Siis aidosti ystävällinen.
Ilkeät pirulliset luonteet on elämisen saastuttajia.
Ystävällinen ihminen on kultaa!
39
214
Vastaukset
- ??____??
Kuvitteletko ilkimysten ymmärtävän omaa tilaansa?
- myrkyttäjiä
Kyllä ajattelen heidän ainakin joittenkin ymmärtävän, mutte he ei voi itselleen mitään kun ovat sellaisia syntymälahjana. se on geeneissä, yleensä löytyy sukulainen samanlainen, perittyä siis.
myrkyttäjiä kirjoitti:
Kyllä ajattelen heidän ainakin joittenkin ymmärtävän, mutte he ei voi itselleen mitään kun ovat sellaisia syntymälahjana. se on geeneissä, yleensä löytyy sukulainen samanlainen, perittyä siis.
Sellaisten ilkeitten sukujuhlat on erikoinen tapaus.
- siviä.J.
koti-kiusattu kirjoitti:
Hehheh!
juu. koti-kiusattu kirjoitti:
Hyvä Kotikiusattu sinulla on sana hallussa, kutsun sinut mielelläni iloiseen ilkeitten ihmisten sukujuhlaan ensi kesänä mökilleni. Uskon, että naurua ja ilakointia riittää. Kultainen sielujemme empaatia raikukoon kesäillassa pitkin Nuaksen rantoja. Porukka on aina viihtynyt joten varaa koko viikonloppu huom. ja ota vaimo mukaan ; )
korpikirjailija kirjoitti:
Hyvä Kotikiusattu sinulla on sana hallussa, kutsun sinut mielelläni iloiseen ilkeitten ihmisten sukujuhlaan ensi kesänä mökilleni. Uskon, että naurua ja ilakointia riittää. Kultainen sielujemme empaatia raikukoon kesäillassa pitkin Nuaksen rantoja. Porukka on aina viihtynyt joten varaa koko viikonloppu huom. ja ota vaimo mukaan ; )
kiitän kutsusta mutta kun on 4v sosiaaliset jutut rästissä,ei taira ehtiä.
Luottamus lämmittää aina.- bumtsibumbumbum
koti-kiusattu kirjoitti:
kiitän kutsusta mutta kun on 4v sosiaaliset jutut rästissä,ei taira ehtiä.
Luottamus lämmittää aina.Miksihän sinun, k/k, pitäisi osallistua ilkiöiden illatsuihin?
Sinä, kultasydän ja rakas meille palstalaisille. ♥ - suikkiin vain...
bumtsibumbumbum kirjoitti:
Miksihän sinun, k/k, pitäisi osallistua ilkiöiden illatsuihin?
Sinä, kultasydän ja rakas meille palstalaisille. ♥Eikö olekkin hieman samanlainen kutsu, kuin oli Hyvän Joulun toivotukset, jotka onneksi poistettiin?
Kuka ihan oikeasti haluaa osallistua ilkeiden ihmisten sukujuhlaan milloinkaan??
Kutsujahan pitää itseään "maailama parhaana" ja "nuorekkaimpana" meitä toisia kohtaan.
Mitäpäs sinne tekohampaiset /hampaattomat tulisivat, olmeista puhumattakaan? Kyllä meillä luolasammakoilla on muutakin tekemistä, kuten ottaa lääkkeensä ajallaan ja huolehtia sexsi elämästään. - suursukeltaja
Elän varmaan kanssasi eri maailmassa, koska en ilkimystä ole koskaan tavannut, mutta jos se olen minäitse ? kävin tuolla hauhon alkossa tuli hymyä riittävästi, lähdin siitä sitten valtatie kahtatoista pitkin pälkäneelle, liikenne soljui loppumatonta tahtiaan, asia jonka huomioin mennessä ja tullessa, turvavälit olivat todella ok, sekin on sitä ystävällisyyttä, ainoastaan yksi ohittaja ja hänkin osasi homman.
- Tack det samma!
myrkyttäjiä kirjoitti:
Kohtele ihmisiä niin kuin he kohtelevatt sinua! Siinä elämänfilosofiani joka on enemmän kuin oikeudenmukainen.
Jokainen saa mitä tilaa ainakin minulta. - tosi ikeä kaikkien
korpikirjailija kirjoitti:
rakastama.
Täälä oli yksi piikikäs p i r u , mä voisin tulla, mun piikit on tosi pistäviä, mua ei voita ilkeydessä kukaan.
Toki ystävällisyyttä usein palkitaan, mutta jos toisella on huono päivä ja toinen ääntään korottamatta puhuu vain ystävällisesti, niin sehän vasta toista raivostuttaa.
Kokemuksia on.Älä muuta sano ja jos se rauhallinen viel sillai toisesta suupielestä hymyilee ,on ns ymmärtävinään se vast harmittaakin
koti-kiusattu kirjoitti:
Älä muuta sano ja jos se rauhallinen viel sillai toisesta suupielestä hymyilee ,on ns ymmärtävinään se vast harmittaakin
Nyt kyllä herrat puhuvat jostain sellaisesta, joka ikäänkuin liittyy vaimoihin... :-)
Olenkohan väärässä?suvenkorento123 kirjoitti:
Nyt kyllä herrat puhuvat jostain sellaisesta, joka ikäänkuin liittyy vaimoihin... :-)
Olenkohan väärässä?annan esimerkin,mulla on aina ollu tapana tulla autolla takaperin pihaan ,peilien kautta katellen.
Vauhdilla tietenkin kun reitti on tuttu,paritalvee takaperin kolahti parvekkeen kannatus tolppaan,
Vaik selitin et talo on valunu 5cm alarinteeseen niin vaimo vaan hymyili,arvaa harmittiko.koti-kiusattu kirjoitti:
annan esimerkin,mulla on aina ollu tapana tulla autolla takaperin pihaan ,peilien kautta katellen.
Vauhdilla tietenkin kun reitti on tuttu,paritalvee takaperin kolahti parvekkeen kannatus tolppaan,
Vaik selitin et talo on valunu 5cm alarinteeseen niin vaimo vaan hymyili,arvaa harmittiko.Tietenkin! Hiivatin talo, miten nyt tuollalailla vauimaan, ihan epäreilua.
suvenkorento123 kirjoitti:
Tietenkin! Hiivatin talo, miten nyt tuollalailla vauimaan, ihan epäreilua.
siis valumaan, hiivatin näppis...
- Tase pappa
koti-kiusattu kirjoitti:
Älä muuta sano ja jos se rauhallinen viel sillai toisesta suupielestä hymyilee ,on ns ymmärtävinään se vast harmittaakin
kk/
Varsinkin, jos sanoja hieman venytetään, lisäten tehoa hieman naukuvalla äänenkäytöllä, voi ystävällisetkin sanat olla kylmää kyytiä. - Tase pappa
suvenkorento123 kirjoitti:
Olenkohan väärässä?suvenkorento123
Yleensä hieman tutumpaan naiseen, tällainen pätee.
Ei tarvitse olla vaimo, eikä avokki.
Kaipa se on naisten geeneissä, tai äidinmaidossa imetty taito. Tase pappa kirjoitti:
suvenkorento123
Yleensä hieman tutumpaan naiseen, tällainen pätee.
Ei tarvitse olla vaimo, eikä avokki.
Kaipa se on naisten geeneissä, tai äidinmaidossa imetty taito.Meillä naisilla on monta sellaista "taitoa", jotka olisivat saaneet jäädä periytymättä.. :-))
- tiijätkuka
koti-kiusattu kirjoitti:
annan esimerkin,mulla on aina ollu tapana tulla autolla takaperin pihaan ,peilien kautta katellen.
Vaik selitin et talo on valunu 5cm alarinteeseen niin vaimo vaan hymyili,arvaa harmittiko.Miunkin ukkeli peruutti aikanaan asuntovaunumme tiettyyn paikkaan, varmaan vain muutaman sentin etäällä männyistä, pitkän tien.
Mutta, hänhän onkin moisesi mies, oikea Ukko.
Ihminen, joka taitaa ja osaa, siitä kummemmin toitottelematta.
Niinpä on.
- joulun-alla
Hyvät ystävät ovat todella kallisarvoisia lahjoja, joita ei rahalla voi ostaa.
Tosin itseltä on unohtunut, ja tullut unohdetuksi vuosien vieriessä joitakin.
Mutta ne harvat ja valitut kyllä riittävät. - 201112
Olen aivan samaa mieltä.
On ihmisiä jotka luulevat olevansa toisten yläpuolella näkemättä sitä mitä itse
ovat.
Yleensä olen nähnyt tätä naisissa, miehissä on sitten maailman mestareita jotka tietävät kaiken ja on satoja ammatteja siis maailman mestareita, heitä on hyvin hauska kuunnella sillä he uskovat myös itse mitä kertovat.
Olen aina puolustanut "heikkoja " olen nähnyt elämän niin siksi jääkön sanomatta. - suursukeltaja
Minäkin toki saatan heikkoa puolustaa,jopa auttaa, mutta, jos sama tilanne on ylihuomenna, niin pidämme omamme.
- meeriamanda
Näi se menee. Ei kannettu vesi kaivossa pysy.
- Tinnike
Minkälainen on aidosti ystävällinen ihminen?
Oletko tavannut ja saanut nauttia aidosta ystävyyden onnesta?
Oletko tavannut pirullisia ja miettinyt miski he ovat pirullisia?
Minkalainen on pirullinen ihminen?
En ole ikänään tavannut kultaisia tai saastuttajia. Olen tavannut vain ihmisiä.- lejanna*
Kovinpa totta puhut, mielestäni.
Niin paljon on harhaa, on turhaa kukkatarhaa, kuvitelmia, siimeksia oloista, olevista. - Lämmin on hyvä
Totta sinäkin tunnistat aidosti ystävällisen ihmisen?
Hänen, jonka lähellä on hyvä olla. Hän, joka magneetin lailla vetää toisia lämpöiseen syliinsä.
Pirulliset ihmiset ovat päinvastoin.
Oletko sinä miettinyt miksi ystävälliset ihmiset ovat ystävällisiä? - ejk......
lejanna* kirjoitti:
Kovinpa totta puhut, mielestäni.
Niin paljon on harhaa, on turhaa kukkatarhaa, kuvitelmia, siimeksia oloista, olevista.Sinä olet ystävä, sen olen tullut huomaamaan. Tottakai pettyä voi jopa nettiystiksestään,
Sinut olen useinkin tunnistanut, omakseni...lämpimästi tuntevaksi ihmiseksi.
POHOJALAASTA ITTEVARMUUTTA: Mun kans olis niin heleppua olla ystävä, sais olla justihi niinku mää sanon. En määkään kylloo täyrellinen, multa puuttuu heikkouret.
Mäpä mä :)) - suursukeltaja
Tyrkkäänpä tuhon oman kantani, kaikelle on annettava mahdollisuus, mutta ei lähimmeisiään hyväksikäyttäen, vaan jokainen omillaan, ja jos sinulta apua pyydetään, silloin harkitsen tapaus kerrallaan.
- suursukeltaja
ejk...... kirjoitti:
Sinä olet ystävä, sen olen tullut huomaamaan. Tottakai pettyä voi jopa nettiystiksestään,
Sinut olen useinkin tunnistanut, omakseni...lämpimästi tuntevaksi ihmiseksi.
POHOJALAASTA ITTEVARMUUTTA: Mun kans olis niin heleppua olla ystävä, sais olla justihi niinku mää sanon. En määkään kylloo täyrellinen, multa puuttuu heikkouret.
Mäpä mä :))Tullaast on helppo lukia, mutta jos sinulta nuo heikkouret puuttu, niin ota minua kraivelista kiinni ja pyöräytä, siinä tulisi ukolle kyyti. Tarinaa, lehes mitätahansa, mutta nopea enter.
- Taipuu tuulessa puu
Kovakin ihminen taipuu . Erästä tunnettua Suomalaista lainatakseni : "kaikille tulee joskus huono käsi ".
- suursukeltaja
Tuo on harvinaisen totta, mutta miksi tuota pohtimaan, kun peli on vielä kesken.
- suursukeltaja
suursukeltaja kirjoitti:
Tuo on harvinaisen totta, mutta miksi tuota pohtimaan, kun peli on vielä kesken.
Voin tuohon taipumiseen kommentoida, silloinkun perusta pettää, olet uskonut vääriin käsiin. Mitähän papisto ja heidän miljardinsa, se on kuin ylevero, maksat ta sinut pannaanjulistetaan, mutta pankaa vaan, mutta jättäkää lapset rauhaan.
- suursukeltaja
suursukeltaja kirjoitti:
Voin tuohon taipumiseen kommentoida, silloinkun perusta pettää, olet uskonut vääriin käsiin. Mitähän papisto ja heidän miljardinsa, se on kuin ylevero, maksat ta sinut pannaanjulistetaan, mutta pankaa vaan, mutta jättäkää lapset rauhaan.
http://www.radionostalgia.fi/#
Venäläinen nettiradio, eurohumppaa, kuka tekisi toimivan linkin? - k/k
On iso ero taittuuko vai taipuuko, sillon kun mustapekka on käressä niin hihkase reippaasti, pata valttia
- suursukeltaja
suursukeltaja kirjoitti:
http://www.radionostalgia.fi/#
Venäläinen nettiradio, eurohumppaa, kuka tekisi toimivan linkin? - .........
k/k kirjoitti:
On iso ero taittuuko vai taipuuko, sillon kun mustapekka on käressä niin hihkase reippaasti, pata valttia
Tai käet taskussa tai taivaalla, oksalla, ylimmällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000606990824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102448Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2101805Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231583- 711010
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43963Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74862Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57852En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43822Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä80766