Olen pappi. Pidin rippikoulutuntia, jolla käsiteltiin sitä, mitä on olla ihminen. Keskusteltiin eläinten ja ihmisten eroista, ja tultiin tulokseen, että sekä ihmisellä että eläimellä on sekä älyä että tunteita. Huomautin, että älykkäimmätkin eläimet jäävät älyn määrässä ihmisestä melko lailla jälkeen. Perustelin tyyliin: "Koiran on turha odottaa ymmärtävän suhteellisuusteoriaa tai runoutta", johon rekkamiehenoloinen poika mutisi kavereilleen: "No niitä on kyllä meiltäkään turha odottaa..."
Totuus lasten suusta
nou9g+
1
432
Vastaukset
- Me lapset
No kaikki ei kai ole niin älykköjä. Tuliko mieleen, että mitä jos hän heitti läppää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 916362
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344841- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572942- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512786- 492760