Qatar Airways aloittaa lennot Dohasta Helsinkiin v. 2012

hembbuli

68

1111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hisyue

      Älä perkele! Toi olikin ihan uusi juttu. Sulla taitaa olla aika hidas laajakaista.

      • ei kiitos

        Onko joku hoonosoomimarkkinoija kyseisestä firmasta ja haluaa lisää näkyvyyttä kapearunkoreitille?


      • älä muuta virka

        Samat sanat, eihän siitä vielä ole kuin pari-kolme kuukautta kun asia oli esillä moneen kertaa.


    • Ei nyt sentään

      Pikkulinnut laulaa että Qatar ei tulekaan Helsinkiin. Siinähän odottelette!

    • venttisinkko

      Aivan yks v!tun sama!

      • nobody again!!!

        Kerro vielä miksi on ihan sama. Muuten sun avautuminen oli aivan tarpeeton. Kuka sä edes olet? Jos Thelma Åkers sanoisi täällä "ihan sama" niin se olisi sentään jotu statement. Mutta kuka ihme sä olet? Tavalliselta toopelta täytyy saada jotain bulkkia kirjoituksiin.


    • Playmaker

      mtä ihmeellistä Qatarin tulossa tai tulemattomuudeessa on? Onhan noita kaikenmaailman firmoja jo Helsinki-Vantaalla niin mikä rainmaker on Qatar?

      • 15+16

        No kyllähän edes joku näistä Persianlahden jättiyhtiöistä lisäisi kummasti hyviä yhteyksiä Suomesta Aasiaan, Australiaan ja Afrikkaan. Suomen kannalta näiden tukikohdat eivät ole maantieteellisesti ihan parhaassa mahdollisessa paikassa, mutta kohteiden määrä Qatarilla, Emiratesilla ja Etihadilla on aivan omaa luokkaansa ja jokainen noista vielä laajentaa kovalla vauhdilla koko ajan. Bahrainilainen Gulf on noista hieman tippunut kyydistä.

        En ole Qatarin mahdollisesta vetääntymisestä Helsingin suunnitelmistaan mistään muualla kuin täällä kuullut, mutta yksi vaihtoehto on, että panttaavat avausta kunnes pääsevät uudelle Dohan lentokentälle, jonka valmistuminen on hieman myöhässä. Vanhalle ei pahemmin enää lisämatkustajia mahdu ja se on muutenkin aika hirvittävä paikka matkustajille.


      • turhaa hehkutusta
        15+16 kirjoitti:

        No kyllähän edes joku näistä Persianlahden jättiyhtiöistä lisäisi kummasti hyviä yhteyksiä Suomesta Aasiaan, Australiaan ja Afrikkaan. Suomen kannalta näiden tukikohdat eivät ole maantieteellisesti ihan parhaassa mahdollisessa paikassa, mutta kohteiden määrä Qatarilla, Emiratesilla ja Etihadilla on aivan omaa luokkaansa ja jokainen noista vielä laajentaa kovalla vauhdilla koko ajan. Bahrainilainen Gulf on noista hieman tippunut kyydistä.

        En ole Qatarin mahdollisesta vetääntymisestä Helsingin suunnitelmistaan mistään muualla kuin täällä kuullut, mutta yksi vaihtoehto on, että panttaavat avausta kunnes pääsevät uudelle Dohan lentokentälle, jonka valmistuminen on hieman myöhässä. Vanhalle ei pahemmin enää lisämatkustajia mahdu ja se on muutenkin aika hirvittävä paikka matkustajille.

        Sehän on ihan sama miten paljon arabeilla on kohteita kun suomalainen käy Kanarialla ja Rhodoksella ja nyt uusiojuntit käyvät Phuketissakin.

        Montako suomalaista tarvitsee "hyvää" yhteyttä Afrikkaan kiertämällä Dohan kautta niin että siinä olisi jotain sen kummempaa hehkuttamista? Frankfurtistakin pääsee Afrikkaan hyvin.

        Ei tässä arabihommassa ole sen kummempaa hehkuttamista kun missään muussakaan.


    • ei taida alkaa

      no koska nää alkaa?

    • jorma kova

      tullooko jo?

      • kakka-harakka

        ei ne tuu. suomijuntit lentää vinnairilla ja raijan eerillä. ei suomalaiset tiedä laadusta mitään.


      • sinun kokemuksesi?
        kakka-harakka kirjoitti:

        ei ne tuu. suomijuntit lentää vinnairilla ja raijan eerillä. ei suomalaiset tiedä laadusta mitään.

        Ei tule, koska tämä markkina-alue ei ole houkutteleva. Suunnitelmia ollut vuosia ja viimeisimmissä ei edes enää mainita Helsinkiä.

        Kannattaisi kohta alkaa arvostaa näitä omia yhtiöitä, jotka sentään toimivat täällä.

        Qatarilla on lennetty, ihan ok, mutta ei taivaallinen.


    • Lima-Tero

      miksi Qatar puhui paskaa kun eivät tulekaan?

      • mitä uutta

        Älä saamari, miksiköhän. Olisiko ihan perusbisnestä, annetaan ymmärtää laajoja suunnitelmia, sotketaan hermoilevien kilpailijoiden ajatuksia ja ennenkaikkea

        annetaan Suomi24:n asiantuntijoille jotain millä vaahdota.


      • HEL ei kiinnosta
        mitä uutta kirjoitti:

        Älä saamari, miksiköhän. Olisiko ihan perusbisnestä, annetaan ymmärtää laajoja suunnitelmia, sotketaan hermoilevien kilpailijoiden ajatuksia ja ennenkaikkea

        annetaan Suomi24:n asiantuntijoille jotain millä vaahdota.

        Parhaimman laatuluokituksen saanut Qatar airways lentää Pohjoismaista Tukholmaan, Osloon ja Kööpenkaminaan. Kaikkiin edellä mainittuihin lentää myös niin ikään hyvästä palvelustaan tunnettu Thai Airways. Helsinki-Vantaa vain ei tunnu kiinniostavan mitään yhtiötä. Jopa Euroopan sisäisessä liikenteessä yksi yhtiö toisensa jälkeen jättää Helsinkin. Air France ei ole enää vuosiin lentänyt, samoin SN Brussels airlines, Iberia ja Swiss. Hiljattain lentonsa Helsinkin lopettivat tänne iät ja ajat lentäneet Austrian airlines ja Czech airlines. Myös SAS lopetti lennot Helsinkiin (mutta SAS:n reittejä jatkaa Blue1). Todella kurjaa.


      • kateeksi käy pohjola
        HEL ei kiinnosta kirjoitti:

        Parhaimman laatuluokituksen saanut Qatar airways lentää Pohjoismaista Tukholmaan, Osloon ja Kööpenkaminaan. Kaikkiin edellä mainittuihin lentää myös niin ikään hyvästä palvelustaan tunnettu Thai Airways. Helsinki-Vantaa vain ei tunnu kiinniostavan mitään yhtiötä. Jopa Euroopan sisäisessä liikenteessä yksi yhtiö toisensa jälkeen jättää Helsinkin. Air France ei ole enää vuosiin lentänyt, samoin SN Brussels airlines, Iberia ja Swiss. Hiljattain lentonsa Helsinkin lopettivat tänne iät ja ajat lentäneet Austrian airlines ja Czech airlines. Myös SAS lopetti lennot Helsinkiin (mutta SAS:n reittejä jatkaa Blue1). Todella kurjaa.

        Muihin Pohjoismaihin kannattaa lentää, vaikka ei ole Ruotsia lukuunottamatta väkimäärä Suomea kummoisempi. Tänne persaukisten maahan ei halua yksikään laatuyhtiö rantautua. Antavat suomiuunojen rauhassa "matkailla" suosikkikohteissaan Bulgariassa, Turkissa, Rhodoksella etc..


      • HEL kiinnostaa
        HEL ei kiinnosta kirjoitti:

        Parhaimman laatuluokituksen saanut Qatar airways lentää Pohjoismaista Tukholmaan, Osloon ja Kööpenkaminaan. Kaikkiin edellä mainittuihin lentää myös niin ikään hyvästä palvelustaan tunnettu Thai Airways. Helsinki-Vantaa vain ei tunnu kiinniostavan mitään yhtiötä. Jopa Euroopan sisäisessä liikenteessä yksi yhtiö toisensa jälkeen jättää Helsinkin. Air France ei ole enää vuosiin lentänyt, samoin SN Brussels airlines, Iberia ja Swiss. Hiljattain lentonsa Helsinkin lopettivat tänne iät ja ajat lentäneet Austrian airlines ja Czech airlines. Myös SAS lopetti lennot Helsinkiin (mutta SAS:n reittejä jatkaa Blue1). Todella kurjaa.

        Kaikesta huolimatta Helsinki-Vantaan matkustajamäärä kasvoi viime vuonna yli 15%, mikä on enemmän kuin kertaakaan 2000-luvulla. Minä en siis ole huolissani.

        "Helsinki-Vantaa vain ei tunnu kiinniostavan mitään yhtiötä."

        Kyllä niitä löytyy jo nyt. Ensi vuonna aloittanee ainakin Japan Airlines.

        "Air France ei ole enää vuosiin lentänyt"

        Miksi lentää, kun on codeshare Finnairin kanssa?

        "Iberia"

        Ei ole niin paljon kysyntää, joten ei halua kilpailla. Finnair ja Norwegian riittävät toistaiseksi Barcelonaan. Iberia ei lentele mitään suomalaisia känniturreja, joten mitään Malagan reittejä on turha odottaa.

        "Swiss"

        Huhut kertovat, että aloittaisivat ensi vuonna jälleen. Eivät ole lentäneet siksi, että Blue1 lensi Zürichiin, joka on samassa allianssissa kuin Swiss. Swissille siis riitti Blue1:sen syöttölennot.

        "Czech airlines"

        Taloudellisissa vaikeuksissa.

        "SAS lopetti lennot Helsinkiin"

        SAS sattuu omistamaan Blue1:sen ja olemaan samassa allianssissa. Tekivät vihdoin viisaasti ja keskittivät Suomen liikenteensä kokonaan Blue1:lle. Omien kanssa ei kannata kilpailla.

        Mitä sitten mahdollisiin uusiin yhtiöihin tulee, niin Thaita on jo pidempään huhuttu. Se toisi varmasti hyvää kilpailua, koska Finnair hallitsee Suomessa kaukolentomarkkinoita täysin.

        Qatarin tulo on toistaiseksi epäselvää.

        Halpalentoyhtiöt tulevat olemaan jatkossa Suomenkin lentoliikenteen tulevaisuus. Norwegian saanee siitä leikistä suuren osan.

        Finnair on omien sanojensa mukaan perustamassa omaa halpalentoyhtiötä jonkun muun yhtiön kanssa, joka hoitaisi Euroopan lennot. Vähän huonolta ajatukselta vaikuttaa. Saa nähdä miten tässäkin käy.

        Ryanair on ollut myös halukas tulemaan myös Helsinki-Vantaalle, mutta Finavian hinnat eivät kelpaa heille.

        Kyllä Suomesta jatkossakin pääsee maailmalle, mutta mihin tarvitaan 10 eri yhtiötä lentämään eri kohteisiin, kun yksikin voi riittää?


    • tyytyväinen

      Qatarilla on hyvä tuote ja ennen kaikkea hyvät hinnat ympäri vuoden. Myös sesonkiaikoihin.

    • mielipide ja oma

      Ei Qatarilla ole mitään merkitystä. Tuttu yhtiö, hyvinkin.

      • Kilpailua odotelless

        "mutta mihin tarvitaan 10 eri yhtiötä lentämään eri kohteisiin, kun yksikin voi riittää?"

        Kaikki ei halua lentää ylihintaisella finnairilla.


      • kallista joo...
        Kilpailua odotelless kirjoitti:

        "mutta mihin tarvitaan 10 eri yhtiötä lentämään eri kohteisiin, kun yksikin voi riittää?"

        Kaikki ei halua lentää ylihintaisella finnairilla.

        Olen kirjoittanut johonkin toiseen ketjuun pari omakohtaista esimerkkiä hinnoista. Syksyllä pitää päästä Milanoon. Katsoin "halvan" Norwegianin ihan kokeeksi, taisi olla 190 euroa, mutta koska lennot eivät joka päivä niin pitää mennä päivää aikaisemmin ja koska paluu jo iltapäivällä niin se päivä jää tehottomaksi perillä, ei suoria lentoja eli lento kestää 7-8 tuntia välilaskulla, eka päivä jää vajaaksi. Finnairilla lennot joka päivä, 260 euroa, pääsee heti aamusta suoralla lennolla ja sitten illalla takaisin eli joka päivä tehokas eikä ylimääräisiä hotelliöitä, lentoaika 3 tuntia. Kun laskee kaiken yhteen, niin Finnair on halvempi.


      • kapitalisti prkl
        Kilpailua odotelless kirjoitti:

        "mutta mihin tarvitaan 10 eri yhtiötä lentämään eri kohteisiin, kun yksikin voi riittää?"

        Kaikki ei halua lentää ylihintaisella finnairilla.

        Miksi sen tarvitsisi olla Finnair?

        Halpalentoyhtiöistä on kokoajan puhuttu.

        Norwegianissa on Suomen tulevaisuus.


      • riistoa
        kapitalisti prkl kirjoitti:

        Miksi sen tarvitsisi olla Finnair?

        Halpalentoyhtiöistä on kokoajan puhuttu.

        Norwegianissa on Suomen tulevaisuus.

        "Norwegianissa on Suomen tulevaisuus."?!

        Voiko olla kauempana totuudesta.


      • halpaa joo...
        kallista joo... kirjoitti:

        Olen kirjoittanut johonkin toiseen ketjuun pari omakohtaista esimerkkiä hinnoista. Syksyllä pitää päästä Milanoon. Katsoin "halvan" Norwegianin ihan kokeeksi, taisi olla 190 euroa, mutta koska lennot eivät joka päivä niin pitää mennä päivää aikaisemmin ja koska paluu jo iltapäivällä niin se päivä jää tehottomaksi perillä, ei suoria lentoja eli lento kestää 7-8 tuntia välilaskulla, eka päivä jää vajaaksi. Finnairilla lennot joka päivä, 260 euroa, pääsee heti aamusta suoralla lennolla ja sitten illalla takaisin eli joka päivä tehokas eikä ylimääräisiä hotelliöitä, lentoaika 3 tuntia. Kun laskee kaiken yhteen, niin Finnair on halvempi.

        Ryanairilla pääsee Tampereelta suoraan.

        Euroopan lukuisten suurien kenttien kautta pääsee. Ei tuohon matkaan 7-8 tuntia tarvita.


    • matti molo

      Taitaa ängetä Norwegia konkkkaan menneen Afin tilalle, siis näillä vyölaukkumatkoilla.

      Mutta tuosta Qatarista, ei mainitse Hgistä enää halaistua sanaa tiedotteissaan, Eli se siitä sitten toistaiseksi..? Viduddaa kun tänne per*läpeen ei saada aikaiseksi mitään kunnon kilpailua.

    • faktaa-

      Ei suomalainen tosimatkaaja qatareita kaipaa, se on ikionnellinen kun pääsee 19.99 eurolla riikaan tai hahniin.

      • hihihi

        Se on muuten jännä toi Hahn. Suomalainen vyölaukkusankari sanoo lähtevänsä Frankfurtiin, mutta lentää kentälle joka ei ole edes samassa osavaltiossa ja on yhtä kaukana kuin Pietari Helsingistä.


      • 5+14
        hihihi kirjoitti:

        Se on muuten jännä toi Hahn. Suomalainen vyölaukkusankari sanoo lähtevänsä Frankfurtiin, mutta lentää kentälle joka ei ole edes samassa osavaltiossa ja on yhtä kaukana kuin Pietari Helsingistä.

        No ei se ole kuin puolentoista tunnin ajomatkan päässä, eli ei nyt kannata liioitella. Jos sinne parilla kympillä pääsee niin voi se olla ihan hyvä vaihtoehto Frankfurtiinkin mennessä, varsinkin jos niihin päiviin ei osu mikään Lufthansan 99 euron tarjous.


    • villapaita-jaakko

      eckerö linje on myös suomalaiselle tärkeä.

    • Pankokk

      Jos aloittaa. Itse en ainakaan näe tässä paljoa järkeä vaikka reitille tulisi Airbus A319. Ensinnäkin harva Suomalainen matkustaa Qatariin ja päinvastoin. Reitti olisi täysin riippuvainen vaihtomatkustajista ja hintoja pitäisi polkea reippaasti. Emiratesin Dubai-Helsinki olisi jo hieman järkevämpi reitti. Sen sijaan ihmettelen suuresti miksi Thai Airways ei lennä Helsinkiin?? Kysyntää olisi takuulla jos hintataso saataisiin puristettua alle Finnairin.

    • maksaläiskä hebi

      koska alkaa? vai oliko vaan pehmeitä puheita? mikä maksaa?

      • eialaeiqatar

        Ei todennäköisesti ala, eikä reitin olisi alkaessaan ilmeisesti pitänytkään alkaa ennen ensi kevättä. Qatar itse pyyhi Helsingin uusien reittiensä listalta, joten suunnitelmat ilmeisesti muuttuivat.


    • kusetusta tämä

      vuonna 2012 kirjoitti lehdet että alkaa. nyt on qatar kusettanut tosi pahasti!

    • Turhaa kiukuttelua

      Ei Qatar ole ketään kusettanut, jos muuttivat suunnitelmiaan. Alunperinkin he vain mainitsivat Helsingin uutena kohteena, mutta eivät kertoneet mitään aikatauluista, konetyypistä tai edes myyneet lippuja reitille.

      • joo-o

        Aika jännä sillä wikipediassa luki et doha-Helsinki alkais 17.7 2012 no ei voi näköjään siihenkään luottaa


      • voi raukkaa :/
        joo-o kirjoitti:

        Aika jännä sillä wikipediassa luki et doha-Helsinki alkais 17.7 2012 no ei voi näköjään siihenkään luottaa

        Eikö sulle ole koskaan opetettu, että wikipedia ei ole aina oikeassa.


    • ämpäri alla

      wikipedia on finninaamoille ja simukapuille.

    • kusettajat

      kyllä oli tosi sakea kusetus Qatarilta. Peukku alas.

    • Olikohan kusetus?

      NO KOSKA ALKAA SAA TANA SENTÄÄN KUN EI JAKSA ENÄÄ ODOTTAA?

      MINUA KUSETETTIIN JO WINCAPITASSA ENKÄ KESTÄ ENÄÄ TOISTA KUSETUSTA.

    • you dumb***

      Ei se ollut kusetus. Eivät missään vaiheessa ilmoittaneet reitin avauspäivää, eivätkä myyneet lippuja reitille, joten suunnitelmat on voitu siirtää hamaan tulevaisuuteen.

    • luuserit

      miksi lentokonehihhulit mälli paidalla hehkutti qatarin tulosta niin ettei unta saanut?

    • lakkipää simujuntti

      lentokonehihhulit ei oikeasti tiedä mistään mitään muuta kun että simussa on sitä ja tätä ja tietenkin se mitä wikipediassa joku simujuntti kertoo.

    • Oilkohan kusetus?

      SOITIN TÄNÄÄN MINUN SOSIAALIYHTEYSHENKILÖLLE JA SANOIN ETTÄ SAA TANA JOS EI LENNOT DOHAAN KOHTA ALA NIIN MINULLA HALKEAA PÄÄ. MISSÄ VTUSSA NE QATARIN KONEET OIKEIN VIIPYY??? TUNNIN VÄLEIN KATSON SAAPUVAT HELSINKI-VANTAA EIKÄ NÄY MITÄÄN DOHASTA. VOI SAA TANA ETTÄ ON AIKA KÄYNYT PITKÄKSI. NYT TARTTIS TAPAHTUA JO JOTAIN. EN HALUA ETTÄ MINUA TAAS KUSETETTIIN KUN 20000 EUROA MENI WINCAPITANKIN.

      • mistä teitä riittää

        Onko tämä oikeasti sinun käsitys huumorista? Tai pakinatyyppisestä kirjoittelusta. Olet eksynyt väärille palsoille, kokeile onneasi tuolla vitsikerhossa.
        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/42


    • kameran kaa odotan

      ei tullut vielä tänäänkään.

      • pitkästyttää

        Mä olen kentällä teepaidat pakattuna. Varpaita alkaa paleltaa varvastossuissa.


    • bio luvilia

      taitaapi lentokonehihhuleilla mällit paidalla ja putken päässä kuivua ennenkuin Qatar on Helsinki-Vantaalla.

      • NorskiKin

        Ei haittaa kun on Ryanair.


    • mälli kuivuu

      ei vieläkään. nyt ei naurata.

      wikipedia sanoi ettå 16.7 alkaa. kusettajia molemmat. Qatar ja wikipedia.

    • cheers

      Kumpi kusettaa enemmän, qatar vai mäyräkoira?

    • A330-300 Qatar

      Huomenna Qatar taitaa tulla. Kuulin yhdeltä pitkäputkiselta lentokonehihhulilta jolla oli jo mällit paidalla.

    • Hih hih hih

      Suomalaisia kustiin silmään taas ja huolella.

    • kusetus

      ei tullu Qatar ei eikä oo tulossakaan, kun ei vaan arabeihin voi luottaa

    • Kusettajienparatiisi

      qatar puhuu yhtä hyvin totta kun käytetyn auton kauppias. joka toinen sana on kusetusta ja joka toinen paskaa.

    • Aatos37890

      No nyt 10.10.2016 se sitten alkaa. Päivittäin lennot Dohaan.

    • kiitosmuttaeikiitos

      Valitettavasti kyseinen maa edustaa arvoja, joitten mukaan en halua elää. Joten en tule koskaan käyttämään kyseistä lentoyhtiötä enkä vieraile kyseisessä valtiossa.

    • uskonnonpakkosyöttö

      Onko Qatarin lennon alussa pakkopropagandaa ja jotain rukouspaskaa ruuduilla?

      • OletSivistymätön

        Mitä tarkoitat rukouspaskalla? Olet erittäin sivistymätön. Yksikään lentoyhtiö ei näytä rukoilua tv-ruuduista. Ennen lennon lähtöä tulee nauhalta rukous.
        Ei sinua kuitenkaan näy Qatar Airways`n tai muunkaan kunnollisen lentoyhtiön lennoilla. Matkustuksesi lentokoneella taitaa rajoittua Norran ATR-lennoille Joensuuhun tai matkatoimiston tilauslennolla,jos edes sitäkään.
        Kippis sinulle keskikaljafilosofille sinne Hakunilaan.


    • kiitosmuttaeikiitos

      Ei ole. Se maa on vaan sellainen, johon en matkusta. Yhtiönä ihan ok, mutta ei yhtään kalliimpi tai paremi kuin mikään perinteinen eurooppalainen lentoyhtiö.

      • Qatartervetuloa

        Ei lennä Qatar joka päivä Helsingistä Dohaan. Qatarilla lentäessä saa ainakin palvelua turistin puolella, Finnairilla palvellaan vain business-asiakkaita. Jos lennän Qatarilla, käytän sitä vain välilaskupaikkana. Tuskin kuuluu rukouskutsut koneessa. Qatarin lennoilla on paremmat lennon vaihto- ja peruutusehdot kuin Finnairilla, esim. Bangkokiin lennettäessä yölentoja molemmat. Plussaa siinä se on se, pakottaa varmaan Finnairia parantamaan palvelua turistinkin puolella.


      • kukkaruukkuPasi
        Qatartervetuloa kirjoitti:

        Ei lennä Qatar joka päivä Helsingistä Dohaan. Qatarilla lentäessä saa ainakin palvelua turistin puolella, Finnairilla palvellaan vain business-asiakkaita. Jos lennän Qatarilla, käytän sitä vain välilaskupaikkana. Tuskin kuuluu rukouskutsut koneessa. Qatarin lennoilla on paremmat lennon vaihto- ja peruutusehdot kuin Finnairilla, esim. Bangkokiin lennettäessä yölentoja molemmat. Plussaa siinä se on se, pakottaa varmaan Finnairia parantamaan palvelua turistinkin puolella.

        Mikäs sulla on mennyt elämässä pieleen kun et lennä busineksessa? Työtön vai mikä olet?


      • Qatartervetuloa

        Hei Kuules, tuollaiset kommentit tulee niiltä, jotka eivät ´todellakaan lennä busineksessä. Olen kolme kertaa lentänyt BKK-HEL välin busineksessä mutta en ole maksanut, 2 kertaa uppgreidattu ja kerran pisteillä. Koska pisteitä on tällä hetkellä minulla vähän yli 73000, lennän seuraavan menopaluun seuraavasti pisteillä: meno/economy comfort ja paluu business.
        Kommenttisi on tyypillinen tällä sivuilla oleva riidanhaistajan kirjoitus.
        Lennä sinäkin, se avartaa maailmaa


      • kukkaruukkuKari
        Qatartervetuloa kirjoitti:

        Hei Kuules, tuollaiset kommentit tulee niiltä, jotka eivät ´todellakaan lennä busineksessä. Olen kolme kertaa lentänyt BKK-HEL välin busineksessä mutta en ole maksanut, 2 kertaa uppgreidattu ja kerran pisteillä. Koska pisteitä on tällä hetkellä minulla vähän yli 73000, lennän seuraavan menopaluun seuraavasti pisteillä: meno/economy comfort ja paluu business.
        Kommenttisi on tyypillinen tällä sivuilla oleva riidanhaistajan kirjoitus.
        Lennä sinäkin, se avartaa maailmaa

        OIkeasti makaat vaan kotona, juot Lidlin halpakaljaa nostat sossurahaa. Koitat täällä olla jotain muuta ja olet jo muka lentänyt busineksessa. Haha olet luuseri.


      • QRstaff
        Qatartervetuloa kirjoitti:

        Ei lennä Qatar joka päivä Helsingistä Dohaan. Qatarilla lentäessä saa ainakin palvelua turistin puolella, Finnairilla palvellaan vain business-asiakkaita. Jos lennän Qatarilla, käytän sitä vain välilaskupaikkana. Tuskin kuuluu rukouskutsut koneessa. Qatarin lennoilla on paremmat lennon vaihto- ja peruutusehdot kuin Finnairilla, esim. Bangkokiin lennettäessä yölentoja molemmat. Plussaa siinä se on se, pakottaa varmaan Finnairia parantamaan palvelua turistinkin puolella.

        Qatar Airways lentää päivittäin Doha-Helsinki-Doha


    • kiitosmuttaeikiitoss

      No en tiedä kuinka nämä ehdot poikkeavat esim. Finnairista:

      Terms & Conditions

      Sales period: 8th - 13th March 2016
      Travel period: 8th March to 30th June 2016
      Valid on Qatar Airways operated flights to selected destinations.
      Discount applies to instant purchases only.
      Discount applies to Economy and Business Class return tickets.
      Seats are limited and are subject to availability of the relevant booking class.
      Fares include all applicable discounts, fees, taxes and airport charges. Service fees may apply for tickets purchased at Qatar Airways sales offices or through travel agents.
      Tickets are non-endorsable and non-transferable.
      Minimum stay: 7 days for O & W, 5 days for T, 3 days for Q Economy Classes. 7 days for Business Class.
      Maximum stay: 2 months for O & W, 3 months for T, 4 months for Q Economy Classes. 1 month for Business Class.
      On selected routings, weekend surcharge may apply. Please refer to detailed fare rules before purchasing.
      Upgrades to a higher class/cabin using miles or Qcredits is not permitted.
      Stopover is not permitted.
      Standard child/infant discount apply.
      Please note that on selected dates and destinations, lower market–specific promotion fares may be available. All available options, together with the applicable terms & conditions for each fare will be displayed at time of booking for you to make your selection.
      Other terms & conditions apply. Please review at the time of booking.

      • qatartervetuloa

        Changes
        Free of charge

        Cancellation
        137.00 EUR

        No show
        227.00 EUR

        Hand baggage
        One piece, not to exceed
        Tarkoitan tätä. Jos menet Qatarin sivuille, valitse esim. toiseksi halvin value-lippu menopaluulle Bangkokiin, lentolipun hinta on halvimmillaan alle 100o euroa. Finnairilta en ole löytänyt vastaavaa: vaihtokulut 0 euroa ja peruutuskulut 137 euroa.
        Saat pulittaa Finnairilla aika paljon turistiluokan lipusta, jotta saisit vastaavaa (taitaa tosin olla se, missä saa kaiken takaisin).


    • nimimerkkiiiiiiiii

      Tuon mainitsemani lipun hinta on 4795kr (500e) ARN-BKK-ARN. Qatar ei ole kallis, se on useimmiten halvin, palvelu on ok, mutta ei mielestäni poikkea edukseen muista perinteisistä yhtiöistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe