maaliskuu ?

kiinnostais

olisko vinkkejä lennoista ja hotelleista viikoksi Dubaihin?budjetti 600-800(lennot hotelli menopaluu).onko edes mahdollista?

11

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on!

on.ota äkkilähtölento ja erikseen hotelli bur dubain puolelta netistä esim. panorama-hotelli on edullinen,muistaakseni 250 dirhamia yöltä eli 50euroa joten 7*50euroa=350e. lennot n. 400e riippuen kuinka viime tingassa.lentokentältä taksilla n. 6 kilsaa vain n. 30-40 dirhamia eli 6-8 euroa suuntaansa!

äkkilähtöpakettimatkoja voi helpoiten selata sivustolta:kuumat.com (siellä on kaikki!)

t. dubaiisa 5 kertaa käynyt ja loka-marraskuusa tein 3 kpl viikon matkoja sinne, heh, halvimmillaan sain 520e/hlö kun 2 huoneessa mut jos yksin niin hiukan sinkku rankasua tulee päälle eli n. 650e per viikko. halvin tapa siis lennot mennen tullen ja hotla netistä.

• maaliskuussa?

onko suora lento hesasta?

• näin on

tietysti

• dubaiinmyheart

Tilasin supersaverista maaliskuulle 9 päivän matkan, hotelli ascot (myös aurinkomatkoilla sama hotelli) sisältää aamupalan (am:lla ei) ja Norwegianin lennot. Hinta: 585!!!!!!!!!!

• jospa minäkin varais

Kerro heti, missä välilasku ja montako tuntia välilaskuineen lento kestää, onko koneessa tarjoilua, mihin aikaan vuorokaudesta lento on perillä Dubaissa ?

• näin on

se kahden tähden ascot syrjässä, mutta se 4 tähden on hyvällä, keskeisellä tietone-kadulla, josta lyhyt matka mihin vaan! Laitapa linkki ascot hotlaan ni näkee kuvia siitä. On muistaakseni apartomentos hotla ja se tarkoitaa että sellaisissa hotlan sis. olevissa ravintoloissa/baareissa ei sitten myydä alkoholia,ja se on taatusti totta!

Mitä Norwegian lentoihin tulee ni on pitempiä ku finskillä?Onks matkan hintaan hotlan haku kentältä ja vienti, tai itsekö taksilla meet kentältä hotlaan ja siitä taas lisäkustannuksia!

• näin on

Se paras Hotla lukuisista ascoteista on Royal Ascot hotla-sillä ns. tietokonekadulla,jos sen sait ni luxusta sait halvalla ja hyvältä paikalta ja viinaakin saa!

• Dubaiinmyheart

Kyseessä sama Ascot kuin Am:lla eli normaali, ei royal. Minusta se on kuitenkin ihan hyvässä paikassa, olin tänä maaliskuussa Golden Sands hotellissa ja Ascot ihan lähellä sitä. http://www.aurinkomatkat.fi/matkahaku/matkat?prv=1325233099627&redisp=true&oiaa=DXB&oid=2012-03-23&oida=HEL&oidur=7&oifo=false&oig=2A&oiid=2012-03-30&oim=2&oipc=AM&oipi=W11&oipkr=-423764137&oir=DXB

Välilasku Arlandassa, palatessa vaihtoaikaa vain 40min eli tosi nopesti takaisin kotona! Mennessä pitää kuitenkin Arlandalla pyöriä joku 5h :/ Lento on Dubaissa puolenyön aikaan ja takaisin lähtee yhdeltä yöllä. Näin on lähes aina Dubain lentojen kanssa, siksi pitää ottaa yli viikon reissu.

Hotellin sivuilla luki, että kenttäkuljetukset sisältyy, mutta ota siitä nyt selvää.. Taksit kuitenkin kentältä hotelliin maksaa alle kympin, joten sillä ei ole mitään väliä.

Alkoholia en tällä Dubain lomalla tarvitse, joten minulle alkoholin tarjoilulla ei ole mitään väliä. Juhlimislomat on sitten erikseen, minusta Dubai ei ole sopiva paikka semmoisille lomille.

Itse asiassa minulle ei selvinnyt onko Arlanda-Dubai välillä tarjoilua joka sisältyy hintaan, tämä pitää vielä ottaa selville. Ei tälläkään asialla minulle oikeastaan mitään väliä ollut.

• näin on

ei kantsi odotella 5 h jos vähän enemän maksaa,usko pois! se 6 tuntia on ihan tarpeeksi suoralla lennolla,älä pihihistele!

NÄIN ON JA SE ACSOT ON PERSEESSTÄ!

• enolepessimisti

Tänä vuonna venailin saman verran tosi pienellä Wienin kentällä, eikä ollut mitään ongelmia, joten hyvin se sjuu shoppaillessa ja kahvitellessa:)

• !

finnmatkojen kautta tuli varattua pakettimatka suorilla finnairin lennoilla helmikuussa dubaihin, hintaa hurjat 475e. aamupala kuuluu vieläpä hintaan. kannattaa seurailla "päivän tarjouksia"... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9157
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3619
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      29
      2877
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      83
      2241
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2060
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      364
      1847
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1482
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1231
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1105
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      69
      1089
    Aihe