Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hotmail tilin käyttö estetty

-----------.--------

Törmäsin tuommoiseen ilmoitukseen kun yritin avata hotmailin sähköpostia ja nyt en saa millään helvetillä sitä auki.

Siinä voi näköjään lähettää puh.numeron ja siihen pitäisi tulla joku koodi millä sen saa avattua mutta ei onnistu ei.

Ensin huoli numeron mutta nytten siinäkin pukkaa virheilmoitusta ja hoomma ei siis etene.

Pari kolme kertaa täyttelin jonkun lomakkeen mutta ei onnistunut sitäkään kautta.

Olisi pakko päästä piakkoin lukemaan pari sähköpostia joten miten helvetissä tuon saa nopeiten auki.

14

6503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perkele

      Täällä sama ongelma. Oletko vielä löytänyt ratkaisua?

    • yryryty

      Sama homma.

      Lataa ja asenna Google Chrome -> sitä kautta toimii.

    • kuvottava hotmail

      On tuo Hotmail oikein totaalisten idioottien ohjelmoima.

      Kopioin sähköpostiosoitteen toisaalta ja liitin sen hotmailin osoitekenttään, mutta fi- päätteeseen meni vahingossa s eli tuli fis-pääte.

      Nyt tuo saatanan hotmail valitti kun ei pystynyt lähettämään sähköpostia ja vielä ehdottaakin että osoitteessa on varmaankin kirjoitusvirhe, MUTTA ei aina kirjoittaa sitä oikein.

      Pitikin mennä aikoinaan ottamaan tuo pimeyden ytimen kehittämä ilmainen sähköposti sovellus.

    • sama ongelma

      sama ongelma täälä, tietääkö joku ratkasua vielä?

    • Samiiiiii

      Täällä sama kirjautumisongelma. Kysellään luottokortti tietoja jne.???!!! En ite ainakaan mee antamaan mitään luottokorttitietoja noille. Suurelta kusetukselta vaikuttaa.

    • juppisi

      Minäkään en pääse hotmailiin sanoo vaan että "tilin käyttö estetty". Olen laittanut sen sähköpostin mut tyhmänä laittanut saman sähköpostin mihin se lähettää sen koodin ja nyt en onnistu saamaan auki sitä millään.

    • vittuuntunut

      Mulla on sama ongelma. En ole aiemmin vastannut niihin puhelinnumero ym. juttuihin, eikä hotmail enää päästänyt sisälle muuten. Vastasin kysymyksiin, vaan puhelinnumeropa ei kelpaakaan sille, joten ... no, huomenna hankin uuden s-postiosoitteen ja unohdan koko hmailin. Mulle ei sinne kukaan kaveri kirjoita, ja aina voin fimoihin ilmoittaa uuden mail-os. ja sillä siisti.

    • sinun kannattaisi vaihtaa gmail sähköposti se on parempi kuin
      hotmail ei estoja eikä mitään gmail on google tekemä sähköposti
      minunkin hotmail tili suljettiin myös ihmettelen kovasti miksi
      kyllä nyt näyttöä pitäisi olla jos on lähetetty roskaposteja
      microsoft on sen vetänyt hattusta

      • sitä ei saa mitenkään auki minä loin googlelle sähköpostin
        ja se toimii hyvin gmail


    • Adveksi

      Itellä ollu toi sähköposti lukittuna kuukauden ja vielläkin herjaaa samaa, muute tekisin ihan uuden sähköpostin mutta tämä tietty on juuri liitettynä kaikkiin muihin tärkeisiin paikkoihin esim. steam. facebook. yms. enkä nyt pysty käyttämään näitä kyseisiä sivustoja tai ohjelmia koska sähköpostini on lukittu..

    • Aleksi 80 v

      Sain läpprin lhjaksi 80v täytettyäni. nyt se syyttää roskapostin lähettämisestä, mitä en ole tehnyt. Ainoasataan 4 viestiä olen lähettänyt. Nyt luvataan lähettää koodi annettuani matkapuhelinnumeron. Pari viikkoa ole sitä pyydellyt, mutta ei sitä viestiä vain kuulu, enkä minä ole mikään erityisen hyvä tämän koneen kanssa. Olisi mukava, jos saisi jonkun kanssa keskustella asiasta. Jos klikkaat jotain apua lupaavaa sanaa, tulee esiin sama taulukko, joka ei sitten toimi.

      • Että harmittaa!!

        Ihan sama pulma minullakin.

        Mikä kumma koodi nyt luvataan toimittaa, että pääsee eteenpäin, kun sitä ei toimiteta?
        Olen ihan hätää kärsimässä, kun ei sähköpostilla pääse minnekään eikä tiedä, onko sinne tullut minulle tärkeitä viestejä, kuten ilmoituksia e-laskuista. Viikkokaupalla olen odottanut.

        Minne Microftiin voisi soittaa edes, kun ei missään ole puhelinnumeroita?


    • apua kaipaava

      Miten saan sähköpostini auki kun en muista salasanaa kun vaihdoin sen apuvaaa miten sen saa auki kun ei saa ees sitä koodia puhelimeen ???

    • dsfvgsgser

      Tietokantamme tilien hallintatoimenpiteen aikana huomasimme, että tiliäsi ei ole vahvistettu. Tekninen valvontamme sulkee kaikki vahvistamattomat tilit, joten estääksesi tilisi sulkeutumisen sinun täytyy klikata 'vastaa'-painiketta vastataksesi tähän viestiin sekä syöttää alla olevat puuttuvat tiedot uudistaaksesi tilisi.

      Nimi.................................................................................................
      Microsoft-tili Lisätietoja................................................................
      Salasana............................................................................................
      Syntymäpäivä..................................................................................
      Maa/alue...........................................................................................

      Varoitus!!! Mikäli tilinomistaja ei suostu uusimaan tiliään viikon kuluessa tämän varoituksen saamisesta, he menettävät sen lopullisesti.
      Kiittäen
      Microsoft-tilitiimi

      mulle tuli tommosta paskapostia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe