Ajovarusteita Berliinistä?

mp

Mitä mp liikkeitä löytyy Berliinistä? Olisi kiva ostaa varusteita sieltä tai muuten vain käydä ihmettelemässä Saksalaista mp liikettä. Vai olisiko siellä jotain muuta mielenkiintoisempaa nähtävää liittyen moottoripyöräilyyn? Matkalle keväällä.

2

420

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R1100RT

Vanha juttu, mutta kukaan ei näy vastanneen. Joko ehdit käydä Saksassa?
      Siellä on muutama iso nimenomaan moottoripyöräilyvarusteisiin erikoistunut tavarataloketju. Mieleen tulee Louis ja Hein Gericke. Louisin myymälöissä olen itsekin käynyt ainakin Hampurissa, Berliinissä ja Lyypekissä. Hein Gerickellä kävin Bremenissä.

Molemmat ketjut tekevät myös nettikauppaa. Louisin katalooki löytyy osoitteesta www.louis.de. Olen kokeillut. Ihan luotettavasti sieltä tavarat tulevat.

• Ei edes säälitä

Kyllä siellä Berliinissä on mp-kauppoja ja hengareissa roikkuu natisevia,rutisevia,narisevia ja nahkalle haisevia prätkänahkahaalareita,prätkänahkarotseja,prätkänahkahousuja....siis ompa jopa prätkänahkahanskojakin...ajattele.Ja sitten Berliinissä jos oikein arvaan kun en ole asiantuntija,on paljon miehiä jotka on ns. motoristineitejä sekä myös kaltaisiasi mp-gaykyyliä jne...Mutta älä tuhlaa rahaa matkaan sillä ihan samalla tavalla siellä natisee,narisee,rutisee ja haisee kuin suomessakin.Ei siinä mitään eroa ole.Kuivaat vähän housuja välillä ja keksit tänne taas jonkun uuden kysymyksen.Miten olisi vaikka toinen vakio kysymyksesi:Voikohan kevarilla ajaessa käyttää mp-nahkahaalaria?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      105
      1284
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      777
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      118
      551
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      182
      498
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      497
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      483
    Aihe