Te jotka siellä pyöritte, mitä mieltä ootte DTM:n henkilökunnasta? Kävin siellä tokaa kertaa juuri ja tosi huonoa palvelua :/ DJ ei soittanut mitään mitä toivoimme kavereiden kanssa ja baarissa työskentelijät kaipasivat ilmeisesti tippejä, että sais hymyä
DTM henkilökunta
25
1279
Vastaukset
- kantis
Joo, oon mäkin joskus miettiny mistä se kaupungin paras henkilökunta- titteli on muka tullu. Poket on aika usein tympeitä, samoin alakerran dj:t, ja useimmat baarimikot ja -maijat. Yläkerrassa on ollut mukava dj, vanhempi, ja mukava baarimikko, mutta muuten on kyllä ollut vähän tympeää. Sääli.
- ...
Mun mielestä poket ja baarimikot on aina ollu tosi kivoja, mutta dj on ollut aina niin tyly ja ylimielinen, eikä siltä voi pyytää mitään soittamaan, kun saa halveksivan katseen =)
- Deou
Alakerran baarin italianon näkönen jätkä on ku joku ois sujauttanu kourallisen havunneulasia sen boksereihin, ja se kaunis brunette on kiva ku hiivatulehdus.. Onneks suuri osa henkilökunnasta vaihtuu samalla ku DTM muuttaa.
- mitä kummaa
Siis mitä? "Suuri osa henkilökunnasta vaihtuu samalla ku DTM muuttaa" Millähän shoppareilla nekin raukat on.... Jos meidän lafka muuttaisi, kyllä henkilökunta muuttaisi mukana.
Oiskos tossa syy niiden työfiilikseen? - 22+33
mitä kummaa kirjoitti:
Siis mitä? "Suuri osa henkilökunnasta vaihtuu samalla ku DTM muuttaa" Millähän shoppareilla nekin raukat on.... Jos meidän lafka muuttaisi, kyllä henkilökunta muuttaisi mukana.
Oiskos tossa syy niiden työfiilikseen?mikä o shoppari? Ostaako se jotai???
- Deou
mitä kummaa kirjoitti:
Oiskos tossa syy niiden työfiilikseen?Pyh, mulle yks niistä baarimikoista sano ite et m*lkut lentää pihalle ja kivat jää. Sitäpaitsi, DTM ei muuta suoraan, vaan sulkee ensin kokonaan ovensa ja avaa keväällä uusissa tiloissa.
- ...
Deou kirjoitti:
Pyh, mulle yks niistä baarimikoista sano ite et m*lkut lentää pihalle ja kivat jää. Sitäpaitsi, DTM ei muuta suoraan, vaan sulkee ensin kokonaan ovensa ja avaa keväällä uusissa tiloissa.
Keväällä, eli siis helmikuun alussa =)
- ...
mitä kummaa kirjoitti:
Oiskos tossa syy niiden työfiilikseen?-> soppari
- vklpoikennut
Huomasin saman. Ainoo positiivinen asia koko palvelussa oli narikan ihmiset.
Ja mitä tulee muuttamiseen: Tän hetkiset tilat on erittäin pienet ja sisustuksessakaan ei oo kehuttavaa. Klubin nykyaikaistaminen ei olis huonompi idea. - liondande
DTM on syvältä ja pilaa aina fiiliksen:
-viikonloppuisin aivan täynnä
-vessat ovat epäsiistit, paperi ja saippua loppu, hanasta vain kylmää vettä
-musiikki on mielikuvituksetonta ja puuduttavaa möykkää
-sisäpiirimeininki, näkyy etenkin tiskillä: tarjoillaan ensin iloisesti lirkutellen kavereille ja käännytään sitten tylynä "muiden" puoleen, kaikki juomat ovat ylihintaisia mutta ylipieniä ja vesikin maksaa tyyliin 3 euroa.. bullshit!
Moni saattaa matkustaa kaukaakin ihan vaan viettämään iltaa kerrankin ulkona kaapista ja tuollainen meininki on sitten odottamassa. Tosi tosi jees :( - ...
Mun mielstä se on hyvä asia, että on viikonloppuisin täynnä. Sehän vasta kamalaa olisi, jos olisi vain kourallinen muita ihmisiä (!)
Mutta, vessat ovat olleet pidemmän aikaa epäsiistit, pöntön kannet hajalla ja saippuoita ei täytellä tarpeen mukaan. Musiikki ihan jees, mutta voisi sitä siltikin parantaa -> ei aina samoja biisejä viikonlopusta toiseen, voisi hieman vaihdellakin =)
Baaritiskillä pätee kyynärpäätaktiikka ja röyhkeys, niin kuin muuallakin =)- LesbianW.
Siis mäkin olen ihmetellyt sitä "parasta henkilökuntaa".
Olen myös saanut tylyä palvelua..
Eräs lihava miesbaarmikko pyyhii hikeä otsalta ja kaulalsta ja sit samalla kädellä ojentaa mulle lasin??? Näytti siltä, että hänen otsalta tippui hikeä mihin vaan.. hyi helvetti! Sit eräs pitkäaikainen baarineito ei hymyile IKINÄ vissiin asiakkaille.. ja sit vielä joku vanha mummeli joka siellä pyörii.. sekin on ihan yrmy.
Yläkerran musiikki on ollut yleensä tyyliin radio Novan klassikot jne.. Yäk!
Eletään jossakin 80-90 luvussa? Meillä on kyl vuosi 2011 nyt!!!
Mut eipähän tulekaan enää käyty siellä epämiellyttävässä paikassa.
Lisää uusia homo/lesbo-baareja kiitos!
Onneksi on ilmestynyt tämä K23, se on ihan jees.
- asiakas007
No, eikös siellä K23:ssa ole ihan samaa henkilökuntaa kuin Dtm:ssäkin...
No, toi on kyllä totta yläkerran musiikista, mutta se kuuluu ravintolan konseptiin soittaa siellä ylhäällä vanhaa ja pikkasen uudempaa (mutta ei uutta)musiikkia sekaisin... Ja alakerrassa sitä uudempaa, jos ei tykkää yläkeran musasta, niin voi mennä sinne alakertaan. - ...
Ajatuksissa että menisi joskus dtm:aan mutta nyt tuli noi kauhukertomukset... Kävelin yhden kerran K23 ohi ja näyttää aika pieneltä ulkoa päin. Kivan värinen valaistus tosin. Mahtaa olla täynnä kun dtm menee tauolle ennen uutta sijaintia.
- jeejejejjeee
mä oon ymmärtäny ettäK23 on enemmänki miesten baari? harmi tosiaan että ikäraja on 23 -.-
- werc
Jep! Ite 21, joten K23 jää haaveeksi DTM:n suljettua. Mutta toisaalta jos se on enemmänkin miesten baari niin en menetä mitään.
Kellään tiedossa mitään muita varteenotettavia paikkoja? Perusbaarit ei kiinnosta. - liondande
werc kirjoitti:
Jep! Ite 21, joten K23 jää haaveeksi DTM:n suljettua. Mutta toisaalta jos se on enemmänkin miesten baari niin en menetä mitään.
Kellään tiedossa mitään muita varteenotettavia paikkoja? Perusbaarit ei kiinnosta.Meidän pitää vaan tehdä jostain kivasta perusbaarista lesbojen kohtaamispaikka! :) Vallataan Kaivopihan Praha! Siitä voi sit siirtyä Alepubiin joraamaan ysärihittejä ;)
- jokunen
liondande kirjoitti:
Meidän pitää vaan tehdä jostain kivasta perusbaarista lesbojen kohtaamispaikka! :) Vallataan Kaivopihan Praha! Siitä voi sit siirtyä Alepubiin joraamaan ysärihittejä ;)
Hmm.. tossa on jo ideaa... Paitsi sekin on k-22. Muuten hyvä paikka kun yhden kerran sinne eksyi.
- ...
werc kirjoitti:
Kellään tiedossa mitään muita varteenotettavia paikkoja? Perusbaarit ei kiinnosta.Kai sä nyt yhden kuukauden kestät ilman Dtm:ää ?
- Blaaaaah
... kirjoitti:
Kai sä nyt yhden kuukauden kestät ilman Dtm:ää ?
Mikä läyhääjä-läävä säki oot? "kai sä nyt kestät".. Ei täs kukas oo mistään kestämisestä puhunu, miettiny vaa mis käy jos haluu bailaa. Hanki elämä ja korjauta asentees
- ...
Blaaaaah kirjoitti:
Mikä läyhääjä-läävä säki oot? "kai sä nyt kestät".. Ei täs kukas oo mistään kestämisestä puhunu, miettiny vaa mis käy jos haluu bailaa. Hanki elämä ja korjauta asentees
Sori vaan, mutta kyllä mulla elämä on =) Sulla ei vissiinkään ? Virn;) Ja mitä asenteeseen tulee, jos noi on sun kirjottamia noi toooosi negatiiviset viestit dtm:stä, niin sulla se asennevamma on ! =)
Ei siinä ole kuin vaivainen yksi kuukausi välissä kun dtm lopettaa Roballa ja siirtyy Manskulle...
- Kävijä
Mulla ei ole mitään valittamista DTM:n palvelusta. Ovella järkkäri ja lipunmyyjä ovat hyväntuulisia ja mielestäni narikassakin palvelu on perusiloista.
Baaritiskillä en sen kummempaa palvelua ole tarvinnut. Juoman ostan ja kiltisti maksan. Ainakaan itse en ole kovin usein joutunut odottelemaan vuoroa.
Musiikista...
Alhaalla soi ajankohtaiset hitit ja sellainen perus yökerhomusa. Ylhäällä tulee monen tyyppistä musiikkia ja pidemmältä aikahaarukalta. Musta on tosi kiva kun alkaa soimaan joku biisi mikä saa tunteen "Ei oo totta, olin unohtanu tän biisin! Muistatteko kun tää soi sillon kun oltiin..."!!!
Ja niinkun joku jo totesi, jos yläkerran musa ei miellytä voi mennä alas.
Vessat on sitten ihan hirveitä. Todella epäsiistit! En tiedä johtuuko käyttäjistä vai mistä, mutta ihan hirveeseen kuntoon menee illan edetessä. Ovat kyllä lähtökohtaisestikin tosi alhaisella tasolla.
Innolla odotan uuden DTM:n aukeamista...!! :D - greits
Kyllä on mietitty mistä tuo "kaupungin paras henkilökunta" palkinto on vetäisty!
Palvelu kaikilla tiskeillä hidasta ja usein töykeää. Hymyä tai edes perus asiakaspalvelua on turha odottaa. Muutama poikkeus löytynyt mutta taitavat hekin olla jo tuolla K23:ssa töissä.
WC:t aina viikonloppuisin ihan järjettömän epäsiistit. Ei paperia, ei saippuaa ja muutenkin 24 jälkeen alkaa urea haista niin vahvasti että ei kauheasti houkuta mennä sisään.
Alakerrassa musiikki ihan jees alkuillasta, 02 jälkeen alkaa soida sellanen jytke että sitä ei voi tanssia kuin jossain essoissa.
Yläkerrassa vois varmaan soittaa muutakin kun niitä 80's/90's hittejä. Tiskijukilta on aivan turha toivoa kappaleita kun vastaus useimmiten on "Ei löydy" tai "Soitin sen jo".
Ja kaikkihan on samaa mieltä siitä että juomat ovat aivan liian kalliita, sisäänpääsy myös verrattuna siihen mitä se paikka oikeasti tarjoaa. - ...
Ite oon kyllä tyytyväinen dtm:n ja ihanaa kun alakerrasta soi kunnon biitit, eikä mitään pliisuja biisejä, mitkä ei edes tempaa mukaansa tanssimaan =)
Jos on noin tyytymätön, niin kannattaisko valittaa suoraan sinne ravintolaan eikä tänne (?)
Tottakai juomista joutuu maksamaan, niin kaikkialla muualla, ei siellä voi olla mitkään lähiöräkälöiden happy hour-hinnatkaan... Jos niitä hintoja kaipaa, niin voi sitten jäädä sinne lähiöön vetämään sitä tarjousbisseä...- idioottinene
Ei sinne ravintolaan valittaminen mitään auta, kun eivät koskaan vastaa mihinkään kyselyyn tai palautteeseen! He ovat nääs tyytyväisiä tietenkin siihen asti kun ikävät asiat pysyy talon sisällä. Ja eihän kukaan humalaisia usko. Suomessa on sellainen mentaliteetti, ettei voi voi olla oikeassa, vaan on suorastaan paha ihminen jos on juonut alkoholia, kuten ravintolassa yleensä tehdään. Eli turha asiakkaan valittaa yhtään mitään. Jaloillaan voi äänestää! Hyvä siis tuoda nämä asiat julki edes täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1174543BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003767- 2083065
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome772892Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602757- 961492
- 601276
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2401111MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1211020- 611016