Telkkari ei näy

Ottaapäähän

Eilen koko iltana en saanut telkkarista näkymään mitään muuta kuin joka kanavalta heikko signaali tai ei signaalia. Aiemminkin on kuva välillä ollut tosi surkea, ruutuinen.
Asun Hätilässä omakotitalossa. Telkkari on n. kolme vuotta vanha.
Onko vika taloni antennissa vai onko kyseessä joku lähetysongelma?

11

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuittu21

      Kuuleppas, mitään et menettänyt. Ei telkkarista mitään katseltavaa tule nykyisin, koko toosan saisi heittää pihalle :)

    • dyt77777777777

      DNA

    • PIXELIMÖSSÖ

      DIGIDIGI, ONKS SIINÄ SKARTTI; KYLLÄ SE SITTEN TOIMII.

    • The Shining

      TYÖ, TIIRIÖ, TV, TYÖ, TIIRIÖ, TV, TYÖ, TIIRIÖ, TV tekee Jaskasta tylsän tyypin.

    • Otapäihin

      Kuunteleppa vanhaa punkkia, ehkä piristyt. Ottaa päähän ottaa päähän ottaa päähän ihan kaikki, mutta menee päähän alkoholi, menee päähän muovipussi. Yhtyeen nimi on Räime ja löytyy juutuupista. Kuuntele, ehkä piristyt. Onhan se nyt selvää, että kun on ostanut tonnin telkkarin, eikä mitään näy, niin ottahan se päähän.

    • töllötinkö

      Ei ole taas näillä vastaajilla oikein lääkitys kohdallaan.
      Tässä Hätilässä kerrostalossa ei ollut mitään ongelmaa, kaikki kanavat näkyivät hyvin.

      • Vaikkona harava

        Oiskona kerrostalo kiinni kuapelissa...?


    • Mistä johtuu

      Juu, tää on kumma kanava, tänne ilmaantuu paljon rääväsuita. Tämähän onkin Hämeenlinnan oma keskustelupalsta.

      • dyt77777777777

        No edelleenkin... DNA häiritsee. Uskokaa jo.


    • Häiriöitä on ollut täälläkin (antenni digiboxi) Sairiossa. Kahdenlaisia... pidempiä ja lyhyempiä. Pidemmistä häiriöistä en osaa sanoa, että mistä johtuu. Taitavat tulla tasaisin syklein välein 3viikkoa tai jotain. Lyhyet johtuvat pienkoneista (moottorisaha, mopo yms.) , jotka pärräävät tässä lähitienoolla. Syynä on lähetysongelma tai häiriösuojaamattomat tulpat moottoreissa.

    • Hekoheko

      Nosta se televisio esille niin näkyy.
      Ja kun kytket piuhat niin ohjelmatkin näkyvät. Kai.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe