Suvi,Janika ja Tanja on tosi tyypillisiä katkeria ,juoppoja y-huoltajia mukamas.
MIKAEL tai BEN voittaa 2011
2
<50
Vastaukset
- benekanaulos
ben on niin läppä, niin on myös mikael. molemmilla noussu hattuun tuolla talossa, benillä varmaa jo ennen taloon menoakin.
mä en ikinä tykänny benistä, koska on tyrkky, mutta sen ramin salatehtävän jälkeen mua alko jo oksettaa (rami kehui ja tykkäsi benin jutuista) - mikkäää
Mikael voittaa, se on niin.
Suvista mä pidän. Suvi ei kovinkaan ole talossa juopotellut.
Suvi on lopettanut talossa ollessaan tupakoinnin, joka on hatun noston arvoinen asia.
Suvi puhuu aina kauniisti perheestään. Suvi katuu, että on joskus puhunut niistä turkin reissuista.
Suvi on rehellisin talossa ja hyvin suora sanomaan asioita.
Neljä lasta synnyttänyt Suvi, jos ei voittoon, niin toiseksi,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584