Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerkkinä vaikka tämmöinen keksitty juttu, että sama auto ajaa ohi usein --> luulen että liittyy jotenkin minuun. Jos tästä nyt tajusi mitään... No kuitenkin, en ole oikeastaan koskaan tahallani ilkeä ihmisille.
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
59
571
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miten se on näkynyt häntä kohtaan?
- AnonyymiUUSI
No olin ilkeä ja hankala irl sekä palstalla. Ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oot saanu jo kaiken anteeksi rakas. En mäkään oo ollu mikään puhdas pulmunen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan näille ikuisille mielikuvitusmatkalaisille aloittajaäijä lisää tästä ns irl-osuudesta. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saat olla minulle hankala. Kestän sen kyllä, ainakin nyt. Se mitä en kestä, on se ettet halua olla kanssani.
-edellinen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saat olla minulle hankala. Kestän sen kyllä, ainakin nyt. Se mitä en kestä, on se ettet halua olla kanssani.
-edellinenSulla ei ole palstaäijälle ylemmyydentuntoista anteeksiantoja mihin lie aiheeseen liittyen sallivia kaikki hevoset tallissa
- AnonyymiUUSI
minä en selvitä tai mieti isken vaan veitsiä karmaan, ja niihin jotka on manifestoinneilla ja linjoillaan hakkaamassa alas, teen niin kaikille 3-5 henkilön puolesta, hakkaan aina, varkaisiin ja kelle viedään hakaten ja yrittävät huonon kautta muille hyvää. Käärme olit kova vijolindn nyt jo tuntuu että niistä naisista valuu kaikki takaisin, on vedetty niitä etänä ja kuvainnollisesti kunnolla veitsin päähän. myös muihin "piireihin", ja myös äijiä 😜😈😂
- AnonyymiUUSI
Mutta naiset ovat siis aapeeäijä ensisijainen kohde tälle erittäin vakavasti otettavalle manifestolle? Eihän se persuja sit kiinnosta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta naiset ovat siis aapeeäijä ensisijainen kohde tälle erittäin vakavasti otettavalle manifestolle? Eihän se persuja sit kiinnosta
Tarkennan perussuomalaisia pekoneja. Kaikki eivät ole sellaisia, ajattelumalli tai sen puute sekä ennenkaikkea turhan ja ennenkaikkea käyttökelvottoman sensaation nostatus määrittää onko kyseessä lintu vai kala. Selvensikö?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennan perussuomalaisia pekoneja. Kaikki eivät ole sellaisia, ajattelumalli tai sen puute sekä ennenkaikkea turhan ja ennenkaikkea käyttökelvottoman sensaation nostatus määrittää onko kyseessä lintu vai kala. Selvensikö?
Onko se sitten niin väärin jakaa ihmisiä eri karsinoihin kun muutkin niin tekee🌸
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sitten niin väärin jakaa ihmisiä eri karsinoihin kun muutkin niin tekee🌸
Se sanoi ihmisiä onko hyvä huono jotain muuta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se sanoi ihmisiä onko hyvä huono jotain muuta
Yksi osaa lukea toinen kirjoittaa- ei välttämättä koske kaikkia työpareja tai ”tyäpareja”
- AnonyymiUUSI
jokaiseen naiseen johon ootte yrittänyt siirtää tai luoda, sidettä heidän eduksi, on hakattu veitsin se pois ja, katkaistu. ja hakattu pahaa, ja, huonoa päälle. kannattaa kysyä sopiiko, eikö mitään ihmisiä omaisuutena.
- AnonyymiUUSI
ja samaa tehdään myös jatkossa, toimii kuin junan vessa, aina kun yritätte. ja minullakin on henkiolento kertomassa, ja minun puolia pitäviä niin helvetissä kuin taivaassakin.
- AnonyymiUUSI
Aa ,sekö on nykyisin junan vessa tuo kylppäri.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aa ,sekö on nykyisin junan vessa tuo kylppäri.
Niin, mikähän mahtaa olla tämän manifestosedän asenne junaan- olisiko sinulla mitään ajatuksia tai kehotuksia aiheen suhteen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mikähän mahtaa olla tämän manifestosedän asenne junaan- olisiko sinulla mitään ajatuksia tai kehotuksia aiheen suhteen?
Pitkä ja katkera runoillut viehättäviä juttuja jotka koskee oman välittömän lähiympäristön tragedioita ja sellaisena ne näen. Myös siitä syystä erittäin mautonta eläytymistä täällä palstatodellisuudessa kun on niin kovin paha mieli, mutta onneksi tiedossa mitä aikovat sanoa ja ajat sitten ovat sopineet. Ei mennyt hukkaan sekään chitchat, itseltä siis ainakaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitkä ja katkera runoillut viehättäviä juttuja jotka koskee oman välittömän lähiympäristön tragedioita ja sellaisena ne näen. Myös siitä syystä erittäin mautonta eläytymistä täällä palstatodellisuudessa kun on niin kovin paha mieli, mutta onneksi tiedossa mitä aikovat sanoa ja ajat sitten ovat sopineet. Ei mennyt hukkaan sekään chitchat, itseltä siis ainakaan
Mutta että kaksi katkeraa pilli ja pulla raavasta miestä larppaamassa, että kiusaavat yhtä yksilöä, jo minä olen kaiken nähnyt. Ostakoon hulahulavanteen neidit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta että kaksi katkeraa pilli ja pulla raavasta miestä larppaamassa, että kiusaavat yhtä yksilöä, jo minä olen kaiken nähnyt. Ostakoon hulahulavanteen neidit
And my condolences to families impacted these tragedies around ”the force”. Do not play with those themes bitter one it might be a spell on you you bitter little twats
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
And my condolences to families impacted these tragedies around ”the force”. Do not play with those themes bitter one it might be a spell on you you bitter little twats
Or ”uncontrollably” around environment/ people around you, so
- AnonyymiUUSI
ei kysellen kelle, vaan hakataan kaikista takaisin ja estetään tulevaa mikä on minun apuuni ja tietoisuuteen oli suunniteltu. nyt ymmärrän sari miksi pantterin sänky kiinnostaa, vai oliko käärme. mutta näen jo, vaikutukseni on poissa ja saan itselleni takaisin. sama tehty kaikkiin teihin, ja kostoa päälle kaikesta. kannattaa varmaan lopettaa se ihnisuhtaaminen ja orjien pitäminen. ja muista joka päivä varmistetaan ja hakataan kunnes ohi. ja jätetään tilalle huonoa ja pahaa tulevaan ja vaikutusta.
- AnonyymiUUSI
ostin uuden heilurin ja saimme henkioppaan, lahjana universumilta 😍🥰❤️ muistakaa aina päätätte itse miten kauan jatketaan. ja rahat on toivottavasti jo pian täällä meidän käyttöön, ja teidän toiminnan vaikutus pois tulevista työjutuista. ja mitä jouduimme kärsimään ja mitä pilasitte, hakkasimne veitsin teihin karmaa ja estettä ja valiutksemme hyvästä ja nostoista ja rahasta pois.
- AnonyymiUUSI
ja kiitos vastasnotimme unen pirttikalustoryhmät ja muu perinteikäs vanhanaikainen kotimaisuus ja ihmisset vanhoinen mökköineen ei ole meille hyväksi. emmekä niitä kyllä haluakaan. ei käydä edes, leikkimässä, iloitsemme kaikkialla, teemme sitä siellä kohtuudella missä se on turvallista.
- AnonyymiUUSI
siskoni taisi olla, minusta oikeassa, vitun vahva noita, nyt jo tajuan itse. ja ei teihin kuuluta.
- AnonyymiUUSI
Rakastatko?
- AnonyymiUUSI
ajatella niihin teidän nuoriin innon isketty veitset päähän, kokevat pian saman mitä teitte minulle ja yhtä kovaa, naiset ja miehet 😈😂
- AnonyymiUUSI
jokainen hakkauksanne on viilletty teihin ja eri paikkoihin pahana, väkivakrana, esteenä ja tuhoa, ja joka, tapon yrityksenne tuo kuolemaa, tappaa teitä, joka ilta tuokoot pahaa perheidiinne ja joka, työpäivä ja paikka pahaa töihin, opintoihin ja, ammattiin. keityoöbne hakattu, kotinne piesty ja, lisää tulee. joka kerta kun herään, otan veitsen ja viillä teihin kaikkiin pahaa ja samoja juttuja. pshimpien tytöt pääsevät pian uhreiksi ja vittuämmien pojat ja urat.
- AnonyymiUUSI
mietin teenkö rikosilmoituksen diesel varkaista mutta ehkä hakkaan takaisin. lähetä puput töihin 😂😈
- AnonyymiUUSI
päätin olla tekemättä ja viillerry veitsin joka eurosta, pahaa ja ikäviä juttuja, 😈😂😂😂😂taitaa olla pahin rangaistus 😂😂😂😂😂😂🤫😂😂😂🤫🤫😂😂🤫🤫🤫😂😂aja kolari 😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
- AnonyymiUUSI
ovien kokeilija riehuu itsensä putkaan ja ottaa sitä ensin turpaan. veitset hakattu. röökijutuisra veitset hakattu, sairastuvat pian ja, riehuvat itsensä myymälävarkauksien kautta ja vlkicallon vankilaan. pakolla lopettamiseen pakottahat veitset hakattu, riehuvat itsensä linnaan 😈❤️😂
- AnonyymiUUSI
tämä ukko tyttönsä kanssa veitsin hakattu niuvaan puuhistaan 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
- AnonyymiUUSI
m lopettikin puuhansa laillisen perseeauskauksen myötä ja niitä ämmiä hakataan veitsin päähän etänä. loppuu se teidän toiminta, ja aina hakataan karmaan ja tekoinne ja vienteihin. monta nausra vaihtaa alaa ja kärsii sitä ennen, veitset hakattu.
- AnonyymiUUSI
jos ei hyvällä sitten pahalla. ja työhakkaajat saavat itse samaa, ja rouhdotssm helvetin kovaa. taitaa Tuusulan kuningatar lähteä psyko-osastolle ja moni muu.
- AnonyymiUUSI
varas taidat olla vähln urpo, tiesitkö siihen on syy, miksi meiltä ei viedä taibalisteta tuhon Paskaa. emme ota itse, eikä meistä oteta, tulet pian huomaamaan miksi. vampyyri ja noita jutut eivät tule tyhjästä 😈😂ihan muuten ollaan tosi ystävällisiä mutta tuommoisesta suututaan ja tosissaan ja nousta syömisjutuista ja tietyröt porukat ovat arkki vihollisia 😂😈
- AnonyymiUUSI
putte possuja on kova vetää turpaan, teidän piktöökknnlerjätä ja kärsiä 😈😂sitä me työhakkaulset ja linjat tietää, mitä viette ja esitätte muilta siitä kärsitte itse 😂😈 10 käskyä noudatetaan ja teidän tyyliä, hoidellaan itse 😈😂🤫😜🧌
- AnonyymiUUSI
kohta viedään sakkia Hankasalmelle, ryhtyvät perimään takaisin ja katsoman mitä kylän puttwposdut vieneet ja, tehneet 😜😂😈🤫🫣 tlröhyli näkyikin jo happohoidoissa, etsitään ja isketään seurabtaan🫣🤫😈 Robert jo kerran vei helvetin vaa'alle, eikä vieläkään nuijan toiminta, muuttunut, onko kamu vielä kylällä 😈🤫🫣😂tömähl on kivaa, ollaan me etsiviä ja oikeutta tyivia hyviksiö 😂🫣😂😍😍😂😂😂 viikingit on erehtynyt tarusta, ne on mennyt välillä Ronjan elämään 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
- AnonyymiUUSI
tehdään ansa, ole hetki herttainen pupu, ja kun pantterit ja käärmeet saalista, esiin tulee isompi hirviö 😈😈😈😈😈😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 annetaan tyyliin turpaan takaisin ja Kunnolla 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😈😈😈😈😈😈😈😂😂😂😂😂😂😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈meillä on nyt omat fantsasiat 😈😈😈😂😂😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
- AnonyymiUUSI
tämä oli ihan paras, pojat tunturit ovat täynnä poroha, täyttyykööt peniksenne 😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
huudot kiihottaa jo ryssiökin, ottakaa, mallia 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
- AnonyymiUUSI
teiltä hakataan pois muiden tietoisuutta ja miten käytätte sitä ja muiden elämää ja, estämistä omaan elämään ja tiertken nostamiseen. mitä ootte valehdellut ja, aiheuttanut tappioita, kiusaa, vainoa muille. rikkonut kotirauhaa työrauhaa varastanut ja, estänyt. eri keinoin, ne tulee teille kaikki takaisin ja aiheuttaa kaikkea ikävää, huonoa puutetta ja muuta. kunnes jokainen saa omat juttunsa, tietoisuuden takaisin ja irrotatte otteenne kaikesta.
- AnonyymiUUSI
ne jotka sitä kautta saa ne otetaan niiltä takaisin ja saavat inhottavia asioita elämäänsä, samaa kurjuutta ja hakkaamista mitä auhettavat muille kun vievät. sama kaikille.
- AnonyymiUUSI
ei teidän perheenne, suku ne tai ryhmänne ole sen parempi kuin muutkaan, ettekä te ihmisinä. jos sitä tyyliä ootte käyttänyt, siitä maksatte ja saatte pahaa kurimusta häpeää ja huonoa. ja joka teko vaan lisää sitä. raganbesrömiset, työhakkaulset ja tinkimisdt tuovat vaan teille lisää pahaa ja huonoa. päästäkää otteenne irti ja vaikutukset muiden elämään.
- AnonyymiUUSI
toivottavasti kuolet joka estät töitä ja elämää täällä. näistä vuosista olet järjestänyt tappaioita, estoa ja kaikkea pahaa ja yrittänyt saada köyhän linjasi, hakaten kaikkea, toivottavasti saatte se kaiken takaisin pahana.
- AnonyymiUUSI
12 kk ja olet järjestänyt liki 100.000 tappioita ja pysyviä haittoja elämään. koska korvaatte tämän vuoden?
- AnonyymiUUSI
1.5 vuoden sisään olette pakottamalla hakannut 5 ero työpaikkaa, koska korvaatte? koska korvaat selkään kohdistuneet jutut muuttojutut, väkivallan, autojutut, kotirauhan ja muut. summa on vieläkin isompi pelkästään 1.5 vuoden jutuista entäs sitä aikaisemmat?
- AnonyymiUUSI
anteeksi työpaikkoja on 6, 3 kummastakin alasta. myös sivutulojen estämisen ja hakkaamisen 3 eri alasta /jutusta. koska korvaatte?
- AnonyymiUUSI
lisänä vielä käytetyn myynin tavaraa estämut ja tehnyt pilaa, lisänä Alkavia yritysjuttuja, kodin hyödyntämistä tulomielesdä, eri opintoja estänyt.... koska alkaa tulla korvaus?
- AnonyymiUUSI
voitte olla varmoja että järjestän ja tilaan teille samat vahingot, ilman mitään syytä. ootte hakannut vuosia kaikkea elämässäni seurannut, vainonnut kaupungista toiseen, hetkeen saanut olla rauhassa kaikki järjestänyt saanut uusia juttuja alulle ja toimimaan, jotka oire hakannut ja pilannut. toivon teille kaikille helvetisti vahinkoa joka juttuun ja saatanmoisia tappioita, vainoa, hakkaamista, estämistä ja väkivaltas, jopa kuolemaa. eikö mitään syytä kun ootte hakannut hyötyä muille ja tuhonnut täältä. toivon saatana moista kidutusta, tuskaa ja hakkaamista teille. ja turpaan saatana kovaa ja hakkaan itse veitsin mukana ja viillä teille pahaa estoa ja, kaikkea ikävää. kärsikää kitukaa ja kuolkaa ja toivon että vielä pentunne elämät pilataan ja kärsivät ja maksavat velkojanne tänne 😈😂
- AnonyymiUUSI
100 veitsen iskua vedetty pahaa teihin saatanaa huutaen, ja ryssät tilattu hakkaamaan teidät kunnolla ja laillisesti. kitukaa ja Kunnolla!!!
- AnonyymiUUSI
sitä mukaan kun pore vie ut sitä mukaan hakataan takaisin ja tilataan turpaan teille, estettä, väkivaltaa ja kaikkea pahaa ja mitä yritätte tulevina vuosina, ne on kirottu ja, estetty menetätte vaan ja otatte turpaan ja, hakataan kaikkea. suhteessa sama määrä 😂😈
- AnonyymiUUSI
niihin ämmiin vedetään sama määrä väkivaltaa millä ottaneet ja vieneet häirinneet, estäneet ja tilanneet, sama tiettyihin äijiin, ja ei kaikkiin, kuten Mikaeliin joka pelkää, ja tiedätkö se tuhoaa niiden elämät, vie hyvää ja osan tappaa, tuhoaa myös työt. ei niiltä ole tänne mitään tullut eivät vaan osaa enää rehellisesti eivät ymmärrä enää mitään oikeata ja rehellisestä työstä, elämästä ja mahdollisuuksista. ehkä se on armolahja heille.
- AnonyymiUUSI
heistä otetaan nyt samalla volyymillä ja määrä ja muutetaan rahaksi ja maksavat tekonsa. tuhoaa varmaan elämää Mutta sääliäkö haluavat? ja viedyt jutut ja, toiminta palautuu tänne, myös laskujen maksut, tavallinen arki ja, ostamiset.menevöt itse kidutukseen ja kadotukseen. niin äijät kuin ämmätkin.
- AnonyymiUUSI
Voi tsiisus miten seko olet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi tsiisus miten seko olet.
Yritätkö naispuolinen Spinnaaja tällä kertaa taktisesti vain siirtyä alemmas rakentamaan sosiaalisista todellisuutta mitä tulee tähän palstaäijän manifestoon? T naiselta kerrohan nyt koko ”filosofian” tohtorin tötsän mitalta
- AnonyymiUUSI
No voi hyvä tavaton sentään, ihmiset liikkuu autoilla.
- AnonyymiUUSI
minä olen Heidin erään kylän prinsessa minä perän miesrpni ja tottunut siihen että minulle hakataan kaikkea 😈😂😍 minä olen röuddönesjarissa, ja, ihmisten kuuluu antaa, kaikkea kun olen nii murunen, kaikki hakkaa minulle kaikkea ja kun minä petän mies hakkaa enemmän, minulle ei saa, ahtaa turpaa, oon niin nätti 😍😂😈
- AnonyymiUUSI
jos meillä ei ole niin sitten me järjestetään lisää, me hakataan ja viedään ja annetaan köniin 😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜meillä on suhteita ja kykyjä, 😜😜😜😜😜😜😜😈😈😈😍😍😍😍😍😍😍😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
- AnonyymiUUSI
me saadaan tehdä nii jos me halutaan, mistä me muuten saataisiin? funsmcw oli hyvä, sieltä sai laskun maksua, ja ritarit sai pillua kun huorat otti palkkioksi muutakin kuin seteliä ja teki hyvää 😈😈😜😜😂😂😂😂😂joku kerrankin kehui meitä ja piti huolta, tuntui hyvälle, 😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Jos oikeasti näin, kannattaa hakeutua lääkärille. Tuo viittaa skitsofreniaan. Tiedän kokemuksesta. Läheisellä alkoi noin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5582192Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4071794Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221610Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641418JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191176- 561112
- 1191111
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16898Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13858Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823