Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125. Laitan loput neljä, jos yksikin uskaltaa näin anonyymisti osallistua. Ei se nyt niin vaikeata voi olla, eihän?
https://www.evermind.fi/tunnealy-testi/
Tunneälyä testaamaan!
8
1608
Vastaukset
- Anonyymi
109/125. Stressinhallinta ja mieliala jäivät vähän vajaiksi, muista täydet pisteet.
- Anonyymi
Yleinen mieliala laskee pistesaldoa hävyttömästi! Huonosti valittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleinen mieliala laskee pistesaldoa hävyttömästi! Huonosti valittu.
Tein testin toisin ja sain 120/125. Johan nousi mieliala kahteenkymmeneen. Kokeilkaa muutkin saada paras mahdollinen tulos?!
- Anonyymi
Joku tilt, 666 tuli, siis vähän yli maksimit. Höh sama juttu, maksimit psykopaattitestistä ja sain +3 pistettä lisää. ÄO testissä epäonnistuin, sain 199 kun tähtäsin 99.
Seuraavaks teen huumetestin jossa värähtelee sekä sukupuolitestissä sukupuoleni todettiin moninaiseksi plus 6sukupuolta löytyi lisää minusta. Adhd testin rikoin joten minun diagnoosi on A. Parhaiten tunnetaan siis hitto mä unohin. Salut bonjour from jkl suunta. Æsā - Anonyymi
Tulokset
Tunneälytestistä saamasi kokonaispistemäärä on 96/125
Pienin mahdollinen testistä saatava pistemäärä on 25. Mitä korkeamman pistemäärän sait, sitä enemmän tunneälyä sinulla on.
Pisteet kertyivät tunneälyn eri osa-alueista seuraavasti:
Sisäiset tunnetaidot (intrapersonaalinen): 19/25 pistettä
Ihmissuhteisiin liittyvät kyvyt (interpersonaalinen): 20/25 pistettä
Stressinhallinta: 20/25 pistettä
Sopeutuvaisuus: 21/25 pistettä
Yleinen mieliala (onnellisuus ja optimismi): 16/25 pistettä - Anonyymi
eihän se tulos vaan itsetuntemus mahdollisimman rehellinen itselle millanen on.
- Anonyymi
Sensuuri iskee jälleen. Ei wlw uskalla tehdä testejä kun paljastuu miten moni on sekaisin, keskenkasvuinen tai kirjolla = heikot tunnetaidot ja ihmissuhdetaidot + empatian vähyys.😏
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57836Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?105741Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679