vituttaa, kun oon niin saamarin yksinäinen, ja tuntuu, siltä, että olen menettänyt kyvyn tutustua ihmisiin. Viime syksynä aloitin opinnot amiksessa, ja päätin silloin, että nyt kyllä hankin kavereita. Noh....enpäs olekkaan ja olen ainoa mun luokalla, joka ei ole tutustunut vielä kenenkään. En oo mikään ns. friikki tai jtn, jota ihmiset välttelevät, olen melko tavallinen, mutta mulla ei ole ollut kavereita kuuteen vuoteen. Nykyään itken välillä itsesäälissä yksin kotona, kun suren yksinäisyyttäni, ja joudun pitää kaikki asiat sisälläni, eikä ole ketään, jolle voisin kertoa asioistani.
Kaikki päivät menee omassa pikku huoneessa kitaraa soitellen, ja netissä surffaillen...mä en enää jaksa tätä, mä olen kyllästynyt tähän, haluan ihmsiiä, jotka välittävät musta...
En halua olla enää yksin...
6
122
Vastaukset
- fakta on tämä
Lähde ulos juomaan niin saat kavereita. Ei niitä muuten saa.
- seonmäjamunpurkki
Siinä ei oikkeen auta kun lähestyä ihmisiä, ne luulee että haluat olla rauhassa.
Jos pitää tehdä vaikka jotain ryhmäjuttuja niin siinä olis hyvä mahdollisuus. nii tai koitat jotai oman henkistä tyyppiä lähestyä juttelemalla perus asioista nii kyl se pikkuhiljaa siitä, ja voit uuden tuttavan kautta tutustua uusiin tuttavuuksiin
- :)))))))))))
Aw :) kyllä sä kavereita löydät!!
- Sadboyyy95
Sama tilanne :// paitsi et tavallaan olen vasta alottanu amiksen uudella alalla
- Toodamnbored
En mäkään haluis olla yksin mutta oon. Pian lukio ohi eikä edelleenkään niitä kavereita. Seuraavaks pitää yrittää armeijassa tutustuu ihmisiin jos vaikka sieltä jonku kaverin löytäis. Tällä hetkellä mulla ei oo mitään muuta tekemistä kun olla koneen ääressä ja kattoa tv:tä. Enkä oo mun mielestä ees niin erityisen outo mutta niin ujo ettei saa kontaktia ihmisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604