Miten kutsun muumion tai saan sen peliin? Yritin kutsua muumiota kokoamastani sarkofagista, muttei tapahtunut mitään. Miten saan muumion ylipäätänsä sarkofagiin, jonka ostin buydebugista?Haluaisin saada muumioita sekä kotiin että yhteisötonteille. Vai onko mahdollista pelata eri maiden muumioila? En haluaisi muuttaa omaa simiäni muumioksi. Entä miten voi tehdä uuden maan Sunset Valleyn lisäksi? Tai onko jotain koodia yms. miten voi asua eri maissa, kuten AlSimhara?
The sims 3 maailmanmatkajaa muumiot
14
413
Vastaukset
- AlSimhara
Jos haluat muumion, niin sinulla pitää olla siunattu sarkofagi täysi kokoelma kanooppeja (5 kpl). Nuo kanoopit asetetaan tuon sarkofagin sisälle. Tavalliset kanoopit eivät kelpaa.
http://www.carls-sims-3-guide.com/worldadventures/mummies.php
Jos haluat luoda uuden naapuruston, niin sinun pitää ladata EA:n Sims 3 sivuilta ilmainen Ympäristönluonti -ohjelma. Muista kuitenkin, että hyvää ja toimivaa naapurustoa ei tehdä viikossa, ei edes kahdessa. Yleensä todella hyvän naapuruston tekemiseen menee useita kuukausia ja nyt en todellakaan liioittele. Kaikkein pienimmän naapuruston saattaa voida tehdä lyhemmässäkin ajassa mutta pienillä ei yleensä tee mitään tilanpuutteen vuoksi.
Ympäristönluonnissa täytyy myös ottaa huomioon monta pientä asiaa, jotka valmiissa naapurustossa saattavat tehdä sen pelikelvottomaksi, kuten esim. reititysvirhe tai liian monta maastoväriä yhdessä ruudussa, jne. Hyvän naapuruston tekeminen vaatii paljon kärsivällisyyttä, tutkimista, kokeilemista, opettelemista ja testaamista.
http://fi.thesims3.com/game/tools/world
Ympäristönluonnille täytyy myös ennen sen käyttöä suorittaa LAA, eli Large Address Aware, jota ilman se ei toimi kunnolla ja suorittaa oikeat varotoimenpiteet ennen sen tekemistä.
http://simswiki.info/wiki.php?title=Sims_3:Large_Address_Aware
Asumiseen ulkomailla ei ole koodia, vaan modi. Suosittelen lukemaan varoitukset, varotoimenpiteet ja ohjeet, mieluiten vaikka kolmeen kertaan ja vaikka sanakirjan kanssa, ettei peli mene sekaisin. Itse en tätä modia käytä, joten en tarkempia ohjeita voi antaa kuin mitä Twallan on jo sivullaan antanut.
http://www.the-isz.com/nraas/index.php?/topic/2032-the-traveler-version-27-updated-2011-nov-22/ - Maailmanmatkaaja
Mitkä kanoopit laitetaan sarkofagiin ja miten? En onnistunut, vaikka yritin vetää niitä sinne siunattuun sarkofagiin. Ei edes tullut mitään tyhjää tilaa, minne ne vetää. Onko väliä muuten, että minkä väriset laittaa sinne, kun niitä on erivärisiä? 5 eläinhahmoa vai sinne siunattuun sarkofagiin?
- AlSimhara
Sori, selitys meni hiukka metsään. Unohdin sanoa että kanoopit pitää olla simin tavaraluettelossa ja sitten kilkkaat tuota sarkofagia. Nyt pitäisi ilmestyä vaihtoehto muumion kutsumiseen. :-)
Ne kanoopit pitää kuulua kokoelmaan ja tämä erikoisuus on muistaakseni mainittu kanoopin tiedoissa. Ne tavalliset, joita on myös eri värisiä, ei kelpaa. - Maailmanmatkaaja
Minulla lukee siis, että kanoopit 5/5 tavaraluettelossani ja kun klikkaa sarkofagista on vaihtoehto kutsu muumio. Klikkasin siitä, muttei mitään tapahtunur. Mitä tehdä? Vai pitääkö siihen saada samanlainen palsta, kuten repussa, johon vedät ne tietyt kanoopit?
- Maailmanmatkaaja
Miten siis saan sen muumion tulemaan sarkofagista ulos? Auttakaa pliis. :(
- AlSimhara
Tuo pelibugia on joillakin pelaajilla ja EA:n foorumissa on aiheesta jokunen keskustelukin. Joillakin ei vain silti toimi vaikka klikkaa sitä sarkofagia.Sanoit että sarkofagi jota käytät on buydebug valikosta. Se voi olla yksi syy. Joka tapauksessa riittää kun klikkaa sitä sarkofagia. Siihen ei tarvitse ilmestyä mitään valikkoa ja kanoopit häviää automaattisesti tavaraluettelosta.
Kokeile vaihteeksi kirotulla sarkofagilla. - Maailmanmatkaaja
Olen käyttänyt myös sitä siunattua sarkofagia ja muita sarkofageja, joita olen löytänyt AlSimharasta ja jotka olen myös koonnut. Muttei silti ole toiminut kutsu-muumio-toiminto, vaikka onkin siis juuri ne kanoopit.
- AlSimhara
Muut sarkofagit eivät toimi. Ainoastaan siunattu ja kirottu.
Onko sinulla tasan viisi erillaista erikoiskanooppia vai kenties useampi, joilloin tavaraluettelossa on useampi samaa mallia?- siiseli
Miten saa hautaholvissa päihitettyä muumion? Onko muuta vaihtoehtoa kuin se ruoka, jota saa ostettua erikoiskauppiaalta?
- Saivi
siiseli kirjoitti:
Miten saa hautaholvissa päihitettyä muumion? Onko muuta vaihtoehtoa kuin se ruoka, jota saa ostettua erikoiskauppiaalta?
Jos taistelutaidot on tasolla 10 niin muumio pitäisi saada voitettua. Mainitsemasi muumioherkut on toinen vaihtoehto ;-)
- ????
Millä koodilla saa muinaiskolikoita?
Ensin...
testingCheatsEnabled true -koodi
...sitten...
Buydebug -koodi (avaa piilotetun tavaravalikon ostotilaan).- Mirina
miten saahaan huijaus koodi Tietokoneelle???
Ctrl Shift C avaa huijauskoodilaatikon, jos sitä tarkoitat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517113Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414874HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002748- 1482052
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321607- 171547
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki251474Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101313mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111263