystyy pelaamaan

    • vewfer23r

      itel elisan mokkula ja välil se toimii hyvin ettei lagaa yhtää

    • Toimiihanse

      Mulla dna:lta novatell wirelesin mokkula kiinni 3g reitittimessä. Toimii langattomasti läppäri sekä ps3, jolla vain pelattu bf3:sta netissä eikä isompia ongelmia ole ollut. Näin meillä maaseudulla.

    • qwertptk123

      Kyl mokkulal pystyy pelaa online pelejä mut saattaa lagii josks

      • Latenssimies

        Voihan sillä pilata muiden pelikokemuksen toki, eli esim. autos saattaa muiden ruudulla hyppiä paikasta toiseen kokoajan.
        Onneksi pelissä on mahdollisuus heittää huoneesta ulos sellaiset.


      • ??
        Latenssimies kirjoitti:

        Voihan sillä pilata muiden pelikokemuksen toki, eli esim. autos saattaa muiden ruudulla hyppiä paikasta toiseen kokoajan.
        Onneksi pelissä on mahdollisuus heittää huoneesta ulos sellaiset.

        mitä toi edellinen kaveri höpisee?


      • Latenssimies
        ?? kirjoitti:

        mitä toi edellinen kaveri höpisee?

        Sitä että 3g pelaaminen on mahdollista, minä taasen vastasin että viive ja mokkulan hitaus muodostuu ongelmaksi muille pelaajille, se voi näyttää itsellä ihan kivalta mutta ei muilla.
        Hahmo voi leijailla ruudulla miten sattuu muiden silmissä tai sitten muut näkee sinut jo puoli minuuttia aikaisemmin mitä omalla ruudullasi tapahtuu.
        Voi toimia myös niin että muut näkee omassa pelissä 12 kilpailijaa, sinä näet 1 kilpailijan itsesi lisäksi.


    • HuaweiE1820 =(((

      Ei kannata mokkulalla! Ping on liian suuri ja mokkuloissa ei ole enää julkista IPtä eli NAT-Tyyppi on kokoajan Strict, joka vaikeuttaa pelien löytämistä eikä voi joinata kavereiden partyihin codeissa!

    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      NO ET SAA-TANA TUU LAGITTAMAAN NETTIIN MILLÄÄN MOKKULALLA JA HÄIRITSEEN MUIDEN PELIÄ HOMMAAT OIKEAN LANGALLISEN LAAJAKAISTAN JA SILLÄ SELVÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Roskapostirobotti-11

      Laajakaista: ihan saatanan kallis, enkä menis ostamaan sellasta pelkän pleikkarin takii!

      • online-------------

        parempi sit pysyä sielä yksinpelin puolella pas-ka yhteyksiset pelaajat potkitaan pois pelistä tai sit sieltä lähtee kaikki muut tai sit sul itel menee hermot ku se ei vaan pas-kal yhteydel onnistu joten unohda koko juttu tää ei oo mitn. persaukisten touhua tää nettipelaaminen...


    • rrrrr en tiä

      joo eli ite oisin ostamassa ps3 mutta meillä on kans mokkulan nii tarviiko mitään reititintä jos ps3 on sisäinen wlan ja wifi

      • Raizer1

        No hei jos ite teen puhelimesta nettireitittimen ja pelaan sil eikä lagi yhtää et jos siit lähetää... mokkulalla tarvii erillisen reitittimen joka jakaa wifi yhteyden..


      • ei tartte
        Raizer1 kirjoitti:

        No hei jos ite teen puhelimesta nettireitittimen ja pelaan sil eikä lagi yhtää et jos siit lähetää... mokkulalla tarvii erillisen reitittimen joka jakaa wifi yhteyden..

        Höpö höpö, ei tarvi jos on wlan mokkula.


    • ei mokkulaa

      Joo....pingit ihan vitun korkeita, hyvä idea! Vastapäisellä pelaajalla toinen pomppii kokoajan parin metrin välein...

      • wwedffr

        Itsellä ping on 89ms ja lataus nopeus 19megaa.


    • OMDOKA

      mulla on dna mokkula saunalahed liittymällä ping 34-58 aina
      että repikää siitä vittua laajakaistalla leijuvat pellet

      • tfkhubjn

        HA! Itse saan 10/2 megan laajakaistalla valokuidun kautta vaivaiset 15 pingin viiveen, revippä siitä OMDOKA!


    • ei voi olla tosi

      Satuitko tietämään OMDOKA sen että tuo sinun (ja kuten muidenkin mokkulat), tuo on aivan helvetin iso lukema todellisuudessa. Jos meinaa pelata netissä, mokkula ei ole hyvä vaihtoehto eli laajakaista tilalle. Jos ei onnistu laajakaista niin voivoi, sitten ei pelata netissä. Ihan varmuudella voin sanoa että muut pelaajat vittuuntuu siellä toisessa päässä verkossa kun ei saa tapettua yhtä perkuleen pelaajaa alas tai mitä sitten onkin. Mietippä kuule moneen kertaan ennen kuin rupeat pätemään paskapuheitasi. Aivan, eikös laajakaista ole kuitenkin parempi? Ei muuta kuin mokkulat pölyttymään ja tilaamaan laajakaistan tilalle.

      • TheViltsuVids

        Hyvä sun on höpöttää paskaa siellä pääkaupunkiseudulla ite asuin ennen Vantaal ja pelasin ps3 CoDeja paljon mut nyt muutettiin maallle ja meil saa vain vaivaset 1 mega netti yhteys et kerros mulle mitäs vittua teen?


    • Jännä kun toiset länkyttää, että ei pysty mokkulalla pelaamaan netissä ja toiset länkyttää, että pystyy. Miksei voi vaan antaa neuvoa miten toimii, niin hän voisi itse kokeilla miten se toimii mokkulallaan?

    • tero4201

      ite pistin mokkulan suoraan ps3 kylkeen ja toimii kuin unelma!

    • Anonyymi

      Muistan kokeilleeni Soneran / Telian 3g mokkulalla läppäri kautta PS3:lla pelata Gran Turismo 5:sta online kisoja, mutta ne autot tosiaan hyppi minne sattuu, joten ei ollut oikein riittävällä tasolla 3g mokkulan kyvyt.
      Saihan sen kautta kyllä päivitykset ladattua ja asennettua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe