Kampanja-ajankohdat.

jonesno

Onko arvauksia aikaisempien vuosien perusteella, että tuleeko lippukampanjoita tammi-helmikuu-maaliskuu, vai olenko auttamattomasti myöhässä? Tre-Malaga tässä olisi tähtäimessä huhti/2012.

3

236

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PK

Kampanjoitahan on koko ajan. Suurin kysymys on vain se, tulevatko juuri Tre-Málaga -lennot koskaan mihinkään huipputarjoukseen. Itse asiaa tutkineena voin sanoa, etteivät ketkään muut kuin Raikulla töissä olevat tiedä, miten lipujen hinnat määräytyvät (liikesalaisuus nimittäin). Asiaa on kuitenkin spekuloitu netin keskustelupalstoilla. Voi olla, että jos hankit liput nyt, saat ne halvemmalla kuin kuukautta ennen lähtöä. Voi myös olla niin, että jos koneen täyttöaste on 20 % kuukautta ennen lähtöä, voit saada liput silloin sikahalvalla. Suurin syy lippujen laittamiseen huipputarjoukseen Raikulla on todennäköisesti juuri koneen täyttöaste, mutta myös useat muut seikat vaikuttavat varmastikin. Ongelma on vaan siinä, etteivät asiakkaat koneen täyttöastetta näe.

Joten yksinkertainen vastaus kysymykseesi: Täysin mahdotonta sanoa.

• cheapest fare

"How can I get the cheapest fare?

Our cheapest fares are available, on www.ryanair.com, for passengers who travel at off peak times (after 12.00 Monday to 12.00 Thursday and after 12.00 on a Saturday). Our lowest fares generally require an advance purchase of 14 days; however this can vary up to 28 days. Passengers can search for our lowest fares by checking the flexible search option box when selecting your departure and destination airport."

http://www.ryanair.com/ie/questions/how-can-i-get-the-cheapest-fare

• jonesno

Ilmeisesti tämä yhteysväli on niin suosittu, ettei halvalla tarvitse myydä ainakaan niin pitkälle kuin lentoja on nyt tarjolla buukattavaksi. Katseltiin tuossa, että ajamalla Helsinkiin 4 -6 hengen porukka säästää (viikon) asunnon ja/tai auton vuokran käyttämällä esim. valmismatkojen äkkilähtöjen lentoja. Lisäksi näillä lennoilla saa halutessaan sen matkapakaasin ruumaan mukaan maksamatta ekstraa 30-40e. Menopaluita Ryanair varaussivustolta (onkohan ollut joku suurhyökkäys sivustoa vastaan, koska käyttäminen ihan tositarkoituksella oli bottiharavan takia perin työlästä?) tre-mga selailin 200 - 350 per nöö ajankohdasta riippumatta. Yksin ja kevyesti matkustavalle 200-300e hinta on kyllä ihan ok vaivattomamman liitäntäliikenteen johdosta. Muutoin pitää vaan odotella kampanjaa. Samoin kuin niitä äkkilähtölentoja ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1125
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      204
      1121
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      175
      1079
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      768
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe