Minulla on 2 vuotias karkkari mäykkypoika. Poika näyttää ihan pennulta vielä, ei trimmattavaa karvaa, ei partaa. Onko kyseessä kehityshäiriö vai mihin asti mäykyt kehittyy?
Toinen huolenaihe on, että poika välillä pureskelee takajalkojaan? Voiko olla oire halvauksesta? Kuulin että aikaisintaan 3 vuotiaana tulisi ekat mahd. halvausoireet.
Karkeakarvainen
3
199
Vastaukset
- Näin...
Karkeakarvaisista vanhemmista voi syntyä jopa täysin lyhytkarvainen pentu (mutta toisinpäin ei). Se ei ole mikään kehityshäiriö vaan liittyy ihan normaaliin karvanlaadun periytymiseen koirilla.
Jos koirasi on jo 2 vuotta niin tuollainen karvapeite sille jääkin.
Ajattele positiivisesti: ei se trimmaaminenkaan aina mukavaa ole.
Takajalkojen pureskelu tuskin liittyy halvaukseen. Onko koirallasi ollut vaikeuksia liikkumisessa? Varooko hyppimistä tai portaissa kulkemista?- MMBBB
Kiitos, noh ei me mitää näyttelyjä kierretäkään. Ja eipähän tarvi trimmata.
Ja ei varo portaita (meillä porrasaskeleita tosin talossa vaan 3 kpl)
Mutta hyppii sänkyyn ja sohvalle ja juoksee ei mitää ongelmia.
- ...
Meilläki mäykky pureskelee ja nuolee tassuja ajoittain, jolloin iho uhkaa mennä rikki anturoiden välistä. sukat jalkaan tai kauluri hetkeksi niin tassut unohtuu :D
Yleensä märkä sää saa koiran nuolemaan tassuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671