Olen netistä etsinyt yhteislauluja/snapsilauluja tuloksetta. Mistäs niitä löytyisi?
kiitos etukäteen avusta =)
Mistä yhteislauluja?
10
20901
Vastaukset
- täältä
K-kaupasta,Agrimarketista
- sucks
Ne on piilotettu niin syvälle bittitaivaan syövereihin, ettei niitä löydettäisi vieraiden kiusaksi kenenkään juhliin.
- minna
Yhteislaulut sopivat ennemmin jonnekin nuotioiltamille kuin häihin. Ellei satu sitten olemaan niin onnellisesti, että molemmat suvut ovat innokkaita laulajia.
Tiedä sitten mitä teemaa haette, mutta itse en todellakaan haluaisi vieraana alkaa lauleskelemaan missään juhlissa. - JanSSKu100
minna kirjoitti:
Yhteislaulut sopivat ennemmin jonnekin nuotioiltamille kuin häihin. Ellei satu sitten olemaan niin onnellisesti, että molemmat suvut ovat innokkaita laulajia.
Tiedä sitten mitä teemaa haette, mutta itse en todellakaan haluaisi vieraana alkaa lauleskelemaan missään juhlissa.Jos sinua - todellakan- eivät yhteislaulut - todellakaan - kiinnosta, ¨älä pilaa ylimielisellä asenteellasi toisten hääjuhlia. Painu vaikka vessaan meikkaamaan siksi aikaa ja anna muiden - todellakin - pitää hauskaa.
- d**
Meinaatteko ihan oikeasti vetäistä snapsilaulut ja snapsit häissä? Snapsilaulut sopii paremmin rapujuhliin kuin häihin, mutta omapa on asianne. Kai ainakin Helan går löytyy netistä? Etsi käsiisi jokin teekkarien laulukirja, sieltä löyty lisää.
- Morsian2004
Kummallinen palsta kun pitää aina olla naama auki.... Meillä on kaksikieliset häät ja ruotsalaiseen kulttuuriin kuuluu yhteislaulut. Haluaisin niitä myös suomeksi.
- minä
toivelaulukirjoista ja muista vastaavista ihan kirjastossa.meillä oli ihan tavalliset häät ja yhteislauluvihkonen "hiljaisen hetken" varalta.loppuillasta vieraat kysyivät eikö aiota laulaa lainkaan.lauloimme esim.mikko alatalon viivy vielä hetki ilman sitä viimeistä säkeistöä
- T-Snaps
Tässä on linkki,
www.tf.hut.fi/tf/publikationer/sangbok/ - Diana von Kott
Voisi noihin tuntitolkulla näperrettyihin surkuhupaisiin lärpyköihin, eli hääkutsuihin merkitä sen, että tiedossa on yhteisjollotusta. Silloin fiksummat osaisivat jäädä kotiin tai keksiä parempaa tekemistä kuin tuollaisiin junttijuhliin hajoamisen.
- sielun ja ruumiin sivistys
Uskomatonta tosiaan, minkälainen vastaanotto tällekin fiksulle kysymykselle nykyajan multikulttuurisena aikana. Itse olen naimisissa myös pohjoismaalaisen kanssa, ja lauluperinne elää heillä vahvana ja kauniina. Juhliin se tuo ihan omaa väriään, on hauskaa, liikuttavaa, yhteishenkeä nostattavaa, kaunista. Olen löytänyt hyviä laulukirjoja kirpputoreilta, yritä sinäkin morsian sieltä ! âlä masennu näistä saamistasi asiaa ymmärtämättömien kommenteista, ne kertovat ikävä kyllä (vai pitäisikö sanoa onneksi?) kirjoittajansa sivistyksen tasosta, että aika alhaalla siis ajoittain mennään. Laulakaa ja iloitkaa, ja ihania häitä teille toivottaen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569