Kannattaako ostaa kyosho inferno neo race spec?? Jos ei nii pistäkää joitain parempia. Hinta ei sais mennä kauheesti yli 400.
kyosho
rc
131322
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 13
Vanhimmat
Minulla on Kyosho Inferno neo t2, eli melekee sama ku race spec. Ulkonäöstä vaan poikkeaa. Sissään ajo oli aika vaikee, joten kannattaa kysyy isältä apuu jos on vähä nuorempi. Auto on erittäin kestävä, nopee ja kova kiihtymään ja ääntäki lähtee, (ehkä vähä liikaaki) Hita menee yli 400e jos inferno neon aijot hankkia!
Mutta hyvä auto se on!
kiitos auvusta!
En missään nimessä suosittele polttista aloittelijalle tähän aikaan vuodesta. Sähkö vaan, niin toimii hyvin ja ei oo käynnistymisessä ongelmaa, eikä koneen kulumisessa.
Kannattaa näin talvea vasten katsella traxxasin/hpi:n autoja. Ne on kestäviä ja helppo huoltaa. OSTA SÄHKÖAUTO! Eikä mielellään kyoshoa.
ja miksköhän ei kyoshoä taidat olla hieman jälkeen jääny tai jotain kun tuollein väität
kyosho on laadukas kestävä ja nopea rc merkki eli suosittelen kyosho dbx ve 2.0 ja siihe 4200 lipon ja jonku 40 e laturin se maksais joku 470e kato tost www.kyosho.fi mul on se ja menee 70 km/h ja hyppii ja on kestävä SUOSITTELEN!!!
Onko tietoa paljon kulkee 2s 5000mah 30c lipolla ? olen juuri hankkimassa tuota autoa ja vaikuttaa hyvältä.
osta tuo dbx ve 2.0 KAHDELLA akulla ja HYVÄLLÄ laturilla ni on kiva ajaa ku voi koko ajan ku toine akku laturis ja nopee 90km/h et suosittelen hinta 550e mut kyl kantsii toimii on road ja offroad autona kestää ja kauheen nopee:)
hei kattokaa. Rc Jyväskylä myy kaikkia D-sarjan autoja alennuksella. dbx ve 2.0 vain 399 euroa akun ja laturin kanssa. Siis yli 100 euroa alennusta.
http://www.rcjkl.fi/tuotehaku.asp?sua=1&lang=1&reid=1&nav=30010043
Taitaa Kössin kauppias olla täällä buustaamassa myyntiä. Osta vaikka Traxxas niin saat varaosia heti ja mäntäsylkkysarjasta ei tarvii maksaa yli 100 euroa.
eiks tossa ollu kyse sähköautoista eikä polttiksista? Se lukemisen ymmärtäminen on joskus niin kovin vaikeaa.
ja kyllä. Haluun et kaikki tukee tota liikettä, koska se on ihan paras. Varaosat aina hyllyssä ja hyvä palvelu
Dbx VE 2.0 on sähkökäyttöinen. http://www.kyosho.fi/modell_detaljer.aspx?ArtNr=01.30845T1&familj=FamGXR18&BildLopNr=01
'Kyosho on suunnitellut lukuisia autoja, joista on tullut eri luokkien maailmanmestareita. Suorituskyky, konstruktio - kaikki japanilaista tarkkaa suunnittelua. Uusi DBX 2.0 VE ei muodosta poikkeusta. Auto perustuu useita MM-titteleitä (1992-2010) voittaneeseen Inferno-alustaan. DBX 2.0 VE on saanut useita päivityksiä, jotka muuttavat auton täydellisesti. Tärkeimpänä uutuutena roiskesuojattu nopeudensäädin Team Orionilta. DBX 2.0 VE on suorituskykyinen auto, jonka yksinkertainen konstruktio tekee huoltojen ja säätöjen tekemisestä erittäin helppoa.
Kannattaa koska se on kuitenkin polttis. Vaikka hintaa kyllä riittää mutta ostin itse viikko sitten tein sisään ajon ja annoin palaa. autossa ei ole ollut mitään häikkää. Myyjä kertoi että hänellä oli st versio siis sama auto mutta truggi mallina ja ei ole kuulemma ollut mitään häikkää
MOI.Olisnin ostamassa kyosho dirt hogia. voisitteko ehdottaa minulle kannattaako ostaa se vai mikä. Mieluusti 100-200euron auto