Onko tämä airsoft.net hyvä airsoftkauppa ja onko niitten tuotteet laadukkaita?
Airsoft.net
36
6181
Vastaukset
- airsoftaaja358
Joo mä ainakin suosittelen airsoft.nettiä on hyvä laatu.
Suosittelen jotain Jing Jongin sähköaseita on hyviä (:- Smine
Tietääks joku että onks toi siellä myytävä well warrior MB01 laadukas ase http://www.airsoftnet.fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=839&category_id=94
- Lol
Smine kirjoitti:
Tietääks joku että onks toi siellä myytävä well warrior MB01 laadukas ase http://www.airsoftnet.fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=839&category_id=94
...
- softaaja 1
mä tilasin jing kongin sähkö aseen ja ei toiminu.sit mä soitin sinne ja sano et mun pitää lataa vielki asetta 8 tuntii vaik olin just ladannu sen
- okfpea
mee proairsoftiin kattoo aseita paras softaus kauppa
- juissipurkki
milgar ja pcb on parhaat
- .........
Airsoft.net on entinen fincoins. Epäluotettava kauppa tuo Airsoft.net. Eivät oikein tahdo korjata asetta.. En suosittele, maine on muutenkin jo aika huono.
- Ei kannata
Proairsoft on paras. Jos aseesi menee rikki viet sen sinne korjaukseen. Jos eivät pysty korjaamaan saat samalla rahalla mitä tahansa
- kakkapoika44
EI OLE ON PASKONUT MONTA ASETTA SE MYYJÄ: KOKEMUKSIA ON!!!!!
Jos jotain niin suosittele nyksityisiä virittäjiä- ikuisesti vihainen
Tilasin sieltä kerra aseen utta toista kertaa en koska unohtivat jumalauta laturin!
- AKOKI
ikuisesti vihainen kirjoitti:
Tilasin sieltä kerra aseen utta toista kertaa en koska unohtivat jumalauta laturin!
Etkö muka itse ole koskaan tehnyt inhimillistä virhettä, "ikuisesti vihainen".
- JokuDofyaajaa
Laadukkain mitä tiedän
- pwefj
Ihan jees yhden miehen autotallifirma. Tosiaan Fincoinshan tämä on, mutta uuteen nimeen piti saada airsoft jotenkin kun vissiin kolikoiden myynti ei enää ole pääosa bisnestä.
- E.M.P.P.U
milgear on hyvä myös pro airsoft on ihan ok!
- airsoftaaja1223
tietääkö joku kannattaako ostaa http://www.milgear.fi/kauppa/military-jing-gong-au2g-p-1283.html tai sama ase http://www.airsoftnet.fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&category_id=95&flypage=flypage_new.tpl&product_id=856 täältä en oikee tiiä viel
Varmaan se halvempi?
ostin airsoftnetistä aks-74n aseen hajos heti
- softaajaaa
Mä ja mun kaverit ollaan ostettu siältä ja toimii kaikki hyvin ja ei ne ehkä kestä jos kiviin hakkaat niitä tai jotai vastaavaa
Airsoftnet on hyvä kauppa - softaaja21
no miten sä kohtelet niit aseit jos ne hajoo heti
- NOF NOF
Proairsoft on paras ja Airsoftnet
- hmmminkäostan
kumpi kannattaa ostaa airsoftnetistä ASG Hi-Capa vai ASG STI M1911
- kktt
toka
- softaaja21
toka
- asdasd142163
airsoft net on hyvä kauppa jos aijot snipun hankkia. ne well warriorit kestää hyvin. itellä ollu 2v well warrior snipu airsoftnetistä tilattu. eikä mitään ongelmaa. tähtäimen oon kyl vaihtanu. mut sillonku vaihoin ei siin ollu mitää vikaa. hyvä kauppa on.
- softaaja21
mont päivää kestää jos tilaa turust ja asun keraval
onko tämän liikkeen blowback kaasu aseet laadukkaita
- adbullahi666
ei
- airsoftnet on paras!
Airsoftnet.fi on maailman paras airsoft kauppa, todella halpaa ja kestäviä minula on ollut cyman co4,0 jo 2 vuotta ja toimiikin vielä upeasti myös olen hankkimassa snipua-well warrior mb-o1 upgraded (vihreä) ja kannattaa tosiaankin sieltä, pirun hyvä kauppa!!!!!!!!!!!
- airsoftnet on paras!
mitä mieltä te muut olette?
- 0000000007
vinkuintiaanit itkee kun kiinalaisten aseiden akut sulaa ja piippua ei olla älytty ikinä putsata... hakattu kiviin oston jälkeen.
- Tykkään.
Itse aijon tilata sieltä aloituspaketin kun kaverit suositteli.
- Airsoftkaikkitietävä
No halvat tähtäimet sieltä saa mutta ei siinä sitte mun mielest muuta oo että osta pro airsoft kaupasta
- Pjotr-ring1
En suosittele tilaamaan täältä mitään. Jos satut saamaan viallisen tai väärän tuotteen, niin välttelevät takuuta viimeiseen asti.
- Anonyymi
kyllä itsellä justiin takuu asia kesken ei ole vastannut viesteihin moneen päivään
- Anonyymi
Ilmeisesti ei nyt ihan huono kauppa ole kerta aloitus on vuodelta 2011 ja kauppa (kuten ketjukin) on edelleen pystyssä kymmenen vuotta myöhemmin?
- Anonyymi
Iha ok kauppa täs reilu 10vuotta asioinu airsoftnetin ja tradesoftin välillä, takuu asioista en tiiä miten suhtautuu, samoja aseita saa muualta ja merkit on iha ok. Se äijjä ei must paljoo tiiä tekniikast entiiä osaileeko korjata aseita (airsoft piireis puhutaa ettei ukko oo koskaa ollu softaamas ja et ois lotos voittanu ja pistäny harrastus mieles firma pystyy)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1981756- 981445
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70904
- 250886