Mitä teen?

n.78.

Poikaystäväni on heittänyt läppää, että hän ei olisikaan hetero vaan että pojat kiinnostaisivat häntä naisia enemmän. Kun tivaan vakavasti asiasta, vastaus on, että mitä oikein luulet. Hän otti asian taas esille, kun paljastin raskauteni. "Pojasta tulee homo, koska en ole päässyt kaapista itse ulos", hän sanoi. Inttämiseltä tuntuvaa keskustelua jatkettiin. Lopulta mies myönsi, että seurustelu kanssani on vain kulissia. Rakastan häntä kovasti. Hänkin haluaisi jatkaa suhdettamme. Bi-seksuaali hän ei myönnä olevansa, vaan täysin homo. Mitä teen?

24

69

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs siinä tivaamaan. Jos toinen on homo tai sun kanssa kulississa, niin eiköhän se teidän tarvi yhdessä ratkoa haluatteko jatkaa kulissia vai ette? Haluatko sä olla kulissi suhteessa?

• Minusta tuo haiskaht

i pahemman luokan viharikokselle. Nykymaailmassa kun ei homoksi saa haukkua, ei edes itseään!

• Minusta tuo haiskaht kirjoitti:

i pahemman luokan viharikokselle. Nykymaailmassa kun ei homoksi saa haukkua, ei edes itseään!

Mjaa onko se haukkumista? Homoseksuaali eli homo lyhyemmin. :-) Tsekkaappas huviksesi mitä homo tarkoittaa. ;-)

• Katoin nyt
        ol_io kirjoitti:

Mjaa onko se haukkumista? Homoseksuaali eli homo lyhyemmin. :-) Tsekkaappas huviksesi mitä homo tarkoittaa. ;-)

Joo, se on latinaa ja tarkoittaa ihminen.

Hmm, olet HOMO!

• Katoin nyt kirjoitti:

Joo, se on latinaa ja tarkoittaa ihminen.

Hmm, olet HOMO!

Auts. Homottelet siinä. >:-)

• NIIN?
        ol_io kirjoitti:

Mitä jos selviäisi että sinun poikaystäväsi olisi homoseksuaali tai biseksuaali? Jatkaisitko suhdetta?

• NIIN?
        NIIN? kirjoitti:

Mitä jos selviäisi että sinun poikaystäväsi olisi homoseksuaali tai biseksuaali? Jatkaisitko suhdetta?

Kysymys oli tälle ol-iolle.

• NIIN? kirjoitti:

Noh, homona tuskin jatkais naisen kanssa. Bi:nä se olis mahdollista. Ei mua toisen biseksuaalisuus häiritsis. Kunhan mies on itse sinut ittensä ja suhteensa kanssa. Kokee olevansa oikeassa suhteessa, oikean ihmisen kanssa, eikä kulissia vedä. :-)

Homomiehen nyt uskois haluavan olla toisen miehen kanssa.

• NIIN?
        ol_io kirjoitti:

Noh, homona tuskin jatkais naisen kanssa. Bi:nä se olis mahdollista. Ei mua toisen biseksuaalisuus häiritsis. Kunhan mies on itse sinut ittensä ja suhteensa kanssa. Kokee olevansa oikeassa suhteessa, oikean ihmisen kanssa, eikä kulissia vedä. :-)

Homomiehen nyt uskois haluavan olla toisen miehen kanssa.

Tiedätkö varmuudella onko miehesi bi tai hetero? Voiko sitä tietää?

• ...
        NIIN? kirjoitti:

Varo, arka kysymys. Et tule saamaan vastausta..

• NIIN? kirjoitti:

En tiedä. voin vaan luottaa miehen sanaan. Ei sitä voi tietää, jos toinen ei halua kertoa esimerkiksi. Mutta pitää myös luottaa, että kumppani on tehnyt mielestään oikean valinnan päätyessään mun kanssa elämään. :-)

Toki jos sellainen elämäntilanne tulee, että mä en enää tunnu oikealta syystä tai toisesta. Niin hänellä on täysi oikeus ja vapaus valita jotain muuta. Minä hyväksyn sen. Pääasia, että mun rakastama ihminen on onnellinen valintojensa kautta.

• ... kirjoitti:

Varo, arka kysymys. Et tule saamaan vastausta..

Miksi se mulle arka asia olis? Musta tuntuu, että mulla taitaa olla aika paljon vähemmän arkoja asioita, verraten moneen muuhun ihmiseen noin yleensä. :-)

• ?
        ol_io kirjoitti:

En tiedä. voin vaan luottaa miehen sanaan. Ei sitä voi tietää, jos toinen ei halua kertoa esimerkiksi. Mutta pitää myös luottaa, että kumppani on tehnyt mielestään oikean valinnan päätyessään mun kanssa elämään. :-)

Toki jos sellainen elämäntilanne tulee, että mä en enää tunnu oikealta syystä tai toisesta. Niin hänellä on täysi oikeus ja vapaus valita jotain muuta. Minä hyväksyn sen. Pääasia, että mun rakastama ihminen on onnellinen valintojensa kautta.

Eli hän on bi.

• ? kirjoitti:

Eli hän on bi.

Sä voit kysyä sitä häneltä itseltään, jos sattuu palstalla käymään. :-) Mä en katso aiheelliseksi puhua sen enempää toisen seksuaalisuudesta. Mulle hän on joka tapauksessa hyvä ja rakas ihminen sellaisena, kun hän on. :-)

• ol_io kirjoitti:

Voihan sitä valita uuden kumppanin, sinkkuuden tms. Sitä tuossa tarkoitan. :-)

• ??????
        ol_io kirjoitti:

Sä voit kysyä sitä häneltä itseltään, jos sattuu palstalla käymään. :-) Mä en katso aiheelliseksi puhua sen enempää toisen seksuaalisuudesta. Mulle hän on joka tapauksessa hyvä ja rakas ihminen sellaisena, kun hän on. :-)

Onkohan hän se, joka on rakastunut ratikkaan?

• ?????? kirjoitti:

Onkohan hän se, joka on rakastunut ratikkaan?

Ei ole. :-)

• alv-liskot

minä suuttuisin. Kokeile sitä.

• Mä ehdotan asiasta keskustelua s24:n miehen logiikassa.

• alv-liskot

miten se tapahtuisi?

• Homoseksuaalisuus tarkoittaa seksuaalista suuntautumista, jossa yksilön seksuaalinen kiinnostus ja/tai romanttiset tunteet kohdistuvat pelkästään tai ensisijaisesti hänen omaan sukupuoleensa. Vaikka homoseksuaalisuuden ei ole todettu olevan periytyvää, eräiden kaksostutkimusten mukaan homoseksuaalisuuden periytyvyys on miehillä noin 40-50 prosenttia ja naisilla noin 20-50 prosenttia. Ihmisen seksuaalisuutta voidaan arvioida janalla asteikolla 1-6, jossa 1 on puhtaasti hetero ja 6 puhtaasti homoseksuaali.

Sillä välillä olevat ihmiset ovat enemmän tai vähemmän bi-seksuaaleja. Miehesi voisi olla vaikkapa asteikon kohdassa 4-5. Puhdas homo hän ei voi olla, koska toistuvasti ja jo pitkään on harrastanut kanssasi seksiä. Et kerro ollenkaan, onko miehelläsi rakastaja jossakin? Jos ei vielä ole, niin saattaa jatkossa olla. Voittehan te asua ja elää perheenä yhdessä, niin kuin tähänkin saakka. Mutta pystytkö siihen?

• alv-liskot

nii-in, mitenkäpä itse suhtautuisit, kun heti raskauden alettua toinen ilmoittaa, että ai niin olenkin homo. Ihan vahingossa tuli perhe perustettua, mutta toisaalta kiva kun sai kakaran näinkin helposti. Joo, jos mä sit vähän alan ettiä miestä itelleni ja hoida sä sitä pentua sillä aikaa kun mulle ja mun uudelle puolisolle ei sovi.

Niin ja sori vaan vielä.

• alv-liskot kirjoitti:

nii-in, mitenkäpä itse suhtautuisit, kun heti raskauden alettua toinen ilmoittaa, että ai niin olenkin homo. Ihan vahingossa tuli perhe perustettua, mutta toisaalta kiva kun sai kakaran näinkin helposti. Joo, jos mä sit vähän alan ettiä miestä itelleni ja hoida sä sitä pentua sillä aikaa kun mulle ja mun uudelle puolisolle ei sovi.

Niin ja sori vaan vielä.

Yhtä hyvä vastaus kuin kysymyskin.
        Kumpikin Iltalehden "toimittajan" mielikuvitusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      19
      4983
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1575
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1450
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      70
      1389
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      328
      1309
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      49
      1298
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1200
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      4
      1035
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      935
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      50
      928
    Aihe