hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
Toivotko, että
53
711
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Toivoisin että hän mies tule juttelee...
- AnonyymiUUSI
Lupaan tulla.
- AnonyymiUUSI
Ei kumpikaan, en niin idiootti ole.
- AnonyymiUUSI
Uskon että tämä menee jotenkin luonnollisesti, ellei minun mieli mene niin alas, että laitan jonkin viestin..
- AnonyymiUUSI
Laitta viestiä, minä odottanut olen monta vuotta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laitta viestiä, minä odottanut olen monta vuotta.
Älä höpötä ukkeli!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä ukkeli!
Olen nainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen.
En usko, että tämä menee enää luonnollisesti. Naisen on laitettava jonkilaista viestiä itse jos haluaa jotain. Itse en enää voi, en halua olla epätoivottu varatun naisen ahdistelija eikä meillä ole enää luonnollista mahdollisuutta enkä palaa enää siihen työhön niin emme me enää näe (ellei itse ota askelta siihen suuntaan) töiden merkeissä. Valitettavasti näin.
- AnonyymiUUSI
Että mies tulee
- AnonyymiUUSI
En toivo häirikön lähestyvän minua enkä minä lähesty häntä muuten kuin sillä ajatuksella, että kertoisin hänelle etten halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan koskaan!
- AnonyymiUUSI
mieluiten siten että. mies tulisi juttelemaan...hänellä on lapsi enkä todellakaan tiedä onko lasten äiti kuvioissa ja millä tavalla... Minä en .varattuin mieheen koskisi ikinä :).
- AnonyymiUUSI
Kännissä ja läpällä 🤷🏻♂️
- AnonyymiUUSI
Jep :D
- AnonyymiUUSI
siihen menee aikaa ku sinä poika pääset isin urotekoihin. vahvasta mansikkamehu tiivisteestä ei tule känniin.
- AnonyymiUUSI
🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Lähestyisin ehkä itse, olisi mukava tutustua häneen. Hän on oikein söpö nainen, eikä hän ihan ujoltakaan vaikuta, mutta täytyisi olla luonteva ja leikkisä hetki.
- AnonyymiUUSI
Minä kyllä lähestyisin naista jos tietäisin hänen olevan kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Riippuu vähän.. kumpi on ujompi?
- AnonyymiUUSI
En keksisi mitään sanottavaa. Nainen ei voi lähestyä minua oikein mitenkään. Enkä minäkään häntä, kun ei olla tekemisissä.
- AnonyymiUUSI
Minusta meillä on sen verran hyvät kaverivälit, että on aivan sama kumpi lähestyy ja tulee juttelemaan. Se kyllä onnistuu. Tosin nykyään hän on alkanut vältellä, huomannut kai että olen ihastunut. Tai pakkohan hänen on tietää, kun olen ollut niin tyrkky.
Naiselta - AnonyymiUUSI
Jos hän kaipaa minua romanttisesti niin tietenkin toivon, että hän toisi sen tietooni.
- AnonyymiUUSI
Luulen että huomenna nähdään, ja hän voi tulla juttelemaan sitten.Hän pystyy kyllä mihin vain.
- AnonyymiUUSI
Olen varmaan liian semmoinen ujo pikkupoika muutenkin. Ei minusta olisi hänelle mieheksi. Tarkoitan että olen tosi lapsenmielinen. Aika huomionkipeäkin vaikka en muuten tykkää huomiosta, mutta naiselta odottaisin varmaan joka päivä paljon huomiota. Enkä tiedä osaisinko olla toista huomioiva ja ajattelevainen.
- AnonyymiUUSI
Ja olen siis huolissani että olisinko semmoinen rakastava mies edes, joka kohtelisi häntä aina hyvin. En tiedä olisinko vaikka haluaisin olla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen siis huolissani että olisinko semmoinen rakastava mies edes, joka kohtelisi häntä aina hyvin. En tiedä olisinko vaikka haluaisin olla.
Toi on paljon että pohtii asioita myös toisen kannalta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toi on paljon että pohtii asioita myös toisen kannalta
Joo. Haaveilu painottuu liikaa siihen kaikkeen helppoon ja mitä toisesta saa. Pitää muistaa että toinen on myös ihminen, ei vain joku omien unelmien täyttymys. Hänellä on heikkouksia ja huonoja päiviä ja voi väsyä ja olla välillä masentunutkin ja voi sairastua ja epäonnistua. Voi että kun osaisin rakastaa enkä väsyisi rakastamaan. Mieheltä.
- AnonyymiUUSI
En tee mitään ennenkuin saan jonkun selityksen miksi satutti!
- AnonyymiUUSI
Itse satutit.
- AnonyymiUUSI
Noh.. olen yrittänyt omalta osaltani lähestyä kun sellainen tilaisuus tullut.
En halua ahdistella kun en tiedä onko läsnäoloni toivottavaa.. välillä huomaan ettei, vaikka tosi harvoin yleensäkään olemme puheissa.
Toivon tietysti että mies itse lähestyy välillä jos kiinnostaa.
Hänellä sitä muuta ystävää siinä aina.., joten katson olevani liikaa silloin.
Se että minulla on ihmisiä ympärilläni, ei tarkoita etteikö hän voi lähestyä minua. Viestikin riittää jos haluaa tavata jossain ilman muita ihmisiä.
Tämä ei ole kuitenkaan mikään suhteen aloittamis toive. Enemmänkin ajatus ystävä/kaveri linjalla tarkoitus pysyä. Olemme kummatkin siinä vaiheessa elämää. - AnonyymiUUSI
Hän P vai hän V niitä pohtiessa.
- AnonyymiUUSI
Hän Mn jumpperi on aika makee tapaus.
- AnonyymiUUSI
Ai Marilyn?
- AnonyymiUUSI
Hänen on pakko, jos haluaa tämän etenevän. Mä en tuu ikkuna päivänä lähestyyn häntä.. tai muitakaan miehiä.
- AnonyymiUUSI
Eipä tarvitse enää miettiä, kun juttu on päättynyt, enkä enää juokse perässä. Täytyy myöntää hiljalleen että erehdyin hänestä ja meistä. Miehelle.
- AnonyymiUUSI
Ei kiitos. Minä lähden miettimään muuttoa ulkomaille muutaman vuoden sisään, kunhan koulut ja työt sallii. Ei tässä maassa ole tulevaisuutta noiden ryhmien takia, ja työhakkausten ja, muiden nostojen takia. ei täällä voi asua, muutaman vuoden voidaan hakata, takaisin ja kohta kuolee porukkaa. ja raha korjaa elämää. mutta ei ne ryhmät katoa hetken pysyy poissa ja sitten alkaa taas.
- AnonyymiUUSI
työhakkaulset, rahan viennit, mt jutut ja loputon vaino. ei täällä maassa ole tulevaisuutta ei kiinnosta mikään haksttsvsna olo paska vaimona ilman että on mitään saanut.
- AnonyymiUUSI
Loputon työpaikkakiusaaminen, loputon syrjintä ja vaino -> ei enää mitään mahdollisuutta nähdä töiden merkeissä ei ainakaan niiden aikaisempien työtehtävien ja ammattien merkeissä.
- AnonyymiUUSI
jos mies ei pysty olemaan mies niin voi vttu pysykööt poissa
- AnonyymiUUSI
ei tässä massa voi opiskella, ei tässä maassa ss, tehdä töitä mitä haluaa, ei pystpbyrveenö ei valita asuinpaikkaa, ei saa turvaa, ei saa, rauhaa. tämä on täysin tuhottu, täysin turvaton ja täysin tulevaisuuden tuhoavaa.
- AnonyymiUUSI
ei täällä saa rikastua, ei täällä saa olla iloinen, ei täällä saa olla onnellinen, ei täällä saa olla mitä on.
- AnonyymiUUSI
ei täällä saa olla he cosdä, ei täällä saa olla vapaa, ei täällä saa valita rakastaan, ei täällä saa kotirauhaa, ei täällä saa sanoa ei varkaille, ei tällä ole toivoa, ei täällä ole elämää.
- AnonyymiUUSI
ei tässä maassa saa olla ehkä, täysi ja vain oma itsensä, täällä pitää olla hakattava orja ja muille ruokaa.
- AnonyymiUUSI
TOIVON! (Kuulikohan...?) n>M
- AnonyymiUUSI
Haluaisin että hän tulee juttelemaan. Minä en uskalla.
- AnonyymiUUSI
ei tässä maassa saa sinkkuna deittailla, ei elää omaa, arkea ilman hakkaamista, ei täällä ole mitään kuin hulluja, rikollisia, ja kommunisteja ja, lahkolaisia.
- AnonyymiUUSI
En ole menossa juttelemaan.
- AnonyymiUUSI
Eiks kumpikin voi? Me molemmat yritetään, mut vähän nää tunteet saa meidät jännittämään. Mä lupaan yrittää enemmän.
- AnonyymiUUSI
Juttelen seinille jatkossa...
- AnonyymiUUSI
Toivotaan että mielenterveytesi kestöö
- AnonyymiUUSI
Sama 😙 tekee hyvää
- AnonyymiUUSI
Ei tälläisellä pienellä pömppis mahalla ketään lähestytä, kun itsetunto ulkonäön suhteen tällä hetkellä on 0% eli hyvin alhainen.
Ehkä sitten kun saan sen pois voin uskaltaa tarjota itseä jälleen kerran saaden jälleen pakit.. - AnonyymiUUSI
Ei tulla juttelee enää koskaan, en pysty ees kattoo...oon niin vihanen.
- AnonyymiUUSI
Joo ja en.
Joo sinällään, että homma tulisi viimein valmiiksi ja ei sinällään, että paskoihin housuun silkasta kauhusta ja jäätyisin täysin.
Todennäköisesti vain tuijottaisin naista, enkä voisi sano sanaakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312713Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232140Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4202113- 791799
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201739Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281322
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221207Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 581048