Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
Jännitän sinua J mies
101
885
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ota löysin rantein, älä jännitä.
👋- AnonyymiUUSI
Miehen tehtävä on saada nainen kokomaan olo rennoksi. Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Tulee ranteet kipeeks.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se aika redflag jos tulee kiusallista oloa, menee lukkoon ja samalla hermosto ylikierroksille toisen läsnäolosta.. 😵💫 En tiedä mitä oli..
Kuin hänelle miehelle. - AnonyymiUUSI
Mulle mies opetti just toisin. 🤫😄 Vain hän tietää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se aika redflag jos tulee kiusallista oloa, menee lukkoon ja samalla hermosto ylikierroksille toisen läsnäolosta.. 😵💫 En tiedä mitä oli..
Kuin hänelle miehelle.Mutta toisaalta.. Ehkä se johtui tilanteen sopimattomuudesta. On sietämätöntä tuntea niin paljon eikä niitä tunteita saa ilmaista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on vaikeaa jos nainen odottaa tai olettaa jotain. Pitäisi olla avoimin mielin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on vaikeaa jos nainen odottaa tai olettaa jotain. Pitäisi olla avoimin mielin.
Helpommin sanottu kuin tehty. Kumpikin saattaa olettaa toisen olettavan ja odottavan jotain vaikka kumpikin voisi vapauttaa ne odotuksensa...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei halua aikuista naisvauvaa paapottavaksi, joka ei pysty käyttäytymään kuin aikuinen ihminen.
- AnonyymiUUSI
Jos jotkut ovat tarkoitettuja yhteen, niin he eivät ole ainakaan kavereita, joiden kanssa kaikki menee sovitusti ja helposti, koska jännitteitä ei ole.
- AnonyymiUUSI
No joo totta. Ei sellaisen kanssa voi olla kaveri. 😮💨
- AnonyymiUUSI
Ajattelen toisin. Sen oikean kanssa kaikki sujuu ja hermosto rauhoittuu. Molemmat on selkeitä ja johdonmukaisia. Turvallinen hyvä olo. Rauha.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen toisin. Sen oikean kanssa kaikki sujuu ja hermosto rauhoittuu. Molemmat on selkeitä ja johdonmukaisia. Turvallinen hyvä olo. Rauha.
Rakkauteen ja tunteisiin liittyy voimakasta elämää ja tuntemuksia. Puhut varmaan järki/talous -suhteesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
✌🏻 peace
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
✌🏻 peace
And love. Olemme ihmiset erilaisia ja suhteet myös.
Ehkä moni vaan ei ole kokenut rakkautta joka vie jalat alta. Sitten, kun sellainen tulee, niin sitä pelästyy. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä moni vaan ei ole kokenut rakkautta joka vie jalat alta. Sitten, kun sellainen tulee, niin sitä pelästyy.Kyllä 👩🦽
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä moni vaan ei ole kokenut rakkautta joka vie jalat alta. Sitten, kun sellainen tulee, niin sitä pelästyy.Kyllä. Itse ehdin elää 40 vuotta, ennen kuin sain kokea tuollaista. En oikeasti tiennyt että sellaista on edes olemassa. On hyvin järisyttävä kokemus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakkauteen ja tunteisiin liittyy voimakasta elämää ja tuntemuksia. Puhut varmaan järki/talous -suhteesta.
Ei lainkaan, en puhu. Rakkaudesta puhun. Terveestä rakkaudesta, jossa ei ole traumakiintymykselle tyypillistä vuoristorataa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Itse ehdin elää 40 vuotta, ennen kuin sain kokea tuollaista. En oikeasti tiennyt että sellaista on edes olemassa. On hyvin järisyttävä kokemus.
Kyllä sen tietää kun se tyyppi osuu kohdalle. Minä ehdin elää vähän alle tuon.. Sitten hänet kohtasin siellä.. Aamulla oli pimeää ja en löytänyt häntä ensin.. Sitten hän oli siinä, kuin olisimme aina tunteneet vaikka emme tunteneet. Sydän tunsi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei lainkaan, en puhu. Rakkaudesta puhun. Terveestä rakkaudesta, jossa ei ole traumakiintymykselle tyypillistä vuoristorataa.
Se on sitten omanlaisensa juttu se. Voi olla myös muita sävyjä. En voi toisten puolesta puhua. Tiedän vain mitä itse tunnen.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muista että tässä saatetaan puhua myös joidenkin ensi askelista. Ei mistään vuosia kestäneestä avioliitosta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos on tunteita, elimistö ei rauhoitu ainakaan sillä hetkellä. Toiset voivat käsittää rakkauden esim.. turvallinen talous ja rauhallinen elämä. Itse puhun leiskuvasta rakkaudesta, jonka itse asiassa hyvin harvat kohtaa, koska se vaatii kahden leiskuvan kohtaamista. Ja nimenomaan tervettä on voimakkaat tunteet ja niiden vaihtelukin. Se ei ole mitenkään sairasta, sama kuin haukkuisi luontoa sairaaksi.
- AnonyymiUUSI
Miehen kannalta jännittäminen saattaa näyttää siltä kuin et haluaisi sitä miestä.
- AnonyymiUUSI
Multa meni kokonaan puhekyky vaikka olin ksssstea kuin vesiputous. 😂
Kun ei voi sanoa mikä vaivaa, jos se mikä vaivaa on: "koska rakastan sinua."
Tyyliin. Parempi unohtaa. - AnonyymiUUSI
Sittenpähän näyttää 😇
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tyyliin. Parempi unohtaa.Hassua kun minulla tuollainen kokemus lähiajalta. Vaistosin naisen olevan kostea, mutta ei halunnut puhua kanssani, mietin mitähän kieltä pitäisi käyttää 😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hassua kun minulla tuollainen kokemus lähiajalta. Vaistosin naisen olevan kostea, mutta ei halunnut puhua kanssani, mietin mitähän kieltä pitäisi käyttää 😄
Joo, se oli todella voimakas ja intensiivinen kokemus, koska oli vaikea keskittyä. Ois varmaan pitäny käyttää sitten kieltä mikä laukaisee jännityksen. 🤔
Kuin hänelle 😎 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, se oli todella voimakas ja intensiivinen kokemus, koska oli vaikea keskittyä. Ois varmaan pitäny käyttää sitten kieltä mikä laukaisee jännityksen. 🤔
Kuin hänelle 😎Juuri tuo. Kun ei vaan uskalla luottaa vaistoihin. Jos vielä ihmisiä ympärillä. En osaa olla myöskään tungetteleva.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuo. Kun ei vaan uskalla luottaa vaistoihin. Jos vielä ihmisiä ympärillä. En osaa olla myöskään tungetteleva.
Naiselta terveisiä.
👓🕶️🦺🧢🥾🥾📱📱📠📟📑🏷️🛠️❤️🚐
Hyvää illanjatkoa! 🤗
Tämä kuin hänelle, miehelle - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuo. Kun ei vaan uskalla luottaa vaistoihin. Jos vielä ihmisiä ympärillä. En osaa olla myöskään tungetteleva.
Todennäköisesti tunsitte kumpikin samoin, mutta joudutte elämään salaisuutenne kanssa yksin tahoillanne kirien, jos ette tee asialle jotain.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti tunsitte kumpikin samoin, mutta joudutte elämään salaisuutenne kanssa yksin tahoillanne kirien, jos ette tee asialle jotain.
Sehän on selvä, että pitää tehdä jotain. Sinänsä on hauskaa; kun menee toisen luokse, pitäisi olla valmiit sävelet, miten käyttäytyy. Jos elää vain sitä hetkeä ja menee vaan tilanteeseen, jokin pienikin yllättävä asia voi viedä asian solmuun 😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on selvä, että pitää tehdä jotain. Sinänsä on hauskaa; kun menee toisen luokse, pitäisi olla valmiit sävelet, miten käyttäytyy. Jos elää vain sitä hetkeä ja menee vaan tilanteeseen, jokin pienikin yllättävä asia voi viedä asian solmuun 😄
Se johtuu monesti odotuksista joita salaa alitajuisesti luomme itsestämme, siitä toisesta ja tilanteesta miten sen pitäisi mennä.
Petymme usein omiin odotuksiimme.. Minä toimin noin, koska haaveilen ihan liikaa. Jotain autistin vikaa? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se johtuu monesti odotuksista joita salaa alitajuisesti luomme itsestämme, siitä toisesta ja tilanteesta miten sen pitäisi mennä.
Petymme usein omiin odotuksiimme.. Minä toimin noin, koska haaveilen ihan liikaa. Jotain autistin vikaa?Aivan, ei tarvitse olla kuitenkaan autistinen. Jos muutenkin on tottunut miettimään liikaakin asioita, mitä voisi tapahtua. Pitäisi hypätä pois sen hetkisestä ympäristöstä, olla miettimättä liikaa, elää vaa siinä hetkessä tunteineen. Tietenkin taas on helppo sanoa jos nainen ja mies eivät tunne toisiaan vielä syvemmin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, ei tarvitse olla kuitenkaan autistinen. Jos muutenkin on tottunut miettimään liikaakin asioita, mitä voisi tapahtua. Pitäisi hypätä pois sen hetkisestä ympäristöstä, olla miettimättä liikaa, elää vaa siinä hetkessä tunteineen. Tietenkin taas on helppo sanoa jos nainen ja mies eivät tunne toisiaan vielä syvemmin.
Olen ylimiettijä ja mietin myös kaikki kauhuskenaariot sekä sen mitä muut ajattelee. 🙄 Ei varmasti pitäisi. Pitäisi osata heittäytyä silloin kun sydäntä sanoo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen ylimiettijä ja mietin myös kaikki kauhuskenaariot sekä sen mitä muut ajattelee. 🙄 Ei varmasti pitäisi. Pitäisi osata heittäytyä silloin kun sydäntä sanoo.
Pitäisi ajatella ettei mikään ole kuolemaksi. Enemmän kuolemaksi on se, ettei tee mitään. Muitten ajattelu on omassa päässä ylikorostettua. Yleensä käytännössä muut eivät sano mitään, tai pelättyä lievemmin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Petymme usein omiin odotuksiimme.. Minä toimin noin, koska haaveilen ihan liikaa. Jotain autistin vikaa?Minä taas en osaa ajatella etukäteen miten tilanteiden pitäisi mennä siinä vaiheessa kun alettaisiin tutustua, en pohdi sellaisia asioita mielessäni. Minulla ei ole odotuksia siitä mitä voisi tapahtua ja mitä pitäisi tapahtua. Ainoa asia on se, että jos mies ei osaa sanoa mitään, niin koen sen ahdistavana hetkenä ja se liittyy siihen mitä jouduin kokemaan parisuhteessani aikoinaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ihan erilainen siinä suhteessa, en osaa miettiä mitä muut ajattelee, enkä sitäkään mikä voisi mennä pieleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hassua kun minulla tuollainen kokemus lähiajalta. Vaistosin naisen olevan kostea, mutta ei halunnut puhua kanssani, mietin mitähän kieltä pitäisi käyttää 😄
Näistä sinun sönkötyksistä ei saa välillä selvää, että kumpi olematon osapuoli on ns herjan kohteena tämä nainen mitä näille esität vai tämä mies joka pohtii, mitä tulee tähän mokellukseen kokonaisuudessaan. aloittajaäijä. Tuskin mietit tätä tajunnanvirtaa läheskään yhtä syvällisesti kuin nämä jotkut muut näyttää tekevän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ihan erilainen siinä suhteessa, en osaa miettiä mitä muut ajattelee, enkä sitäkään mikä voisi mennä pieleen.
Minä kyllä aavistan mitä muut ajattelee, mutta ei se vaikuta minun ajatteluun ja toimintaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tyyliin. Parempi unohtaa.Annat itsestäsi töykeän vaikutelman, miehen kiinnostus saattaa lopahtaa siihen. Se pitää vaan sitten hyväksyä, tsäänssit oli ja meni. Et sinäkään halua ottaa kontaktia ihmiseen, joka antaa töykeän vaikutelman.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näistä sinun sönkötyksistä ei saa välillä selvää, että kumpi olematon osapuoli on ns herjan kohteena tämä nainen mitä näille esität vai tämä mies joka pohtii, mitä tulee tähän mokellukseen kokonaisuudessaan. aloittajaäijä. Tuskin mietit tätä tajunnanvirtaa läheskään yhtä syvällisesti kuin nämä jotkut muut näyttää tekevän.
Näissä ajattelijoiden ajatelmissa on moni asia pielessä, mm pyrkimys ns multihenkilöintiin. Ennä viittaa vain tähän palstasedän hömpänpömppä jii-kirjain trollailuun vaan ylipäänsä. Vielä kerran- tämä bakkanaali yhden nimikirjaimen ympärillä on aika miten sen nyt nätisti sanoisi piip, piip ja piip alkaen jo ennen lock downia ja erityisesti sen aikana, jos tämä jotain muita tuoreempia ja aivan yhtä nerokkaita skeemoja nk poissulkisi
- AnonyymiUUSI
Älä sano noin. 😢
Antaisit minulle vielä mahdollisuuden. Et tiedä kuinka paljon sinusta välitän ja se sai minut todella hämilleni. Tapaisit minut edes kerran vielä, jotta saisin jutella kanssasi rauhassa? Saisin edes mahdollisuuden käsitellä tämän.- AnonyymiUUSI
Ja aidosti aina olen halunnut vain sinun parasta. En ehkä onnistunut sitä viime aikoina näyttämään. Ei minua tarvitsisi jännittää, olen aina sinun puolella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja aidosti aina olen halunnut vain sinun parasta. En ehkä onnistunut sitä viime aikoina näyttämään. Ei minua tarvitsisi jännittää, olen aina sinun puolella.
Okei.
Saat mahdollisuuden.🫶🏽
-sivusta samanlaisessa tilanteessa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei.
Saat mahdollisuuden.🫶🏽
-sivusta samanlaisessa tilanteessaKiitos!
- AnonyymiUUSI
ihan turhaa oon chillimpi ku luulet, älä luota siihe mitä näät KADULLA
- AnonyymiUUSI
Mitä tarkoitat aloittajaäijä tai joku- että olet vai et ole KATU-uskottava? Prööt
- AnonyymiUUSI
Mies on väärä jos on jännittynyt olo useinkin joku sisäinen ääni yrittää varoittaa ja kertoa ettei hyvä homma. Näin se vaan on. Oikean ja hyvän ihmisen seurassa on turvallista ja rentouttavaa.
- AnonyymiUUSI
Entä jos se on täysin väärän ympäristön ja siellä vallitsevien tilanteiden aiheuttama jännitys? Pitäisi päästä neutraaliin paikkaan toteamaan jatkuuko sama.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos se on täysin väärän ympäristön ja siellä vallitsevien tilanteiden aiheuttama jännitys? Pitäisi päästä neutraaliin paikkaan toteamaan jatkuuko sama.
Kokemusta on tästäkin ja se on just näin. Ei kannata heti tuomita tilanteiden vuoksi.
Sivusta. - AnonyymiUUSI
Höpö höpö. Jännitys johtuu nimenomaan siitä, että pitää jostain ihmisestä tarpeeksi paljon. Työkaverin kanssa ei tarvitse jännittää, tosin ei tarvitse paljon tunteitakaan hänelle osoittaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Jännitys johtuu nimenomaan siitä, että pitää jostain ihmisestä tarpeeksi paljon. Työkaverin kanssa ei tarvitse jännittää, tosin ei tarvitse paljon tunteitakaan hänelle osoittaa.
No en mäkään työkavereita sinänsä jännitä mutta tunteitani erääseen jännitin. Niiden peittely vei voimani.
Naiselta.
- AnonyymiUUSI
Jännittävään tottuu yllättävän nopeasti 🤭 Aina pitää puhua omasta puolestaan. Toisen puolesta ei voi puhua.
Ja mieluummin kysy kuin tulkitse. Kaikki kohtaavat solmuja, jopa umpisolmuja. Solmuja ei aina saa auki, mutta niiden kanssa voi elää. Solmuton ihminen on epätodellinen. Meillä kaikilla on omat solmumme. Solmun hyväksyminen auttaa ymmärtämään itseä ym. Ts solmut ovat syvemmän ymmärtämisen ja kohtaamisen silmuja. - AnonyymiUUSI
On todella hämmentävää, miten kaikki yhden lauseen perusteella jakaa toiselle ehdottomia vinkkejä, miten toimia. Eihän vastuullinen ihminen toimi niin?
- AnonyymiUUSI
Jokainen toimii lopulta kuten parhaaksi näkee, mutta jos kaksi ihmistä ovat toisiinsa rakastuneita niin ei tuo tilanne etene tai sille ei tule loppua ellei siitä puhuta. Kuolisin onnesta jos mies ottaisi yhteyttä siellä missä mulle ekan viestin koskaan laittoi. Messengerissä, tai vaikka etsisi mut instasta.
Kaikille toivon kaikkea hyvää.
Kuin hänelle, sivusta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen toimii lopulta kuten parhaaksi näkee, mutta jos kaksi ihmistä ovat toisiinsa rakastuneita niin ei tuo tilanne etene tai sille ei tule loppua ellei siitä puhuta. Kuolisin onnesta jos mies ottaisi yhteyttä siellä missä mulle ekan viestin koskaan laittoi. Messengerissä, tai vaikka etsisi mut instasta.
Kaikille toivon kaikkea hyvää.
Kuin hänelle, sivusta.Tilanne elämästäni parin vuoden takaa. Tein hölmösti kun laitoin eka viestin messengerissä. Pahinta etten saanut sitä kautta vastausta, joten oletin olevani vaan hölmö. Enkä luonnollisesti halunnut enää häiritä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tilanne elämästäni parin vuoden takaa. Tein hölmösti kun laitoin eka viestin messengerissä. Pahinta etten saanut sitä kautta vastausta, joten oletin olevani vaan hölmö. Enkä luonnollisesti halunnut enää häiritä.
Meillä oli erilainen juttu.. Olemme keskustelleet. Ei olisi mitään syytä jättää hänelle vastaamatta, jos hänellä on asiaa.
- AnonyymiUUSI
Haiskahtaa...
- AnonyymiUUSI
Onko kalastelua? En tiedä, mutta tuskin hän on täällä. Tänne on hyvä purkaa tuntojaan.
Sivusta eräs S-nainen. Ei ap. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko kalastelua? En tiedä, mutta tuskin hän on täällä. Tänne on hyvä purkaa tuntojaan.
Sivusta eräs S-nainen. Ei ap.Älä o esiinnny toisena!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä o esiinnny toisena!
Montako tällaista eri ns tyypittelyä sinun skeemoihisi liittyy, mitä tulee palstasedän ns nimikirjaimiin? Aika suvereeni ote anonyymiin keskustelupalstaan
- AnonyymiUUSI
Haluatko täsmentää mitä tämä voisi tarkoittaa suhteessa tämän palstasedän skeemaan, mikä alkaa aina näennäisen hyvissä merkeissä, mutta sitten aloittajaäijällä lähtee mopo täysin käsistä näiden sivunarratiivien suhteen ja homma menee todella psykedeeliseksi?
- AnonyymiUUSI
AP. Antaisit oman alkukirjaimesi. Ei sinua siitä kukaan tunnista, mutta saattaisit helpottaa monen ihmisen tuskaa.
- AnonyymiUUSI
pelkurimainen aloitus ei ihme että jännität
- AnonyymiUUSI
Näkemiin
- AnonyymiUUSI
Pelkurimainen vastaus🫵
- AnonyymiUUSI
Eläydytkö näihin palstaäijän eli aloittajan soperruksiin siten, että tämä ns aloittaja olisi joku, joka on jollekin jotain tekoa velkaa siellä olemassa tosielämässä? Ei siis täällä palstasedän luomassa hubbabubbatodellisuudessa? 🙄🚩
- AnonyymiUUSI
Ei minulta. En jännitä J- miestä. En ole oikeastaan koskaan jännittänyt enkä varsinkaan nyt, kun tajuan, ettei hänellä ole koskaan ollut mitään tunteita minua kohtaan. Olo on suht rento, kun tapaan hänet.
M-nainen- AnonyymiUUSI
Nyt et kyl tajua mitään
- AnonyymiUUSI
Jos se todella on tahtosi. Itse kovasti tahtoisin koittaa kanssasi jotain rakentaa. Tehtiin mielestäni molemmat tietyissä tilanteissa huonot ratkaisut, mutta taitaa olla molemmille vielä oppimista.
Yritän seuraavilla kerroilla olla lähelläsi kevyin mielin. Ehkä se on se mitä tarvitaan? Saadaan turha jännitys pois. Se on myös enemmän minua itseäni, kuin viime aikainen vakavuus.
Tiedä että tulen silti rakastamaan sinua, vaikka et minua haluaisi. En sitä pysty lopettamaan, vaikka yrittäisin.
Kuin hänelle, kaivatulleni.
-J- AnonyymiUUSI
En malta odottaa että näen sinut taas. Ikävöin kovasti ja teen kaikkeni että sinun olisi hyvä olla kun taas jonkin ajan kuluttua kohdataan. Tämä ja edellinen meni J:lle, jota rakastan enemmän kuin hän uskookaan.
-J - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En malta odottaa että näen sinut taas. Ikävöin kovasti ja teen kaikkeni että sinun olisi hyvä olla kun taas jonkin ajan kuluttua kohdataan. Tämä ja edellinen meni J:lle, jota rakastan enemmän kuin hän uskookaan.
-JSut vaan haluan ja sua äärettömästi rakastan. En malta odottaa näkemistämme. Sä olet mulle niin tärkeä, ettet tajuakaan ❤️✨J
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sut vaan haluan ja sua äärettömästi rakastan. En malta odottaa näkemistämme. Sä olet mulle niin tärkeä, ettet tajuakaan ❤️✨J
Voitko kerto milloin suunnilleen nähdään? :)
-J - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voitko kerto milloin suunnilleen nähdään? :)
-JEi mitään tietoa kyl..J
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään tietoa kyl..J
Olen väärä henkilö siinä tapauksessa. Sanoin hänelle viimeksi koska nähdään taas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen väärä henkilö siinä tapauksessa. Sanoin hänelle viimeksi koska nähdään taas.
Okei. J
- AnonyymiUUSI
Juu, kannattaa varoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään tietoa kyl..J
Itselle vastasit!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itselle vastasit!
Jep.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itselle vastasit!
Ei muuten vastannut itselle...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-J💔💔💔💔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itselle vastasit!
Niin, on aivan totta että tämä performatiivinen setämies, eli aloittaja vastailee itselleen. Onko tämä kyseinen nimikirjain sinulle jonkin sortin kohtauksen laukaisija? Retorinen kysymys
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten vastannut itselle...
Kyllä tämä päämäärätön höpinä ihan vaan aloittajaäijän performaatiota on. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Niin, sellainen tilanne ei ole tasapainossa eikä suotavaa jos mies haluaa sellaista miestä, joka ei voi kuvitellakaan esim. seksuaalista kanssakäymistä. Kaikki tiedetään et synnynnäisiä taipumuksia ei voi muuttaa. Haluava mies ei voi mitenkään kääntää halutonta miestä haluamaan häntä. Eikä mies voi mitenkään syyttää toista miestä esim. huonosta kohtelusta, koska kaikki on tapahtunut miehen korvien välissä kuvitteluna.
- AnonyymiUUSI
Joku mies kompleksi menossa. Ookkee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko hiukan lisää, että miten tämän palstasedän mongerruksen tulkitsit, eli vaikka siitä mikä olisi tällainen mainitsemasi mieskompleksi? Sivusta ymmärrät varmaan, mihin tämä(kin) keskustelu on menossa ns.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan sillä joka himoitsee. Ei voi olla sokea, täälläkin näitä juttuja pilvin pimein. Usein mies tekee aloituksia myös "naiselleen" vaikka kohteena mies. Jos on älliä, tuollaiset huomaa jo sävyeroista ja miehen ilmaisusta.
- AnonyymiUUSI
En tiedä tuletko koskan tätä lukemaan, mutta halusin silti kirjoittaa tämän.
Odotin kovasti meidän seuraavaa näkemistä. Halusin päästä kertomaan yhden hauskan kommelluksen sinulle. Ei mikään kummallinen, mutta jostain syystä odotin sitä paljon. Odotin että oltaisiin naurettu sille yhdessä.
Taidan tällä hetkellä tuottaa sinulle enemmän pahaa mieltä, kuin mitään muuta? Uskoin aidosti pystyväni tekemään sinut iloiseksi ja tarjoamaan paljon hyvää. Toivon, että uskot sen olleen päätarkoitukseni. Nähdä sinut iloisena ja onnellisena. Toki itsekkyyttäkin on mukana, koska halusin myös sinun pitävän minusta ja tiedän että se olisi tehnyt minusta äärettömän onnellisen. Kuten olin niinä hetkinä, jotka varmasti muistat.
Jään nyt hieman taustalle, etten satuttaisi sinua enempää. Se on todella vaikeaa, koska rakastan sinua niin paljon. Uskon että se ei tule muuttumaan koskaan. Ehkä ollaan valmiimpia pian? Hölmön miehen, hölmö haave.
Halusin myös pyytää sinulta anteeksi kun en osannut toimia oikein. Tämän olisin halunnut kyllä sanoa (kuten kaiken muunkin) ihan kasvotusten. Tuli vain sellainen tunne, etten saa siihen enää mahdollisuutta. Tunne että olet päästämässä irti. Pyydän myös anteeksi että rakastuin niin kovasti. Jos tunne ei olisi ollut ennen kokematon, olisin ehkä osannut toimia paremmin.
Muista että olet paras! Ja ansaitsen vain parasta.
-J- AnonyymiUUSI
*ansaitset! ei ansaitsen.
- AnonyymiUUSI
Menikö tämä siis J:lle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menikö tämä siis J:lle?
Etkö osaa edes alkeellisesti seurata tätä huuhaaäijän eli aloittajan teennäistä vuoropuhelua, eiköhän se pyri vastailemaan ns lomittain ja tuossa on sellainen digiallekirjoituskin oikein. Sivusta mitä ihmettä jäbä duunaa?
- AnonyymiUUSI
Menikö tapaaminen pieleen vai eikö sitä tullut? En saa oikein otetta tästä. Meidän viime "tapaaminen" toteutui kyllä. Tosin olisin toivonut että oltaisiin nähty sen jälkeen myös livenä. Muttet ollut siellä. Minä olin.
Kuin hänelle, yhdelle J:lle. - AnonyymiUUSI
Onpa hienoa että olet aloittajaäijä keksinyt tämän pyörän jo vuosikymmeniä uudelleen missä pajatat näihin aloituksiisi puutaheinää ihan vain saadaksesi huomiota tuntemattomilta ihmisiltä, joilla ei oikein nääs hoksottimet pelaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa hienoa että olet aloittajaäijä keksinyt tämän pyörän jo vuosikymmeniä uudelleen missä pajatat näihin aloituksiisi puutaheinää ihan vain saadaksesi huomiota tuntemattomilta ihmisiltä, joilla ei oikein nääs hoksottimet pelaa
Olisiko aloittajamies nääs Tampereelta. Se on moro.
- AnonyymiUUSI
Tämän viestin tarkoitus oli kertoa kaivatulleni, että annan hänelle tilaa hengittää. Aikaa, josko ahdistus minua kohtaan menisi ohi ja jäisi vain hyvät tuntemukset. En kestä, että aiheutan hänelle huonoa oloa.
Rakastan häntä enemmän, kuin olen ketään koskaan rakastanut. Haluaisin olla hänen kanssa niin paljon, että teen tyhmiä asioita, jotta saisin hänet tavata.
Ei ollut mitkään hyvästit, ainakaan minun osaltani.
-J - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko aloittajamies nääs Tampereelta. Se on moro.
En ole nääs yhtään sitä mieltä, että tämä palstasetä olisi sieltä päinkään, niin monelle kuin se ilmeisesti edustaa universumin keskipistettä. Oletko muuten itse niitä jotka on sidoksissa ajatusapparaattiensa puolesta tähän nimikirjaimeen? Ei kannattais ehkä olla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole nääs yhtään sitä mieltä, että tämä palstasetä olisi sieltä päinkään, niin monelle kuin se ilmeisesti edustaa universumin keskipistettä. Oletko muuten itse niitä jotka on sidoksissa ajatusapparaattiensa puolesta tähän nimikirjaimeen? Ei kannattais ehkä olla
Ei tarvitse olla muuten kuin oikeasti. Tajuan kyllä J' -merkityksen. Enemmän minua kiinnostaa miten tuohon kirjaimeen suhtaudutaan niin intohimoisesti, sekä hyvässä et pahassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla muuten kuin oikeasti. Tajuan kyllä J' -merkityksen. Enemmän minua kiinnostaa miten tuohon kirjaimeen suhtaudutaan niin intohimoisesti, sekä hyvässä et pahassa.
Aika ristiriitainen kommentti aloittajaäijä joka jälleen kerran hyppäsi puikkoihin. Ymmärrän ”jiin” merkityksen- niin se on sinun kylvämäsi nimikirjain tänne palstalle. Siis yksi nimikirjain. Aika minimalistista. Jatko-osaan totean vain lakonisesti, että valoja sammunut vinteiltä, siitä tämä älämölö johtuu tämän kirjaimen ympärillä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika ristiriitainen kommentti aloittajaäijä joka jälleen kerran hyppäsi puikkoihin. Ymmärrän ”jiin” merkityksen- niin se on sinun kylvämäsi nimikirjain tänne palstalle. Siis yksi nimikirjain. Aika minimalistista. Jatko-osaan totean vain lakonisesti, että valoja sammunut vinteiltä, siitä tämä älämölö johtuu tämän kirjaimen ympärillä
Ja jotta nk kahtena näkevä yleisö pääsisi varmasti kärryille, niin tämä puikkoihin hyppääminen tarkoittaa aloittajaäijälle ominaista tyyliä vastata toiselle osoitettuihin kommentteihin ja yleensä aivan eri aiheseen liittyen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hoet ja kuvittelet kaikki aloittajaäijäksi, en todellakaan ole. Taidat itse olla ja haluat kommentoida kaikkiin kommentteihin tuota aloittajasetä -stooria. Sitten vielä arvostelet muiden sammuneita vinttejä.
- AnonyymiUUSI
Solmuja voi syntyä vain jos on tunteita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192552
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau561941Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221632- 1291508
- 681283
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3521217Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711167- 891045
- 88929
- 127900