En halua olla enää yksin...

tgjrtjr

vituttaa, kun oon niin saamarin yksinäinen, ja tuntuu, siltä, että olen menettänyt kyvyn tutustua ihmisiin. Viime syksynä aloitin opinnot amiksessa, ja päätin silloin, että nyt kyllä hankin kavereita. Noh....enpäs olekkaan ja olen ainoa mun luokalla, joka ei ole tutustunut vielä kenenkään. En oo mikään ns. friikki tai jtn, jota ihmiset välttelevät, olen melko tavallinen, mutta mulla ei ole ollut kavereita kuuteen vuoteen. Nykyään itken välillä itsesäälissä yksin kotona, kun suren yksinäisyyttäni, ja joudun pitää kaikki asiat sisälläni, eikä ole ketään, jolle voisin kertoa asioistani.
Kaikki päivät menee omassa pikku huoneessa kitaraa soitellen, ja netissä surffaillen...mä en enää jaksa tätä, mä olen kyllästynyt tähän, haluan ihmsiiä, jotka välittävät musta...

6

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fakta on tämä

Lähde ulos juomaan niin saat kavereita. Ei niitä muuten saa.

• seonmäjamunpurkki

Siinä ei oikkeen auta kun lähestyä ihmisiä, ne luulee että haluat olla rauhassa.

Jos pitää tehdä vaikka jotain ryhmäjuttuja niin siinä olis hyvä mahdollisuus.

• nii tai koitat jotai oman henkistä tyyppiä lähestyä juttelemalla perus asioista nii kyl se pikkuhiljaa siitä, ja voit uuden tuttavan kautta tutustua uusiin tuttavuuksiin

• :)))))))))))

Aw :) kyllä sä kavereita löydät!!

• Sadboyyy95

Sama tilanne :// paitsi et tavallaan olen vasta alottanu amiksen uudella alalla

• Toodamnbored

En mäkään haluis olla yksin mutta oon. Pian lukio ohi eikä edelleenkään niitä kavereita. Seuraavaks pitää yrittää armeijassa tutustuu ihmisiin jos vaikka sieltä jonku kaverin löytäis. Tällä hetkellä mulla ei oo mitään muuta tekemistä kun olla koneen ääressä ja kattoa tv:tä. Enkä oo mun mielestä ees niin erityisen outo mutta niin ujo ettei saa kontaktia ihmisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1359
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      987
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      370
      808
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      769
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      123
      692
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56