Heips. Rehellisii, asiallisii vastauksia thank`s. Kumpi mielestänne sopii paremmin 22-vuotiaalle tytsylle, Marmaris vai Alanya? Ja perusteluja, miksi. :) Tyttö mielellään juhlii yöelämässä usein lomalla, mutta samalla nauttii myös loman perusasioista: auringonotto, uiminen, perus shoppailu basaareissa, valokuvaaminen, nähtävyydet, erilaiset retket historiallisiinkin ja mielenkiintoisiin paikkoihin jne.
Kumpaan kannattaa lähteä :)
Marmaris vai Alanya?
9
588
Vastaukset
- saatu molemmissa
Molemmista varmasti irtoaa. Turistihelvettejä molemmat, mutta Marmaris "kotikutoisempi".
- Joo mäkin
sain Hivin toisesta ja Herpeksen toisesta,
Molempi parempi;)
- marmarisforever4
Marmaris! Marmariksessa on tosi hyvä baarikatu ja siellä saa kyllä bilettää! Marmaris on aika bilekaupunki, mutta päivisin kyllä myös ihana lomakohde. Marmariksessa on ihana ranta jossa voit ottaa aurinkoa ja uida! shoppailu basaareissa onnistuu, basaareissa on paljon katseltavaa ja ne ovat marmariksessa aika isoja. Valokuvaamista voit harrastaa, esim Marmariksen vanhoilla linnan raunioilla. Myös päivisin voi tehdä kivoja vene/laivaretkiä! :) Turkkilaiset ovat tosi ystävällisiä. Suosittelen lämpimästi Marmaristä
- ehdottomasti
Ehdottomasti Alanya, biletystä huomattavasti enemmän sekä nähtävyyksiä ja rantaakin siellä riittää. Marmaris pieni paikka.
- mun mielestä
Marmariksen rantoja en menisi kehumaan.
- AlMa_12
Alanya on parempi vaihtoehto noihin kaikkiin haluamiisi juttuihin :) Molemmissa on omat hyvät puolensa ja Marmariksessa on oma baarikatu, jossa vieri vierekkäin baareja. Mutta itse nuorena alle 25-vuotiaana suosittelen Alanyaa :)
- sand3
Moikka! Olen käynyt molemmissa...itse tykkään enemmän marmariksesta, pieni tunnelmallinen paikka...olin 2010 ja bilettää sai... :) olen muuten myös 22.v ja tänä kesänä lähdössä uudestaan.
- munansaanti
varmaa porsaannäköisellekin suomikärsäkkäälle!
- Kumpikin hyvä
Ei haittaa vaikka olet porsaannäköinen maalaistyöläishoro.
Käyt kaupaksi:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832