vai saatko niitä muualta? Itse en saa joululahjoja joten ostan jotain itselleni. varmaan jotain pleikkari pelejä joista on sitten iloa pitkäksi aikaa yksinäisyyden vallitessa. Kavereita kun ei ole niin on aikaa pelata ja aikakin menee nopeesti jotain sotapeliä pelatessa.
Ostatko itsellesi joululahjoja
15
247
Vastaukset
- pihi?
Ostaisin yhdeltä työpajalta itselleni mummopyörän, mutta en raski kun se maksaa 90 e ja minusta se on vähän liikaa vanhasta pyörästä...
Vai onko?Onhan se aika paljon jostain konkelista, jonka runkotakuu meni 30 vuotta sitten umpeen... Jotainhan maksaa pitää, jos ei viitti varastaa. Mutta mun mielestä on parempi laittaa 300 euroa uuteen pyörään.
- Pihi?
hahmotelma kirjoitti:
Onhan se aika paljon jostain konkelista, jonka runkotakuu meni 30 vuotta sitten umpeen... Jotainhan maksaa pitää, jos ei viitti varastaa. Mutta mun mielestä on parempi laittaa 300 euroa uuteen pyörään.
No kun mun tyyliin on enemmän semmonen vanha pyörä...
Sit kun löydän sen niin maalaan sen hienoksi... ja laitan sellaisen nätin pyöräkorin.
Ja ei kun menoks...
paitsi että nyt ei oo kovin hyvä pyöräilysää.
Opiskeluaikana kun tuli maanantai-aamuna junalla asemalle ja siellä 30 asteen pakkasessa odotti jäinen pyörä ja jäinen lukko ja kiire ekalle oppitunnille, niin jippii...
En osta. Joulua vietän lähinnä isäni takia, hänelle se on tärkeää. Jos ostan itselleni "lahjoja" ostan niitä sillon kun jotain kivaa tulee esiin, en päivämäärän perusteella. Enkä ainakaan odota että muutkaan mitään lahjuksia minulle tuo.
- pajutar93
En ajatellut, mutta katsotaan nyt.
- ei turhia kääröjä
Kannatttaa ostaa itselle: ainakin tulee sitten sopiva: eikös vain kivaa tekemistä ja ajankulua pyhäpäiviin. Osatan jotakin jollekin, joka varmasti ilahtuu lahjasta. Olen laittanut Patmos-säätiön kautta lahjoja köyhille Romanian lapsille.
- köyhä mut ei kipee
En yleensä osta, mutta nyt sain sen verran veronpalautuksia että päätin kerrankin satsata ne itseeni ja varasin lipun jouluristeilylle, vaikka siellä ehkä katsotaankin vähän pitkään kun matkustan yksin ja vielä tän ikäisenä (56) akkana.
- ostan toki..
Saan joululahjoja, mutta ostan myös itse itselleni, tänä vuonna olen ostanut oikein roppakaupalla itselleni joululahjoja, jos nyt uudet huonekalut voi kutsua joululahjoiksi. Joka tapauksessa päätin uusia sisustuksen oikein kunnolla, joten olen ostanut uuden senkin, lipaston, keittiöpöydän, sohvapöydän, 3-osaisen vitriinin, tv-tason, muutama kristallivalaisinta, tarjoiluvaunun, sen lisäksi olen ostanut mustan silkkisen yöpaidan, harmaan kotelomekon, valkoisen turkisboleron, Aallon tarjoiluvati ja hopeisen viisihaaraisen kynttiläjalan.
En taida ehtiä ennen joulua ostaa kuuden hengen ruokaryhmä, jääköön se sitten synttärilahjaksi.
Nyt odotan vain rauhallista joulua, että saan olla lomalla, lukea takkatulen ääressä, lenkkeillä ym. - vanha hajos
Ostan uuden kännykän
- E J O E J O
Olen sopinut perheen ja kavereideni kanssa, että joululahjat jätetään väliin. Siitä tulee vaan stressiä, kun on pakko keksiä jotain, ja joulun jälkeen harmittaa kun puolet lahjoista on reilussa alennuksessa. Sekään ei tunnu kivalta, jos on itse antanut kaverille pelkästään paketin joulukahvia (josta se tuskin edes pitää, mutta kun ei jaksa kiertää kauppoja tuntitolkulla ja jotain on pakko keksiä...), ja sitten saakin siltä jotain selvästi kalliimpaa jossa on selvästi ajatusta mukana.
Joululahjojen sijasta meillä on tapana muistaa toisiamme lahjoilla silloin tällöin ilman erityistä syytä, ja usein lahjoja tuleekin hankittua tammikuun alennusmyynneistä puolin ja toisin. :) - SMzzr
juoksumaton
- Love yourself too..
Hienon Parker-täytekynän ja pullon jotain kivaa parfyymiä...
- 9
En ostanut mitään, nautin Joulun levollisesta ja seesteisestä rauhasta.
Lämmitän aattona saunan, otan muutaman napanterin ja katson sen perinneleffan - Ihmeellinen elämä. - Ox
Totta kai! Hemmottelen itseäni joka joulu. Isoihin lahjoihin ei ole varaa, mutta esim. hyvä kirja, äänilevy tai DVD pitää saada. Ja tietenkin suklaata ja jouluruokia. Saan joululahjoja myös vanhemmiltani ja ostan joululahjoja heille.
- jouluale
En taida raaskia jouluksi ostella, mutta jos alennusmyynnistä sitten. Tosin siellä saa sitten melkein varmaan tapella niistä vaatteista ja tavaroista ja se on kammottavaa, tulee paniikki. Ei kyllä ole mitään pakollisia tarpeitakaan, paitsi ehkä ulkoilutakki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12710488
- 525070
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422261Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052078- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131621Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411432Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291114Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331051Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987