Tyttärelläni "outo olo" kaupassa ja ihmisten lähellä

ihmetysäippä

Elikkäs siis nyt tyttäreni 15v on valitellut ja aika monta vuotta että on tosi epätodellinen ja pyörryttävä olo kaupassa ollessa tai jossain muissa tapahtumissa jossa on paljon hälinää ja ihmisiä. Tyttäreni on myös henkinen, selvänäön kykyä, tajuaa henkisiä lakeja ja aurat (välillä) ja henget ovat jokseenkin tutuksi tulleet ainakin puheiden kautta. Voiko hän olla kristallilapsi vai olisiko jostain muusta kysymys...? Kiitos kovasti avusta jos joku viitsii vastata! :)

39

2791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän tuo

      viittaa enemmänkin johonkin paniikkihäiriöön, itselläkin on vähän samoja oireita, vaikka olen jo hieman iäkkäämpi, kuin tyttäresi.

    • crypsi

      luulempa, että hän voisi hyvinkin olla indigo tai kristallilapsi. :) Miten henkiset kyvyt tulee esille ?

      • 13

        Jos vaikka lyö vasaralla polveen niin voi todeta onko se kristallista valmistettu.
        Ihan helppo homma, ei tarvi tehdä niin vaikeita analyyseja.


      • 18

        Ja Indigo on bändinimi.


      • ei taida olla
        18 kirjoitti:

        Ja Indigo on bändinimi.

        En ole kuullutkaan,enkä löytänyt googlaamalla. Suomalaisen Indican kyllä tiedän. Minkä maalainen bändi?


    • toinenäiti

      tjaa... toisaalta kuullostaa vähän paniikkihäiriöltä mut jos ei tosiaan oo niitä sellasia 'oikeita oireita' niin eiköhän sit kyseessä oo kristalli tai joku muu juttu ? =)

    • ihmetysäippä

      Nyt on käyty kaikissa mahollisissa tutkimuksissa eikä mitään ole löytyny! Veriarvot, ths arvot, ultrat ja kaikki reilassa. Mulle on tainnu siunautua vaan kristalli (:

      • dimangi

        Verikokeet OK, mut vaikuttaa paniikkihäiriöltä ja sitä ei verikokeista näe. Teini-ikä tuo omat juttunsa vielä.

        En usko tollasiin kristalleihin ja indigo höpinöihin. Onhan se mukavampaa laittaa erilaiset oireilut tollasten piikkiin, oli kysees sit fyysinen tai psyykkinen oire, kuin myöntää, että oireen syy on ihan jossain muualla.


      • the mama

        :/ ei... paniikkihäiriö ei näy missään valtakunnan testeissä! hakeutukaa hoitoon ettei paniikkihäiriö muutu pahemmaksi!!!!
        itselläni paniikkihäiriö ja oireet ovat juuri kuten kuvasit!


      • ???

        Mitäs ultria tytöstä on otettu? Ei ultra ole mikään yleistutukimus vaan täsmätutkimus johonkin. Huuhaata koko juttu.


    • neewagemerlin

      No sitten on uuden ajan lapsi, pidä siitä hyvää huolta!

    • ndfnbv

      Jos saan sanoa itselläni on samaa enkä usko että se on paniikkihäiriö. Kyse on enemmänkin henkien kuulemisesta ja näkemisestä. En usko, että monet voi ymmärtää. Muista yksi asia ennenkun tuomitset mun sanani ettei sun tyttäres tollanen ole. Jotkut meistä syntyy toinen jalka toisella puolella ja sille sinäkään et voi mitään. Henget voi olla mukavaakin seuraa kun niihin tutustuu edes hitusen.

    • (:

      siis mitä tarkoitat 'ettei tyttäres tollanen ole' ? jäi toi sun viesti joten tosi hämyksi...

    • Ox

      Unohda nuo indigo-, kristalli- ym. lapset ja paniikkihäitriöt. Tyttäresi on vain herkkä toisten ihmisten energioille, eli ns. empaatikko. Tietoa empaatikoista löytyy esim. täältä: http://www.empathguide.com/

      Tärkeintä empaatikolle on, että hän oppii maadoittumaan eli suojautumaan toisten ihmisten energioilta silloin, kun hänen ns. kuudetta aistiaan (intuitiotaan) ei tarvita. Kuudes aisti on kuitenkin myös lahja ja siitä on paljon hyötyä ihmissuhteissa.

      • dimangi

        Tuota toisten energioiden epämieluisaa vaikutusta markkinoidaan paljon. Se saa aikaiseksi taas sen, että syyllistää toisen ihmisen ehkä tiedostamattaankin pahan olon aiheuttajaksi. Suojaukset mielestäni on vastuun pakenemista omista tunteista, joten en ainakaan itse suosittelisi sellaisia tekemään, koska tunteiden käsittelemättä jättämisillä on kauankantoiset vaikutukset elämisen joka alueella.

        En ole koskaan ymmärtänyt myöskään sitä klisettä, että ns. 6 aistin omaavat ovat niin herkkiä ja noita suojauksia tarvitaan muiden huonoja energioita vastaan. Olettaisin, että näin henkisesti kehittyneet ihmiset olisi mieleltään vahvoja, luottavat itseensä, tulee erilaisten ihmisten kanssa toimeen, hyväksyy erilaisuutta, eivät samaistu tunteisiinsa.

        "Tärkeintä empaatikolle on, että hän oppii maadoittumaan eli suojautumaan toisten ihmisten energioilta silloin, kun hänen ns. kuudetta aistiaan (intuitiotaan) ei tarvita."

        Tossa ajattelumallissa on ristiriita, joka vaatii tarkastelua.


      • dimangi
        dimangi kirjoitti:

        Tuota toisten energioiden epämieluisaa vaikutusta markkinoidaan paljon. Se saa aikaiseksi taas sen, että syyllistää toisen ihmisen ehkä tiedostamattaankin pahan olon aiheuttajaksi. Suojaukset mielestäni on vastuun pakenemista omista tunteista, joten en ainakaan itse suosittelisi sellaisia tekemään, koska tunteiden käsittelemättä jättämisillä on kauankantoiset vaikutukset elämisen joka alueella.

        En ole koskaan ymmärtänyt myöskään sitä klisettä, että ns. 6 aistin omaavat ovat niin herkkiä ja noita suojauksia tarvitaan muiden huonoja energioita vastaan. Olettaisin, että näin henkisesti kehittyneet ihmiset olisi mieleltään vahvoja, luottavat itseensä, tulee erilaisten ihmisten kanssa toimeen, hyväksyy erilaisuutta, eivät samaistu tunteisiinsa.

        "Tärkeintä empaatikolle on, että hän oppii maadoittumaan eli suojautumaan toisten ihmisten energioilta silloin, kun hänen ns. kuudetta aistiaan (intuitiotaan) ei tarvita."

        Tossa ajattelumallissa on ristiriita, joka vaatii tarkastelua.

        Enneagrammi, jos sen rehellisesti täyttää, on myös oiva tapa tutustua itseensä.

        http://www.namaste.fi/enneagrammi/yhdeksan eri persoonallisuustyyppia/


      • Hei!

        Olen empaattinen. Nuorena kärsin samasta josta tytäresikin todennäköisesti kärsii. Hän voi hyvinkin olla empaattinen. Hätäännys ja paniikki tulevat siitä että hän aistii ihmismassoista negatiivisia väreitä ja luulee että ne kohdistuvat häneen, mikä ei ole totuus. Hänellä on ns. tunotosarvet/aistimet hengentasolle, jossa liikkuu erlliaisia ilmapiirejä, joita ihmiset itse luovat. Voisi sanoa että jokaisella postiivisella ja negatiivisella ajatuksella on oma energia joka elää hengen tasolla. ja näitä energioitakin on eri sfääreissä matalissa ja korkeissa ja kaikkia siltä väliltä.

        Tyttäresi voi hyvinkin alkaa hallitsemaan sitä huonoaoloa joka hänelle tulee ihmismassoissa. Hallitsemalla omia "tuntoaistimiansa". Suosittelen harjoittelua jossakin neutraalissa/positiivissa ilmapiirissä. Kun oppii käyttäämään niitä työkaluja mitä on elämältä saanut niin oppii myös soveltamaan ja kehittämään niitä. Toivottavasti tästä oli apua.

        En lähde osoittelemaan kuka on indigo. tai kristalli- tai tähti-ihminen/lapsi. Jokainen ihminen on ihme itsessään ja kaikilla on omat ilot, surut, taakat, vastuut ja tehtävät tässä elämässä. Olemme kaikki tasavertaisia, jokaisella on oma paikkansa tässä maailmassa.


    • ...---... ...---...

      Ihmetysäippä. Vie tyttäresi lääkäriin,voi ollla alkava nuoruusiän skitsofrenia.

    • normaalia

      Hänellä on vamaan sosiaalisten tilanteiden pelko, jotka ilmenevät "paniikkikohtauksina" ,ilmeisesti aika lievinä. siitä kertoo se että jos ilmisiä ja hälinää on paljon. Voivat pahentua , kannattaisi ottaa yhteyttä terveysasemaan tai nuorten psykologiin, jos kokee ahdistusta.

    • yksäiti

      Kannattaa hakeutua terapiaan. Meillä ongelmia aiemmin, vuosia sitten. Nyt poika on terve, itsevarma ja sosiaalinen parikymppinen.

    • On olemassa todella yliluonnollinen maailma ympärillämme. On Jumala, Jeesus,Pyhä Henki ja enkelit . Samoin on paholainen ja hänen demonihenkensä. Olen ollut uskossa 55 v. ja tiedän, mistä puhun. Kun ihminen tulee uskoon, hän täyttyy Pyhällä Hengellä ja saa armolahjoja. Esim. profetiat, ilmestykset, kielillä puhuminen, sairaiden parantaminen ym. Uskovaisen elämä ei aina ole helppoa, mutta on turvallista elää Jumalan johdossa ja kerran vaellus päättyy taivaan iloon.
      On kuitenkin olemassa paholainen demoneineen. Se voi kiusata ihmistä ulkoisesti, mutta myöskin mennä ihmiseen, jolloin tästä tulee riivattu. Kuitenkin se voi kiusata ihmistä mielen alueella ilman, että ihminen on riivattu. Joissakin suvuissa on erilaisia kirouksia mm. selvännäkeminen. Poltergeist-ilmiöt ovat paholaisesta. Enkelien ja vainajahenkien apuun pyytäminen ei raamatun mukaan ole luvallista, koska silloin apuun rientää paholainen. Jumala auttaa, kun rukoilemme. Jumala odottaa kuitenkin, että pyydämme Häntä elämäämme, synnit anteeksi Jeesuksen veressä. Kun ihminen ei halua olla Jumalan lapsi, hän saattaa ajautua enkelienpalvontaan. Tällöin hän tietämättään joutuu paholaisen verkkoihin. Paholainen ilmestyy muka valon enkelinä hämätäkseen ihmisiä, mutta Jumalan luo johtaa vain yksi tie - Jeesus. Raamattu sanoo, kukaan ei tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani (Jeesus). Paholainen saa tulenkin lankeamaan taivaasta, sanoo raamattu. Mutta se johtaa lopulta kadotukseen.

      • Uskosta parantunut

        Hevosrakas . Kuulet ääniä muka jumala puhuu ,ne ovat kuulo harhoja , ilmestykset ovat näköharhoja , kielillä puhuminen mielisairautta. Skitsofreniaa . Sairaiden parantaminen .Tuo yksikin näytille jolla on lääketieteellisesti todettu sairaus jonka olette parantaneet.Kerroppa työ historiaasi.


    • eräsvainvain

      Olen itse joutunut huuhaa- äidin lapseksi. Nyt vielä aikuisenakin kärsin asiasta. Minusta piti tulla parantaja ja ties mitä. Minulla oli jo 10-vuotiaana ensimmäisiä "potilaita". Vie tyttäresi terapiaan jossa voi vapaasti puhua omista tunteistaan, äiti/tytär- suhteesta yms. Anna tyttäresi itse valita uskonsa ja uskomuksensa. En väitä, että kaikki ovat huuhaata, mutta tyttäresi on ihan liian nuori vouhotuksesi uhriksi. Rauhoitu ja anna tyttäresi kasvaa rauhassa. Hänellä on mitä tod. näköisemmin paniikkokohtauksen oireita. Itsekin kärsin niistä 2-kymppisenä, mutta onneksi pääsin niistä eroon.

      • Aikanaan kaikki!

        Joo, olen ihan samaa mieltä, että turha äidin on vouhkalta alaikäisen lapsen osalta jostain selvänäöstä ja ennustamisesta. Lapsen mieli ei kestä noista asioista puhumista ja esim. äänien kuuleminen liittyy jo vahvasti vakaviin mielenterveysongelmiin.
        En kiellä, etteikö henkimaailmaa olisi olemassa, mutta lapsen/murrosikäisen kanssa pitää pysyä elämän tosiasioissa ja käsitellä sellaisia asioita mitä lapsi/nuori pystyy ajattelemaan ja käsittelemään.
        Jatkamalla näitä juttujasi, äiti, hommaat lapsellesi vakavat mielenterveysongelmat! Eiköhän tuo paniikkihäiriötyyppinen olo pitäisi jo hoitaa pois, ettei tilanne pahene.


    • höpönlöpö2

      syötäsitä kunnolla niin ei pyörrytä...verensokeri vaan alhaalla... eiköhän me jokainen olla tultu tutuiksi kaupoissa sen asian kanssa.

    • dfffbb

      Paniiki tai joku muu "toriahdistus" ,, onhan näitä,,lääkäriin se voi auttaa. Voi se psykologinen oireilu mennä ohi ja kyllä sen kestääkin kun ei panikoi,,äläkä sinä taikauskossasi höpötä lapsellesi kaiken maailman tauskaskoisisa satuja.

    • ???

      Millaisia henkisiä ja selvänäköisiä kykyjä? Ja mitä tarkoitat, että tajuaa "välillä"?

    • neljä * äitee

      Anna kuule tyttäresi olla. Paniikkihäiriö hänellä on, joka ei ole mitenkään harvinainen nuorilla.

    • Jalat Maassa

      No eikä oo mikään kristalli kun ihan normaali paniikkihäiriö. Äläkä ala lietsoa mitään huuhaa uskontoa hälle, uskoo vielä.
      Paniikkihäiriä on ihan yleinen sairaus ja ilmenee justiin kaupoissa tai muuten ahistavissa tilanteissa.
      Aika monella taiteilijalla on se, esim Hissu Hietalahdella.

    • Vie.

      Tyttäresi lääkäriin,siellä selviää mikä on huimauksen syy.

    • Vie lapsi hoitoon.

    • Uskosta parantuneelle. Ymmärrän täysin epäilyksesi. Olet ilmeisesti joutunut joskus "väärään seurakuntaan" ja harhaan. Raamatussa on armolahjoista esim . 1 Kor.kirje 12 luku. Nämä ovat aivan yleisesti käytössä tänä päivänä, myös luterilaisissa srk:issa, joissa on annettu sijaa Pyhälle Hengelle. Samoin kaikissa Vapaasrk:issa, City-srk sekä helluntailaisuudessa. Muista en tiedä. Jehovan todistajien oppi ja mormonilaisuus eivät esim. ole lainkaan kristinuskoja.
      Kun kysyit, olenko mieleltäni sairas, huvituin. Näin epäiltiin uskovista silloin, kun karismaattisuus tuli Suomeen -69. Tosin Pyhän Hengen antamat armolahjat mainitaan raamatussa ja näitä Hengen ilmiöitä on esiintynyt aika ajoin Suomessakin varsinkin herätysten yhteydessä. Lienet nuori, jos et tiedä näistä. Itselläni toimii parhaiten ilmestyksen armolahja. Kielilläpuhuminen on 99 pros. kaikilla uudestisyntyneillä uskovilla.
      En ole koskaan tarvinnut enkä käyttänyt psyykenlääkkeitä. Olen toiminut sihteerin tehtävissä terveydenhoidon piirissä.

      • Uskosta parantunut

        Hevosrakas. Olen 60 kymppinen kokemuksiani uskovaisten valheista on kirjaksiasti. Rupee verisuonet pullistumaan kun ajattelenkin heidän valheitaan ja lupauksiaan. Millä oikeudella menette lupaamaan ihmeparantumisen jollekin jota lääketiede ei kykene auttamaan . Onko jumalanne antanut luvan kusetuksillenne. Teidät pitäsi panna vastuuseen jutuistanne. Tuoppa näytille yksikin parantamanne henkilö jolla on todettu lääketieteellinen arvio sairaudesta ja joka olisi parantunut ilman lääketiteellistä operaatiota höpinöillänne


    • Outolintu erilainen

      Jos hän on vain tavallista herkempi lapsi. Herkkyys on lahjakkuuden laji. Ei olisi syntynyt hienoja sävellyksiä eikä upeita kirjoja ilman herkkyyttä. Me tavalliset ihmiset olemme usein niin paksunahkaisia ja parkkiintuneita, että emme tunne juuri mitään. Sitten kun syntyy herkkä lapsi niin ihmettelemme, mistä on kysymys.

      Herkä lapsi vaatii rauhalliset olosuhteet, että hänen lahjakkuutensa kehittyy ja kasvaa. Väärissä olosuhteissa ja väärien henkilöiden seurassa tulos on päinvastainen. Sama koskee tietysti kaikkiakin ihmisiä, mutta aivan erityisesti se koskee herkkiä ihmisiä.
      Tämä suomi24-palsta on yleensä täynnä paksunahkaisia ja kaavamaisia ihmisiä. Tämä ei ole herkkien ihmisten paikka kysellä asioita. Vastaukseksi voi saada mitä vaan, yleensä epäasiallisia ja ymmärtämättömiä vastauksia. Tätä ei kuitenkaan voi yleistää, kuitenkin vain pieni prosentti on niitä vastauksia, jotka ovat todella hyviä ja puhuttelevat oikein toden teolla.

      Keskustelun aloittajaa kehoittaisin lukemaan kirjan: Outolintu, erilainen. Se kertoo herkästä, lahjakkaasta lapsesta ja siitä kuinka erilaiseen lopputulokseen voidaan päästä, jos tällainen lapsi löytää yhdenkin ymmärtävän ihmisen lähelleen tai sitten joukon ymmärtämättömiä ihmisiä.

    • sinistä

      Itselläni on myös kuvailemasi kaltaista "herkkyyttä". Aistin siis ihmisten mielialat hyvin herkästi. Kaupassa käynti saattaa olla herkimpinä päivinä ahdistavaa, koska siellä on niin paljon kiireisiä ihmisiä ja sen aistiminen stressaa. Sen sijaan vaikka musiikkikeikoilla tai teatterissa voimakkaiden tuntemusten aistiminen on ollut mukavan sykähdyttävää, sillä tuntemukset ovat usein kollektiivisempia.

      Enneunia näen silloin tällöin, ja "tiedän" asioita etukäteen. Olen alkanut kiinnostua auroista, mutta en näe niitä, vaan tunnen enemmänkin reikityyppisesti.

      Koulussa olin haaveilija ja huono keskittymään. Taiteellisia lahjoja on ollut pienestä asti. Ideat, kyseenalaistaminen ja uudet ratkaisut ovat alaani. Luonto on kiehtoo paljon.

      Mielestäni tyttäresi ahdistuminen on ennemminkin indigon piirre, kristallit ovat avoimempia sosiaalisesti. Indigot ovat herkkiä aistijoita.

      Mielestäni sinun ei kuitenkaan tule tehdä asialle mitään muuta kuin olla tukena ja hyväksyä.

    • 1kyrpä

      tai sateenkaari lapsi ?

    • :D-13v-tyttö

      minullakin on paniikihäiriö jne vaikka olen vasta 13v
      häiriöitä:
      pimeäkammo
      ahtaanpaikankammo

    • Jaaahas-.-

      Vie hoitoon,paniikkihäiriöinen kakara

    • iPOP

      itse olen melkein saman ikänen ja olen ihan terve eikä mieleterveys ongelmia.
      Ja siis tunnen samoin.
      Se ei ole aina vaan ihmisten kesken,se voi olla yksinäänkin.
      en usko että on paniikkihäiriö.
      (se tuntuu eriltä)
      silloin tällöin aina tämä tulloo ihan sekunissa.
      olin sitten ahtaassa tai en.
      olen kyllä kiinnostunut tälläsestä ja meditoin usein.
      kristittykkin satun olemaan.
      mutta tästä "tilasta" vielä sen verran että se on niinkuin epätodellinen ja sekava kuten oli kuvailtu.
      mutta voin lopettaa sen milloin haluan. o.O

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe