Mitä mp liikkeitä löytyy Berliinistä? Olisi kiva ostaa varusteita sieltä tai muuten vain käydä ihmettelemässä Saksalaista mp liikettä. Vai olisiko siellä jotain muuta mielenkiintoisempaa nähtävää liittyen moottoripyöräilyyn? Matkalle keväällä.
Ajovarusteita Berliinistä?
2
310
Vastaukset
- R1100RT
Vanha juttu, mutta kukaan ei näy vastanneen. Joko ehdit käydä Saksassa?
Siellä on muutama iso nimenomaan moottoripyöräilyvarusteisiin erikoistunut tavarataloketju. Mieleen tulee Louis ja Hein Gericke. Louisin myymälöissä olen itsekin käynyt ainakin Hampurissa, Berliinissä ja Lyypekissä. Hein Gerickellä kävin Bremenissä.
Molemmat ketjut tekevät myös nettikauppaa. Louisin katalooki löytyy osoitteesta www.louis.de. Olen kokeillut. Ihan luotettavasti sieltä tavarat tulevat. - Ei edes säälitä
Kyllä siellä Berliinissä on mp-kauppoja ja hengareissa roikkuu natisevia,rutisevia,narisevia ja nahkalle haisevia prätkänahkahaalareita,prätkänahkarotseja,prätkänahkahousuja....siis ompa jopa prätkänahkahanskojakin...ajattele.Ja sitten Berliinissä jos oikein arvaan kun en ole asiantuntija,on paljon miehiä jotka on ns. motoristineitejä sekä myös kaltaisiasi mp-gaykyyliä jne...Mutta älä tuhlaa rahaa matkaan sillä ihan samalla tavalla siellä natisee,narisee,rutisee ja haisee kuin suomessakin.Ei siinä mitään eroa ole.Kuivaat vähän housuja välillä ja keksit tänne taas jonkun uuden kysymyksen.Miten olisi vaikka toinen vakio kysymyksesi:Voikohan kevarilla ajaessa käyttää mp-nahkahaalaria?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 47994
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50846