Airsoft.net

Eirsoft

Onko tämä airsoft.net hyvä airsoftkauppa ja onko niitten tuotteet laadukkaita?

35

5387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • airsoftaaja358

      Joo mä ainakin suosittelen airsoft.nettiä on hyvä laatu.
      Suosittelen jotain Jing Jongin sähköaseita on hyviä (:

      • Smine

      • Lol

      • softaaja 1

        mä tilasin jing kongin sähkö aseen ja ei toiminu.sit mä soitin sinne ja sano et mun pitää lataa vielki asetta 8 tuntii vaik olin just ladannu sen


    • okfpea

      mee proairsoftiin kattoo aseita paras softaus kauppa

      • juissipurkki

        milgar ja pcb on parhaat


    • .........

      Airsoft.net on entinen fincoins. Epäluotettava kauppa tuo Airsoft.net. Eivät oikein tahdo korjata asetta.. En suosittele, maine on muutenkin jo aika huono.

    • Ei kannata

      Proairsoft on paras. Jos aseesi menee rikki viet sen sinne korjaukseen. Jos eivät pysty korjaamaan saat samalla rahalla mitä tahansa

    • kakkapoika44

      EI OLE ON PASKONUT MONTA ASETTA SE MYYJÄ: KOKEMUKSIA ON!!!!!
      Jos jotain niin suosittele nyksityisiä virittäjiä

      • ikuisesti vihainen

        Tilasin sieltä kerra aseen utta toista kertaa en koska unohtivat jumalauta laturin!


      • AKOKI
        ikuisesti vihainen kirjoitti:

        Tilasin sieltä kerra aseen utta toista kertaa en koska unohtivat jumalauta laturin!

        Etkö muka itse ole koskaan tehnyt inhimillistä virhettä, "ikuisesti vihainen".


      • JokuDofyaajaa

        Laadukkain mitä tiedän


    • pwefj

      Ihan jees yhden miehen autotallifirma. Tosiaan Fincoinshan tämä on, mutta uuteen nimeen piti saada airsoft jotenkin kun vissiin kolikoiden myynti ei enää ole pääosa bisnestä.

    • E.M.P.P.U

      milgear on hyvä myös pro airsoft on ihan ok!

    • Varmaan se halvempi?

    • ostin airsoftnetistä aks-74n aseen hajos heti

      • softaajaaa

        Mä ja mun kaverit ollaan ostettu siältä ja toimii kaikki hyvin ja ei ne ehkä kestä jos kiviin hakkaat niitä tai jotai vastaavaa
        Airsoftnet on hyvä kauppa


      • softaaja21

        no miten sä kohtelet niit aseit jos ne hajoo heti


    • NOF NOF

      Proairsoft on paras ja Airsoftnet

    • hmmminkäostan

      kumpi kannattaa ostaa airsoftnetistä ASG Hi-Capa vai ASG STI M1911

      • kktt

        toka


      • softaaja21

        toka


    • asdasd142163

      airsoft net on hyvä kauppa jos aijot snipun hankkia. ne well warriorit kestää hyvin. itellä ollu 2v well warrior snipu airsoftnetistä tilattu. eikä mitään ongelmaa. tähtäimen oon kyl vaihtanu. mut sillonku vaihoin ei siin ollu mitää vikaa. hyvä kauppa on.

    • softaaja21

      mont päivää kestää jos tilaa turust ja asun keraval

    • onko tämän liikkeen blowback kaasu aseet laadukkaita

    • adbullahi666

      ei

    • airsoftnet on paras!

      Airsoftnet.fi on maailman paras airsoft kauppa, todella halpaa ja kestäviä minula on ollut cyman co4,0 jo 2 vuotta ja toimiikin vielä upeasti myös olen hankkimassa snipua-well warrior mb-o1 upgraded (vihreä) ja kannattaa tosiaankin sieltä, pirun hyvä kauppa!!!!!!!!!!!

      • airsoftnet on paras!

        mitä mieltä te muut olette?


    • 0000000007

      vinkuintiaanit itkee kun kiinalaisten aseiden akut sulaa ja piippua ei olla älytty ikinä putsata... hakattu kiviin oston jälkeen.

    • Tykkään.

      Itse aijon tilata sieltä aloituspaketin kun kaverit suositteli.

    • Airsoftkaikkitietävä

      No halvat tähtäimet sieltä saa mutta ei siinä sitte mun mielest muuta oo että osta pro airsoft kaupasta

    • Pjotr-ring1

      En suosittele tilaamaan täältä mitään. Jos satut saamaan viallisen tai väärän tuotteen, niin välttelevät takuuta viimeiseen asti.

      • Anonyymi

        kyllä itsellä justiin takuu asia kesken ei ole vastannut viesteihin moneen päivään


    • Anonyymi

      Ilmeisesti ei nyt ihan huono kauppa ole kerta aloitus on vuodelta 2011 ja kauppa (kuten ketjukin) on edelleen pystyssä kymmenen vuotta myöhemmin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe