auttakaa aku- fani!

Heippa, iskä on täyttänyt joka päivä aku ankka- lehden mukana tullutta kalenteria. Nyt hän on matkoilla ja lupasin täyttää sitä, mutta kuinkas kävikään se hukkui -.- Joten voisiko joku kertoa tämän päivän ( 11.12) kysymyksen. En haluaisi tuottaa isälle pettymystä. kiitos kaikille jo etukäteen!

0

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joonas Rask viettänyt omasta

mielestään kivaa iltaa hyvässä hengessä.. https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000010582941.html
        Maailman menoa
        2
        1601
      2. Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin

Matti, 72, on myynyt jäätelöä Espalla 27 vuotta, mutta nyt hänelle riittää: "Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin". Rep
        Maailman menoa
        10
        858
      3. Nythän sitä sopii hallituksen lepäillä lomilla

kun on Suomi saatu perikadon partaalle. Työpttömyys on huipussaan ja velkaa on vedetty kaksin käsin. Valtion yhtiöistä o
        Maailman menoa
        49
        790
      4. Onko sulla joku

Suunnitelma jo olemassa
        Ikävä
        58
        777
      5. Koska kumpikaan ei saa sanaa suustaan

niin miten olisi, jos opeteltaisiin viittomakieli ja hoidettaisiin kommunikointi sillä? Olisi varmasti helpompi murtaa j
        Ikävä
        52
        722
      6. Mites ois nainen?

Lähdettäisiinkö yhteiselle lenkille joku ilta? Vaikka sinne metsään. Olisi varmaan juteltavaa puolin ja toisin.
        Ikävä
        59
        721
      7. J mies jos vain vielä voit

Tule luo https://m.youtube.com/watch?v=F5pinBuBRwE&pp=ygUdam9zIHZhaW4gdmllbMOkIHZvaXQgdHVsZSBsdW8%3D Ikuisuutta ei van
        Ikävä
        10
        720
      8. Captain suuttui ja mustaksi muuttui

Nyt on sitten laadittu oikein tiedote. Viimeksi oli siirtämässä laivojaan kun hävisi oikeudessa Savonlinnan kaupunkia va
        Savonlinna
        38
        688
      9. Kolme parasta piirrettä sinussa

1 Huumorintaju 2 Turvallisuus 3 Sait minun parhaat puolet esiin Miehelle
        Ikävä
        17
        634
      10. Minua nainen vaivaa vähän yksi asia.

No se vaan kun pidät minua epäilyttävänä ja jotenkin minulla on sellainen olo että kiinnität tekemisiini huomiota vähän
        Ikävä
        25
        623
      Aihe