maaliskuu ?

kiinnostais

olisko vinkkejä lennoista ja hotelleista viikoksi Dubaihin?budjetti 600-800(lennot hotelli menopaluu).onko edes mahdollista?

11

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on!

      on.ota äkkilähtölento ja erikseen hotelli bur dubain puolelta netistä esim. panorama-hotelli on edullinen,muistaakseni 250 dirhamia yöltä eli 50euroa joten 7*50euroa=350e. lennot n. 400e riippuen kuinka viime tingassa.lentokentältä taksilla n. 6 kilsaa vain n. 30-40 dirhamia eli 6-8 euroa suuntaansa!

      äkkilähtöpakettimatkoja voi helpoiten selata sivustolta:kuumat.com (siellä on kaikki!)

      t. dubaiisa 5 kertaa käynyt ja loka-marraskuusa tein 3 kpl viikon matkoja sinne, heh, halvimmillaan sain 520e/hlö kun 2 huoneessa mut jos yksin niin hiukan sinkku rankasua tulee päälle eli n. 650e per viikko. halvin tapa siis lennot mennen tullen ja hotla netistä.

      • maaliskuussa?

        onko suora lento hesasta?


    • näin on

      tietysti

    • dubaiinmyheart

      Tilasin supersaverista maaliskuulle 9 päivän matkan, hotelli ascot (myös aurinkomatkoilla sama hotelli) sisältää aamupalan (am:lla ei) ja Norwegianin lennot. Hinta: 585!!!!!!!!!!

      • jospa minäkin varais

        Kerro heti, missä välilasku ja montako tuntia välilaskuineen lento kestää, onko koneessa tarjoilua, mihin aikaan vuorokaudesta lento on perillä Dubaissa ?


    • näin on

      se kahden tähden ascot syrjässä, mutta se 4 tähden on hyvällä, keskeisellä tietone-kadulla, josta lyhyt matka mihin vaan! Laitapa linkki ascot hotlaan ni näkee kuvia siitä. On muistaakseni apartomentos hotla ja se tarkoitaa että sellaisissa hotlan sis. olevissa ravintoloissa/baareissa ei sitten myydä alkoholia,ja se on taatusti totta!

      Mitä Norwegian lentoihin tulee ni on pitempiä ku finskillä?Onks matkan hintaan hotlan haku kentältä ja vienti, tai itsekö taksilla meet kentältä hotlaan ja siitä taas lisäkustannuksia!

    • näin on

      Se paras Hotla lukuisista ascoteista on Royal Ascot hotla-sillä ns. tietokonekadulla,jos sen sait ni luxusta sait halvalla ja hyvältä paikalta ja viinaakin saa!

    • Dubaiinmyheart

      Kyseessä sama Ascot kuin Am:lla eli normaali, ei royal. Minusta se on kuitenkin ihan hyvässä paikassa, olin tänä maaliskuussa Golden Sands hotellissa ja Ascot ihan lähellä sitä. http://www.aurinkomatkat.fi/matkahaku/matkat?prv=1325233099627&redisp=true&oiaa=DXB&oid=2012-03-23&oida=HEL&oidur=7&oifo=false&oig=2A&oiid=2012-03-30&oim=2&oipc=AM&oipi=W11&oipkr=-423764137&oir=DXB

      Välilasku Arlandassa, palatessa vaihtoaikaa vain 40min eli tosi nopesti takaisin kotona! Mennessä pitää kuitenkin Arlandalla pyöriä joku 5h :/ Lento on Dubaissa puolenyön aikaan ja takaisin lähtee yhdeltä yöllä. Näin on lähes aina Dubain lentojen kanssa, siksi pitää ottaa yli viikon reissu.

      Hotellin sivuilla luki, että kenttäkuljetukset sisältyy, mutta ota siitä nyt selvää.. Taksit kuitenkin kentältä hotelliin maksaa alle kympin, joten sillä ei ole mitään väliä.

      Alkoholia en tällä Dubain lomalla tarvitse, joten minulle alkoholin tarjoilulla ei ole mitään väliä. Juhlimislomat on sitten erikseen, minusta Dubai ei ole sopiva paikka semmoisille lomille.

      Itse asiassa minulle ei selvinnyt onko Arlanda-Dubai välillä tarjoilua joka sisältyy hintaan, tämä pitää vielä ottaa selville. Ei tälläkään asialla minulle oikeastaan mitään väliä ollut.

    • näin on

      ei kantsi odotella 5 h jos vähän enemän maksaa,usko pois! se 6 tuntia on ihan tarpeeksi suoralla lennolla,älä pihihistele!


      NÄIN ON JA SE ACSOT ON PERSEESSTÄ!

    • enolepessimisti

      Tänä vuonna venailin saman verran tosi pienellä Wienin kentällä, eikä ollut mitään ongelmia, joten hyvin se sjuu shoppaillessa ja kahvitellessa:)

    • !

      finnmatkojen kautta tuli varattua pakettimatka suorilla finnairin lennoilla helmikuussa dubaihin, hintaa hurjat 475e. aamupala kuuluu vieläpä hintaan. kannattaa seurailla "päivän tarjouksia"... ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1699
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1618
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      8
      1030
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe