Ehdotelkaas nyt jotain hyvää peliä. Oon niin lopen kyllästynyt noihin kaikenmaailman FPS peleihin.
Kaipailen takavuosien pelejä niinkuin Tomb Raider / Resident Evilit/ Dino Crisisit / Metal gear solidit.
Pelaisin minkä tahansa noista lävitse jos Pclle ensinnäkin löytyis ja jos ei olisi niin vanhentuneilla grafiikoilla..
Uudet RE pelit on kans tullut koluttua läpi, mutta ei ne niin hyviä oo kuin 3 ensimmäistä. Ja tomb raiderien taso tippui jossain kohtaa kuin lehmän häntä.
Mikä noissa peleissä sitten toimi niin hyvä tarina ja pelaamisen palkitsevat välivideot ja erilaiset puzzlet.
Eli löytyykö tuollaisia pelejä enää, kun nykyään lähinnä kaikki tuota yhtä ja samaa aivotonta räiskintää.
Prince of persiaa koitin tässä hiljan, vähän sinnepäin mutta vähän liikaa tasohyppelyä ja paska tarina joka ei millään muotoa houkuttele viemään peliä loppuun..
No juu tässä mun vuodatusta. Täytyy varmaan kaivaa PSone kaapin kätköistä ja alkaa hakkaamaan tomb raider 2 kun ei parempaakaan tunnu löytyvän :D
Suositelkaa seikkailupeliä PClle
Minä se vaan
2
104
Vastaukset
- ölhkjö
Assassin's creedit
- iu9878ytyf
Syberia 1 ja 2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031675
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k871290- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718