Marmaris vai Alanya?

Turkey fever :)

Heips. Rehellisii, asiallisii vastauksia thank`s. Kumpi mielestänne sopii paremmin 22-vuotiaalle tytsylle, Marmaris vai Alanya? Ja perusteluja, miksi. :) Tyttö mielellään juhlii yöelämässä usein lomalla, mutta samalla nauttii myös loman perusasioista: auringonotto, uiminen, perus shoppailu basaareissa, valokuvaaminen, nähtävyydet, erilaiset retket historiallisiinkin ja mielenkiintoisiin paikkoihin jne.

Kumpaan kannattaa lähteä :)

9

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saatu molemmissa

Molemmista varmasti irtoaa. Turistihelvettejä molemmat, mutta Marmaris "kotikutoisempi".

• Joo mäkin

sain Hivin toisesta ja Herpeksen toisesta,

Molempi parempi;)

• marmarisforever4

Marmaris! Marmariksessa on tosi hyvä baarikatu ja siellä saa kyllä bilettää! Marmaris on aika bilekaupunki, mutta päivisin kyllä myös ihana lomakohde. Marmariksessa on ihana ranta jossa voit ottaa aurinkoa ja uida! shoppailu basaareissa onnistuu, basaareissa on paljon katseltavaa ja ne ovat marmariksessa aika isoja. Valokuvaamista voit harrastaa, esim Marmariksen vanhoilla linnan raunioilla. Myös päivisin voi tehdä kivoja vene/laivaretkiä! :) Turkkilaiset ovat tosi ystävällisiä. Suosittelen lämpimästi Marmaristä

• ehdottomasti

Ehdottomasti Alanya, biletystä huomattavasti enemmän sekä nähtävyyksiä ja rantaakin siellä riittää. Marmaris pieni paikka.

• mun mielestä

Marmariksen rantoja en menisi kehumaan.

• AlMa_12

Alanya on parempi vaihtoehto noihin kaikkiin haluamiisi juttuihin :) Molemmissa on omat hyvät puolensa ja Marmariksessa on oma baarikatu, jossa vieri vierekkäin baareja. Mutta itse nuorena alle 25-vuotiaana suosittelen Alanyaa :)

• sand3

Moikka! Olen käynyt molemmissa...itse tykkään enemmän marmariksesta, pieni tunnelmallinen paikka...olin 2010 ja bilettää sai... :) olen muuten myös 22.v ja tänä kesänä lähdössä uudestaan.

• munansaanti

varmaa porsaannäköisellekin suomikärsäkkäälle!

• Kumpikin hyvä

Ei haittaa vaikka olet porsaannäköinen maalaistyöläishoro.

Käyt kaupaksi:)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1693
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      135
      1679
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      256
      1212
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe