La Fête, Erinomaista palvelua La Fêtessä

THANKSXLBRIDE

Haluan vielä kerran kiittää paikan omistajaa asiantuntevasta ja ammattitaitoisesta palvelusta!
Ihastuin valtavasti La Fêten monipuoliseen hääpukumallistoon, varsinkin MoriLeen lumoaviin pukuihin ja sillä perusteella lähdin tutustumaan liikeeseen.
En ollut varannut sovitusaikaa ja parhaillaan olikin toinen sovitus meneillään mutta myyjä sanoi ystävällisesti, että voin itse ensin tutustua pukuihin ja meneillään olevan sovituksen jälkeen hän palvelee minua.

Ja palvelu olikin erinomaista! Paikan omistaja osasi etsiä juuri minun vartalomallilleni (enkä ole mikään laiheliini) sopivat puvut, jotka oikeasti korostivat parhaita puoliani. Silläkertaa en uskaltanut vielä pukua ostaa, ja myyjä ehdottikin, että ottaisin makutuomareita matkaan ja niinpä varasimme sovitusajan seuraavalle päivälle. Sovitimme siis puvut vielä uudelleen seuraavana päivänä ja löysin itselleni unelmieni puvun, kengät ja muut ihanat asusteet. Myös kaasoillenikin löysimme ihanat puvut ja ne ovat nyt tilauksessa. Pukuhuoleni ovat nyt hoidossa!

Tämä ei ollut ensimmäinen käyntini hääpukuliikkeessä, kun itse asun vielä Etelä-Suomessa, mutta kyllä ammattitaitoinen ja asiansa osaava myyjä erottuu edukseen. Olen todella tyytyväinen ja aivan varmasti tulen suosittelemaan tätä liikettä kaikille tutuille ja tuntemattomille.

1

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morsmaikku87

      Olen aivan sama mieltä! Olen asioinut siellä pari kertaa ja olen aina saanut erittäin hyvää palvelua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe