Heippa.
Onko kellään kokemusta felicitas klinikalla käynnistä? Että miten esim. gynekologi maksut voi maksaa, pitääkö maksaa heti käynnin jälkeen vai saako laskun kotiin ja maksuaikaa tai kenties mahdollisuus maksaa osissa?
Kiitos etukäteen jo niille jotka jaksavat vastata.
felicitas klinikan maksutavat
tshibtshib
2
226
Vastaukset
- mimmmmmmmmi
Laskun taitaa saada kotiin. Ja jos on kyse suurista summista, niin maksun saa max kolmeen osaan :)
- hmmmmh...
Mua nyt suunnattomasti ihmetyttää: minkä ihmeen takia sä meet yksityiselle klinikalle hoitoon jos sulla ei oo varaa maksaa edes sinällään halpoja lääkärikäyntejä? :O siis jos et nyt puhu ivf hoidosta vaan ihan perus lääkärin vastaanotosta ni tuohan on nyt niin vähäinen summa et miks ihmeessä sitä maksaisit monessa erässä???
Oliskohan se sun hoitopaikkas ennemminkin julkinen puoli jos noin tiukilla on rahat???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63849
- 61835