Messenger-hymiöt

:-(

Minulla on MSN Messenger 6.2, ja aina avatessani sen uudelleen, kaikki tseasentamani hymiöt ovat kadonneet. On todella ärsyttävää asentaa ne joka kerta uudestaan. Joten, mikä neuvoksi? Kiitos vastaajille! :)

15

12091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hymiö

tallentaa ne sinne sillon asennusvaiheessa

• mä vaa

toi on aika tärkee että tallennat ne sinne koneelles. saako mistään ladattua ilmaisia hymiöitä meseen??

• minttu
        mä vaa kirjoitti:

toi on aika tärkee että tallennat ne sinne koneelles. saako mistään ladattua ilmaisia hymiöitä meseen??

http://www.meseweb.tk

• :-(

siis pitääkö ne asentaa sinne sillon kun mese on juuri asennettu?? vai hä??

• mies
        mä vaa kirjoitti:

mikä mese sulla on?

Itsellä 203-koppainen c200 kompressor vuosimallia 2001.

Kelpaanko?

• hymiö
        :-( kirjoitti:

siis pitääkö ne asentaa sinne sillon kun mese on juuri asennettu?? vai hä??

Eiku niitähän voi hakee sinne netist msn:n sivuilta ja sit ku lataat ne koneelles ja sit sinne messengeriin nii tallennat sinne omiin mukautettuihin hymiöihin ne jne.

• Ansku
        hymiö kirjoitti:

Eiku niitähän voi hakee sinne netist msn:n sivuilta ja sit ku lataat ne koneelles ja sit sinne messengeriin nii tallennat sinne omiin mukautettuihin hymiöihin ne jne.

tallentaa kuin kymmenen uutta omiin tallennettuihin hymiöihin. Mulla on yläpalkissa Smiley Central josta voin napata ihan minkälaisen hymiön haluan, mutta vastaanottajalla pitää olla samanlainen, muuten hän saa pelkkiä koodeja, tämä oli netistä vapaasti imuroitavissa ja tuli bannerina jonkin postikortti sivun mukana. Tässä on tosi makeita hymiöitä.

• Kokenut
        Ansku kirjoitti:

tallentaa kuin kymmenen uutta omiin tallennettuihin hymiöihin. Mulla on yläpalkissa Smiley Central josta voin napata ihan minkälaisen hymiön haluan, mutta vastaanottajalla pitää olla samanlainen, muuten hän saa pelkkiä koodeja, tämä oli netistä vapaasti imuroitavissa ja tuli bannerina jonkin postikortti sivun mukana. Tässä on tosi makeita hymiöitä.

Smiley Centerin kautta koneeseen tulee 100 % varmuudella viruksia, joten ei kannata ladata ja asentaa sitä koneelle. Vaikka kuinka kivalta näyttäisi, niin en suosittele asennusta.

• tyttö

• Iitumanu
        Ansku kirjoitti:

...mut kyllä niitä voi olla enemmänki. Ite äske just laskin omani ja niitä oli 47 kpl

• ...
        Ansku kirjoitti:

Voihan mutta ne ei näy siin ikkunas vaa sun pitää muistaa ne pikanäppäimet itselläni on vähän yli 70 vaan et en muista kaikkii kylläkää :D

• Newyork
        Ansku kirjoitti:

Niitä voi olla paljo ja siis ei niitä oo pakko muistaa, ku voi käyttää sitä sift pohjaa ja sitte niinku tekee sulkeen, mutta pitää sitä siftii pohjassa nii kauan, ett se toimii... sillon ne näkyy kaikki.. :D mulla ainaki

• höpsö.!
        Kokenut kirjoitti:

Smiley Centerin kautta koneeseen tulee 100 % varmuudella viruksia, joten ei kannata ladata ja asentaa sitä koneelle. Vaikka kuinka kivalta näyttäisi, niin en suosittele asennusta.

auta.. tiedätkö miten sen smiley centterin voi poistaa..??

• nimetön

kannattaa ladata 7.0..

• fishatak

polkuun hymiöt tallentuvat ...jos buuttaa koneen..sinne meni ladatut hymärit!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3614
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1971
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      225
      1315
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1186
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1063
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      108
      1036
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      68
      1001
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe