BOSS MEDIA

jotain vialla

Pakko avautua. Ensimmäisen kotiutuksen jälkeen alkoi suckout joka on jatkunut jo yli 100k kättä kyseisessä verkossa/sivustolla kohdallani. Toisella sivustolla jolla pelaan teen voittoa lähes joka sessiossa ja bossilla se onnistuu ehkä yksi kymmenestä kerrasta. ei vaan pysty jäämään voitolle koska kalat maksaa ja vetää ohi. Peli on siis tappiollista vaikka pelaankin voitollista pokeria, siitä todisteena satojatuhansia käsiä voitollista peliä muista verkoista. Ja nämä siis niitä jotain random kaloja jotka ihan roskalla maksaa yms ja niitä vastaan joutuu setuppeihin missä pakko pistää vaan rahat keskelle ja yllätykseksi kalalta löytyy aina se parempi käsi tai sitten vetää ohi tyylikkäästi muutamalla outillaan. Hyvästi boss media, en ole tulossa ikinä takaisin.

5

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RAY.LLAihanSama

      Näinhän se menee. Niin kauan, kun sun rahat on sisäl, se on järjestäjälle kannattavinta. Kun kotiutat, viet osan rahoista heidän tililtään->olet menettänyt uuden pelaajan etusi.

      • AP

        raylta olen 40e depolla nostanut useita tuhansia euroja ulos. siellä en ole huomannut vastaava.


      • ddjdjaetteaaet

        "Näinhän se menee. Niin kauan, kun sun rahat on sisäl, se on järjestäjälle kannattavinta. Kun kotiutat, viet osan rahoista heidän tililtään->olet menettänyt uuden pelaajan etusi."

        lol.


        Mut joo. Eipä itelläkään jokasessa verkossa oo voitollinen peli onnistunut. Ongamella voitollista.

        Toisaalta sit pokerstars & party poker oon lähinnä hävinny rahaa, ipokeril oon voittanu about rakebackin verran. En tiedä onko pelit sit vaan niin erilaiset vai mikä mättää. Mut joo eiköhän se kannata pelaa vaan siellä missä pelaaminen tuntuu mukavalta, jos vetää softatiltit niin vaihtaa hetkeks saittii ja totee et ei se ruoho oo hirveesti vihreempää siellä aidan toisella puolellakaan. Ja kylhän nuo downswingit on pahimmillaan tosi pitkiä. Jos winrate ei oo kovin huima, mut varianssi on iso niin helppoo saattaa painaa tommosen 100k kättä breakeveniä.

        En tiedä mitä tasoja pelaat, mut mitä pienempää sitä useemmin vika on omassa pelissä.


      • viikon vitsi
        AP kirjoitti:

        raylta olen 40e depolla nostanut useita tuhansia euroja ulos. siellä en ole huomannut vastaava.

        Heh heh.. Joo, ihan varmasti.. Oot voinu kyllä tuhansia euroja kiskoa RAY:n avulla, mutta et ainakaan pelaajana. Taatusti rigattua playtech-laatua, ihan kuten muillakin kasinoilla.


      • AP
        viikon vitsi kirjoitti:

        Heh heh.. Joo, ihan varmasti.. Oot voinu kyllä tuhansia euroja kiskoa RAY:n avulla, mutta et ainakaan pelaajana. Taatusti rigattua playtech-laatua, ihan kuten muillakin kasinoilla.

        tarkoitat siis että ray on rigged koska siellä minusta ei ole vedelty ohi/ollut setuppia niin paljoa että pelini on ollut voitollista?

        makes sense


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe