Ukrainalainen lentoyhtiö.
Onko joku matkustanut tällä yhtiöllä?
Luotettava?
Millainen palvelun oli?
AeroSvit?
6
235
Vastaukset
- luotettava?
Miten arvioidaan lentoyhtiön luotettavuus?
- ukrainalaiset
Joo, matkustin.
Kone oli parhaimmat päivänsä nähnyt,ainakin sisätiloilta. Boeing 767-300.
Tein kaksi lentoa,molemmat myöhässä. 8 ja 12 tuntia.
Jos tarkoitat palvelua lennolla, se oli kehnoa hyvin neuvostoliiton aikaista touhua.
Matkustusluokka oli business.
Liput olivat kylläkin halvat.Juuri näistä asioista olin kiinnostunnut, kiitos vastauksestasi!
Lensimme edelliskesänä Aeroflotilla ja matkustamohenkilökunta oli todella tympeää porukkaa. Mietin sitä, onko "Neuvostoliiton" palvelualttius meininki aina samanlaista...
- TeroAntero
Hei!
Olen matkustanut ja kaikki on toiminut oikein hyvin. Lennot ovat olleet ajallaan ja palvelu ystävällistä. Kaikkien yhtiöiden koneet myöhästelevät joskus ja sille ei mitään mahda. Taustalla on aina jokin hyvä syy,
Myös toista ukrainalaista yhtiötä eli Ukraine International Airlinesia voin suositella. Viinit ja safka kuuluvat lipun hintaan. Lentää myös Suomesta toisin kuin AeroSvit.Kiitti vastauksestasi, omakohtaisia kokemuksia on aina hyvä kuulla .
Kuten edelliseen vastasin on vain huonoja kokemuksia "Neuvosto" lentohenkilökunnasta.
Lentojen myöhästymiset ymmärrän kyllä. Eihän sitä ihan vartavasten halua "rikkinäisellä" koneella lentoon lähteä!
- Spear Air
Hinnat oli halvat, mutta koneet lentäviä ruumisarkkuja ja palvelu oli syvältä.
3 kertaa JOUTUNUT lentämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139