Airsoft.net

Eirsoft

Onko tämä airsoft.net hyvä airsoftkauppa ja onko niitten tuotteet laadukkaita?

36

6288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • airsoftaaja358

Joo mä ainakin suosittelen airsoft.nettiä on hyvä laatu.
      Suosittelen jotain Jing Jongin sähköaseita on hyviä (:

• Smine

• Lol

• softaaja 1

mä tilasin jing kongin sähkö aseen ja ei toiminu.sit mä soitin sinne ja sano et mun pitää lataa vielki asetta 8 tuntii vaik olin just ladannu sen

• okfpea

mee proairsoftiin kattoo aseita paras softaus kauppa

• juissipurkki

milgar ja pcb on parhaat

• .........

Airsoft.net on entinen fincoins. Epäluotettava kauppa tuo Airsoft.net. Eivät oikein tahdo korjata asetta.. En suosittele, maine on muutenkin jo aika huono.

• Ei kannata

Proairsoft on paras. Jos aseesi menee rikki viet sen sinne korjaukseen. Jos eivät pysty korjaamaan saat samalla rahalla mitä tahansa

• kakkapoika44

EI OLE ON PASKONUT MONTA ASETTA SE MYYJÄ: KOKEMUKSIA ON!!!!!
      Jos jotain niin suosittele nyksityisiä virittäjiä

• ikuisesti vihainen

Tilasin sieltä kerra aseen utta toista kertaa en koska unohtivat jumalauta laturin!

• AKOKI
        ikuisesti vihainen kirjoitti:

Tilasin sieltä kerra aseen utta toista kertaa en koska unohtivat jumalauta laturin!

Etkö muka itse ole koskaan tehnyt inhimillistä virhettä, "ikuisesti vihainen".

• JokuDofyaajaa

Laadukkain mitä tiedän

• pwefj

Ihan jees yhden miehen autotallifirma. Tosiaan Fincoinshan tämä on, mutta uuteen nimeen piti saada airsoft jotenkin kun vissiin kolikoiden myynti ei enää ole pääosa bisnestä.

• E.M.P.P.U

milgear on hyvä myös pro airsoft on ihan ok!

• Varmaan se halvempi?

• ostin airsoftnetistä aks-74n aseen hajos heti

• softaajaaa

Mä ja mun kaverit ollaan ostettu siältä ja toimii kaikki hyvin ja ei ne ehkä kestä jos kiviin hakkaat niitä tai jotai vastaavaa
        Airsoftnet on hyvä kauppa

• softaaja21

no miten sä kohtelet niit aseit jos ne hajoo heti

• NOF NOF

Proairsoft on paras ja Airsoftnet

• hmmminkäostan

kumpi kannattaa ostaa airsoftnetistä ASG Hi-Capa vai ASG STI M1911

• kktt

toka

• softaaja21

toka

• asdasd142163

airsoft net on hyvä kauppa jos aijot snipun hankkia. ne well warriorit kestää hyvin. itellä ollu 2v well warrior snipu airsoftnetistä tilattu. eikä mitään ongelmaa. tähtäimen oon kyl vaihtanu. mut sillonku vaihoin ei siin ollu mitää vikaa. hyvä kauppa on.

• softaaja21

mont päivää kestää jos tilaa turust ja asun keraval

• onko tämän liikkeen blowback kaasu aseet laadukkaita

• adbullahi666

ei

• airsoftnet on paras!

Airsoftnet.fi on maailman paras airsoft kauppa, todella halpaa ja kestäviä minula on ollut cyman co4,0 jo 2 vuotta ja toimiikin vielä upeasti myös olen hankkimassa snipua-well warrior mb-o1 upgraded (vihreä) ja kannattaa tosiaankin sieltä, pirun hyvä kauppa!!!!!!!!!!!

• airsoftnet on paras!

mitä mieltä te muut olette?

• 0000000007

vinkuintiaanit itkee kun kiinalaisten aseiden akut sulaa ja piippua ei olla älytty ikinä putsata... hakattu kiviin oston jälkeen.

• Tykkään.

Itse aijon tilata sieltä aloituspaketin kun kaverit suositteli.

• Airsoftkaikkitietävä

No halvat tähtäimet sieltä saa mutta ei siinä sitte mun mielest muuta oo että osta pro airsoft kaupasta

• Pjotr-ring1

En suosittele tilaamaan täältä mitään. Jos satut saamaan viallisen tai väärän tuotteen, niin välttelevät takuuta viimeiseen asti.

• Anonyymi

kyllä itsellä justiin takuu asia kesken ei ole vastannut viesteihin moneen päivään

• Anonyymi

Ilmeisesti ei nyt ihan huono kauppa ole kerta aloitus on vuodelta 2011 ja kauppa (kuten ketjukin) on edelleen pystyssä kymmenen vuotta myöhemmin?

• Anonyymi

Iha ok kauppa täs reilu 10vuotta asioinu airsoftnetin ja tradesoftin välillä, takuu asioista en tiiä miten suhtautuu, samoja aseita saa muualta ja merkit on iha ok. Se äijjä ei must paljoo tiiä tekniikast entiiä osaileeko korjata aseita (airsoft piireis puhutaa ettei ukko oo koskaa ollu softaamas ja et ois lotos voittanu ja pistäny harrastus mieles firma pystyy)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1483
    2. 209
      1438
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      970
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      959
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      50
      737
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      725
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      4
      673
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      53
      672
    9. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      656
    10. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      34
      650
    Aihe