Toivotko, että

Anonyymi-ap

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?

53

711

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Toivoisin että hän mies tule juttelee...

• Anonyymi
        UUSI

Lupaan tulla.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kumpikaan, en niin idiootti ole.

• Anonyymi
      UUSI

Uskon että tämä menee jotenkin luonnollisesti, ellei minun mieli mene niin alas, että laitan jonkin viestin..

• Anonyymi
        UUSI

Laitta viestiä, minä odottanut olen monta vuotta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laitta viestiä, minä odottanut olen monta vuotta.

Älä höpötä ukkeli!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä höpötä ukkeli!

Olen nainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen.

En usko, että tämä menee enää luonnollisesti. Naisen on laitettava jonkilaista viestiä itse jos haluaa jotain. Itse en enää voi, en halua olla epätoivottu varatun naisen ahdistelija eikä meillä ole enää luonnollista mahdollisuutta enkä palaa enää siihen työhön niin emme me enää näe (ellei itse ota askelta siihen suuntaan) töiden merkeissä. Valitettavasti näin.

• Anonyymi
      UUSI

Että mies tulee

• Anonyymi
      UUSI

En toivo häirikön lähestyvän minua enkä minä lähesty häntä muuten kuin sillä ajatuksella, että kertoisin hänelle etten halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan koskaan!

• Anonyymi
      UUSI

mieluiten siten että. mies tulisi juttelemaan...hänellä on lapsi enkä todellakaan tiedä onko lasten äiti kuvioissa ja millä tavalla... Minä en .varattuin mieheen koskisi ikinä :).

• Anonyymi
      UUSI

Kännissä ja läpällä 🤷🏻‍♂️

• Anonyymi
        UUSI

Jep :D

• Anonyymi
        UUSI

siihen menee aikaa ku sinä poika pääset isin urotekoihin. vahvasta mansikkamehu tiivisteestä ei tule känniin.

• Anonyymi
        UUSI

🤣🤣

• Anonyymi
      UUSI

Lähestyisin ehkä itse, olisi mukava tutustua häneen. Hän on oikein söpö nainen, eikä hän ihan ujoltakaan vaikuta, mutta täytyisi olla luonteva ja leikkisä hetki.

• Anonyymi
      UUSI

Minä kyllä lähestyisin naista jos tietäisin hänen olevan kiinnostunut.

• Anonyymi
      UUSI

Riippuu vähän.. kumpi on ujompi?

• Anonyymi
      UUSI

En keksisi mitään sanottavaa. Nainen ei voi lähestyä minua oikein mitenkään. Enkä minäkään häntä, kun ei olla tekemisissä.

• Anonyymi
      UUSI

Minusta meillä on sen verran hyvät kaverivälit, että on aivan sama kumpi lähestyy ja tulee juttelemaan. Se kyllä onnistuu. Tosin nykyään hän on alkanut vältellä, huomannut kai että olen ihastunut. Tai pakkohan hänen on tietää, kun olen ollut niin tyrkky.
      Naiselta

• Anonyymi
      UUSI

Jos hän kaipaa minua romanttisesti niin tietenkin toivon, että hän toisi sen tietooni.

• Anonyymi
      UUSI

Luulen että huomenna nähdään, ja hän voi tulla juttelemaan sitten.Hän pystyy kyllä mihin vain.

• Anonyymi
      UUSI

Olen varmaan liian semmoinen ujo pikkupoika muutenkin. Ei minusta olisi hänelle mieheksi. Tarkoitan että olen tosi lapsenmielinen. Aika huomionkipeäkin vaikka en muuten tykkää huomiosta, mutta naiselta odottaisin varmaan joka päivä paljon huomiota. Enkä tiedä osaisinko olla toista huomioiva ja ajattelevainen.

• Anonyymi
        UUSI

Ja olen siis huolissani että olisinko semmoinen rakastava mies edes, joka kohtelisi häntä aina hyvin. En tiedä olisinko vaikka haluaisin olla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olen siis huolissani että olisinko semmoinen rakastava mies edes, joka kohtelisi häntä aina hyvin. En tiedä olisinko vaikka haluaisin olla.

Toi on paljon että pohtii asioita myös toisen kannalta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on paljon että pohtii asioita myös toisen kannalta

Joo. Haaveilu painottuu liikaa siihen kaikkeen helppoon ja mitä toisesta saa. Pitää muistaa että toinen on myös ihminen, ei vain joku omien unelmien täyttymys. Hänellä on heikkouksia ja huonoja päiviä ja voi väsyä ja olla välillä masentunutkin ja voi sairastua ja epäonnistua. Voi että kun osaisin rakastaa enkä väsyisi rakastamaan. Mieheltä.

• Anonyymi
      UUSI

En tee mitään ennenkuin saan jonkun selityksen miksi satutti!

• Anonyymi
        UUSI

Itse satutit.

• Anonyymi
      UUSI

Noh.. olen yrittänyt omalta osaltani lähestyä kun sellainen tilaisuus tullut.
      En halua ahdistella kun en tiedä onko läsnäoloni toivottavaa.. välillä huomaan ettei, vaikka tosi harvoin yleensäkään olemme puheissa.
      Toivon tietysti että mies itse lähestyy välillä jos kiinnostaa.
      Hänellä sitä muuta ystävää siinä aina.., joten katson olevani liikaa silloin.
      Se että minulla on ihmisiä ympärilläni, ei tarkoita etteikö hän voi lähestyä minua. Viestikin riittää jos haluaa tavata jossain ilman muita ihmisiä.
      Tämä ei ole kuitenkaan mikään suhteen aloittamis toive. Enemmänkin ajatus ystävä/kaveri linjalla tarkoitus pysyä. Olemme kummatkin siinä vaiheessa elämää.

• Anonyymi
      UUSI

Hän P vai hän V niitä pohtiessa.

• Anonyymi
      UUSI

Hän Mn jumpperi on aika makee tapaus.

• Anonyymi
        UUSI

Ai Marilyn?

• Anonyymi
      UUSI

Hänen on pakko, jos haluaa tämän etenevän. Mä en tuu ikkuna päivänä lähestyyn häntä.. tai muitakaan miehiä.

• Anonyymi
      UUSI

Eipä tarvitse enää miettiä, kun juttu on päättynyt, enkä enää juokse perässä. Täytyy myöntää hiljalleen että erehdyin hänestä ja meistä. Miehelle.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kiitos. Minä lähden miettimään muuttoa ulkomaille muutaman vuoden sisään, kunhan koulut ja työt sallii. Ei tässä maassa ole tulevaisuutta noiden ryhmien takia, ja työhakkausten ja, muiden nostojen takia. ei täällä voi asua, muutaman vuoden voidaan hakata, takaisin ja kohta kuolee porukkaa. ja raha korjaa elämää. mutta ei ne ryhmät katoa hetken pysyy poissa ja sitten alkaa taas.

• Anonyymi
      UUSI

työhakkaulset, rahan viennit, mt jutut ja loputon vaino. ei täällä maassa ole tulevaisuutta ei kiinnosta mikään haksttsvsna olo paska vaimona ilman että on mitään saanut.

• Anonyymi
        UUSI

Loputon työpaikkakiusaaminen, loputon syrjintä ja vaino -> ei enää mitään mahdollisuutta nähdä töiden merkeissä ei ainakaan niiden aikaisempien työtehtävien ja ammattien merkeissä.

• Anonyymi
      UUSI

jos mies ei pysty olemaan mies niin voi vttu pysykööt poissa

• Anonyymi
      UUSI

ei tässä massa voi opiskella, ei tässä maassa ss, tehdä töitä mitä haluaa, ei pystpbyrveenö ei valita asuinpaikkaa, ei saa turvaa, ei saa, rauhaa. tämä on täysin tuhottu, täysin turvaton ja täysin tulevaisuuden tuhoavaa.

• Anonyymi
      UUSI

ei täällä saa rikastua, ei täällä saa olla iloinen, ei täällä saa olla onnellinen, ei täällä saa olla mitä on.

• Anonyymi
      UUSI

ei täällä saa olla he cosdä, ei täällä saa olla vapaa, ei täällä saa valita rakastaan, ei täällä saa kotirauhaa, ei täällä saa sanoa ei varkaille, ei tällä ole toivoa, ei täällä ole elämää.

• Anonyymi
      UUSI

ei tässä maassa saa olla ehkä, täysi ja vain oma itsensä, täällä pitää olla hakattava orja ja muille ruokaa.

• Anonyymi
      UUSI

TOIVON! (Kuulikohan...?) n>M

• Anonyymi
      UUSI

Haluaisin että hän tulee juttelemaan. Minä en uskalla.

• Anonyymi
      UUSI

ei tässä maassa saa sinkkuna deittailla, ei elää omaa, arkea ilman hakkaamista, ei täällä ole mitään kuin hulluja, rikollisia, ja kommunisteja ja, lahkolaisia.

• Anonyymi
      UUSI

En ole menossa juttelemaan.

• Anonyymi
      UUSI

Eiks kumpikin voi? Me molemmat yritetään, mut vähän nää tunteet saa meidät jännittämään. Mä lupaan yrittää enemmän.

• Anonyymi
      UUSI

Juttelen seinille jatkossa...

• Anonyymi
        UUSI

Toivotaan että mielenterveytesi kestöö

• Anonyymi
        UUSI

Sama 😙 tekee hyvää

• Anonyymi
      UUSI

Ei tälläisellä pienellä pömppis mahalla ketään lähestytä, kun itsetunto ulkonäön suhteen tällä hetkellä on 0% eli hyvin alhainen.
      Ehkä sitten kun saan sen pois voin uskaltaa tarjota itseä jälleen kerran saaden jälleen pakit..

• Anonyymi
      UUSI

Ei tulla juttelee enää koskaan, en pysty ees kattoo...oon niin vihanen.

• Anonyymi
      UUSI

Joo ja en.

Joo sinällään, että homma tulisi viimein valmiiksi ja ei sinällään, että paskoihin housuun silkasta kauhusta ja jäätyisin täysin.

Todennäköisesti vain tuijottaisin naista, enkä voisi sano sanaakaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      631
      2713
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2140
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      420
      2113
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      79
      1799
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1739
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1560
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1322
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1207
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1130
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      58
      1048
    Aihe