Ehdotelkaas nyt jotain hyvää peliä. Oon niin lopen kyllästynyt noihin kaikenmaailman FPS peleihin.
Kaipailen takavuosien pelejä niinkuin Tomb Raider / Resident Evilit/ Dino Crisisit / Metal gear solidit.
Pelaisin minkä tahansa noista lävitse jos Pclle ensinnäkin löytyis ja jos ei olisi niin vanhentuneilla grafiikoilla..
Uudet RE pelit on kans tullut koluttua läpi, mutta ei ne niin hyviä oo kuin 3 ensimmäistä. Ja tomb raiderien taso tippui jossain kohtaa kuin lehmän häntä.
Mikä noissa peleissä sitten toimi niin hyvä tarina ja pelaamisen palkitsevat välivideot ja erilaiset puzzlet.
Eli löytyykö tuollaisia pelejä enää, kun nykyään lähinnä kaikki tuota yhtä ja samaa aivotonta räiskintää.
Prince of persiaa koitin tässä hiljan, vähän sinnepäin mutta vähän liikaa tasohyppelyä ja paska tarina joka ei millään muotoa houkuttele viemään peliä loppuun..
No juu tässä mun vuodatusta. Täytyy varmaan kaivaa PSone kaapin kätköistä ja alkaa hakkaamaan tomb raider 2 kun ei parempaakaan tunnu löytyvän :D
Suositelkaa seikkailupeliä PClle
Minä se vaan
2
132
Vastaukset
- ölhkjö
Assassin's creedit
- iu9878ytyf
Syberia 1 ja 2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535510Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo933399Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453299Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762467SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral562354Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751877Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2991705Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71086Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal221076- 99936