USAan poikaystävän luokse

nananana

Olen menossa Usaan vierailemaan siellä asuvan poikaystäväni luokse, ja mietin että joudunkohan kauheasti selittelemään maahantulohaastattelussa etten ole jäämässä maahan tai ei ole aikeita mennä naimisiin tms.. Vai olisiko helpompi antaa heille jonkun hotellin osoite ja sanoa että olen tulossa vain lomailemaan? Tarkistavatko he mistään että yövynkö oikeasti hotellissa jos niin sanon? Vai onko parasta vaan rehellisesti sanoa niinkuin asia on.. Kokemuksia?

4

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helpointa sanoa että "visiting my friend" ja antaa se oikea osoite. Kysyvät varmaan kauanko aiot olla ja vastaat sitten sen ajan mitä tiedät siellä olevasi (1-3 viikkoa oletan?). Ja paluulippu sulla kuitenkin varmaan on joten jos alkavat kysymään hankalia niin näytä sitä.

      Eikä ne niitä osoitteita tarkistele sen kummemmin, ole huoletta. Immigrationin läpi menee niin paljon populaa päivittäin etteivät ne jaksa alkaa sen kummemmin rehellisen näköisiä suomalaisia tenttaamaan.

      • olliolliolli

        Vaimoni on syntyjään kainuulainen ja sen viattomamman näköistä ja rehellisempää ihmistä saa hakea maan päältä, mutta niin vain joutui JFK:lla sivuhuoneeseen lisäkuulusteluihin.
        Eli se siitä sinun "rehellisen näköinen suomalainen" tarinasta.
        Eikä tuo paluulippu alibikaan ole mikään pinteestä vapahtaja.


    • Varaa hotelli

      Eivät päästä maahan, jos selität jotain amerikkalaisesta poikaystävästä tai edes ystävästä. Varmin tapa on, että varaat ensimmäiseksi yöksi hotellin ja pidät mukana varaustositetta. Eihän sinne hotelliin ole pakko mennä, riittää että se on varattu.

      • Hysteriaa

        Ei siinä mitään pahaa ole, jos matkustaa Yhdysvaltoihin tapaamaan ystäviään. Sinne matkustaa joka vuosi miljoonia ihmisiä ihan vain tästä syystä. Ei se ole sen kummempaa, kuin vastaavasti joku ulkomaalainen (esim. Yhdysvalloista) matkustaa Suomeen tapaamaan ystäviään. Älkää nyt hysterisoiko ihan normi matkustamista.
        Tottakai voit ilmoittaa jonkun hotellin osoitteen asumispaikaksesi, mutta ihan yhtä hyvä osoite on ystäväsi osoite. Osoite täytyy kuitenkin olla maahan tullessa.
        Maahanpääsyyn tai sen estämiseen vaikuttaa oma käyttäytymisesi maahantulotarkastuksessa. Suomalaiset ovat siinä jonossa aina vahvoilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe