Wanda, Viena vai vai Veena

OnnellinenJouluOmena

kyllä, olen kamala äiti joka tahtoo antaa lapselleen persoonallisen nimen. joten.. mielipiteitä noista kiitos :) Veeraa & Venlaa löytyy tuttavapiiristä, joten niitä turha ehdotella !

19

1057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pk

      Kannatan Vienaa -kuulostaa kauneimmalta.

    • Alkupe.

      niin ja toinen nimi on varmuudella Maria, kolmas ehkä Talvikki tai Talvihelmi :)

      • Täti

        Viena Maria Talvikki kuulostaa parhaimmalta.

        Pelkkä Viena Mariakin riittää, mutta Talvikki sopii Talvihelmeä paremmin komanneksi nimeksi, jos se on välttämätön.

        Valmu olis myös aika pirtee nimi etunimeksi ;)


    • ph

      Viena Maria kuulostaa todella kauniilta. Ei siihen välttämättä mitään kolmatta tarvitse.

    • sisiliskosisko.

      Viena Maria on kerrassaan ihana! Antakaa ihmeessä se : ) Kolmatta ei välttämättä tarvitse, mutta jos sen haluatte antaa niin Viena Maria Talvikki on parempi kuin Talvihelmi. Talviaiheisia kokonimiehdotuksia olisi myös

      Viena Maria Lumia
      Viena Lumi Maria

    • 0+0=-0

      "kyllä, olen kamala äiti joka tahtoo antaa lapselleen persoonallisen nimen."

      Kaikki vanhemmat haluavat antaa lapselleen tämän persoonaan sopivan nimen. Toisista Elo-veena tai Vienan-Karjajala eivät kuvaa heidän lapsiaan, kuten ei ruotsinkielinen Vantaan kaupungin nimi tuplaweellä.

      Ehdotan Valmu,Vilja tai Virpa

    • kissa tai lehmä

      sanonko sitten mikä mielleyhtymä tuosta sinun Virpasta tuli..entäs vilja??höpöhöpö..kaikki nimet tuovat eri ihmisille eri mietteitä tai ovat tuomatta....ainoa aloittajan nimi joka minua ei miellytä on Wanda joka ei ole juurikaan suomalaistyyppinen nimi...

    • -ada-

      Vienaa kannatan! Wanda on liian erikoinen, jo vieraan kirjaimen vuoksi. Veena on jotenkin tylsä. Viena on kaunis ja pehmeä. Vieno olisi kans kiva, tai Vilma, Viola, Valma, Enna, Eini, Eimi, Elma. Pirtsakka nimi ois vaikka Vadelma tai Viljaana.

    • KANNATUSTA VIENALLE

      Viena!

    • Primrose

      Wandan tuplavee on tahattoman koominen tyyliin Wille Wirtanen, ja lisäksi siitä lapsi saisi elinikäisen riesan - etunimeni on Wanda kaksoisveellä.

      Veena on intialainen nimi, joka lausuttaneen Viina. En kannata.

      Jäljelle jää siis Viena, joka on komea, mahtipontinen nimi. Entä Vieno?

      • Anonyymi

        MUN NIMI ON VEENA JA MUN NIMI EI IO VIINS OON 8NVUOTIAS


    • Jolain

      Viena Maria Talvikki - kaunis, tyylikäs ja yllättävän kansainvälinenkin.


      (Wien on englanniksi Vienna, joten vaikka tarkoittaakin jotain myös englanniksi, ei mielleyhtymä ole lainkaan huono. Olen puolueellinen, sillä serkkuni tytär on nimeltään Viena, ja vaikka he asuvat jenkeissä, ei nimen kanssa ole tullut koskaan muuta ongelmaa kuin "kirjoitetaanko Viena vai Vienna". Ja tämäkin siis ainoastaan jenkeissä. Kaunis nimi.)

    • Alkupe.

      kiitos kaikille. epäröin tuota Vianaa, koska en halua ihmisten luulevan minua joksikin "karjala takaisin"-hihhuliksi..

    • ????

      Viena on kaunein. Muista en pidä ollenkaan.

      Viena Ellen Maria tai Viena Marija

      Vieno on sekä tytön että pojan nimi.

    • pomeeri

      Wanda on paras vaik Wanda toiseks nimeksi. Tessa Kolmas nimi
      Olivia

    • pomeeri

      Wanda Tessa Olivia kiva nimi

    • Anonyymi

      Ehdottomasti Veena, se on kaunis ja ihana nimi, se on myös hienon soittimen nimi. Vaikka se lausutaan Intiaksi Viina ei kukaan vlitä (:

    • Jos annat pillu kakalle nimeksi Weecee niin se on kyllä Poliisi asija.

    • Anonyymi

      Pst ap, Wanda on Vantaa ruotsiksi. Älä herranjeesus anna lapsellesi nimeksi Vantaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe