Chihuahua

Matias

Paljonko pentu Chihuahua maksaa. Siis yleinen hinta. Ei mikään kennelien näyttely chihuahahuhien(miten toi oikeen kirjoitetaan) hinta.

Vastatkaa pian.

27

7453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku-Prinsessa

      kehottaisin taas kävelemään kirjastoon tai soittamaan chihuahuan kennelliittoon ja kysymään. Sekä kirjoista että kysymällä liitosta saat varmasti paljon muutakin perustietoa =)
      Pikku-Prinsessa

    • Ninni <3

      Olen itse ostamassa chihuahuaa niin hinnat pyörii 400-1700 euron paikkeilla.

      • chihuahua

        Mistä olet hankkimassa koiraa? Olisko antaa yhteystietoja? Itsekin olen kiinnostunut mutta ei huvittaisi hirveitä hintoja maksaa.


      • Nimetön
        chihuahua kirjoitti:

        Mistä olet hankkimassa koiraa? Olisko antaa yhteystietoja? Itsekin olen kiinnostunut mutta ei huvittaisi hirveitä hintoja maksaa.

        Älä osta jos et ole valmis siitä maksamaan!

        Itse olin jo ostamassa pentua, joka maksoi 2000e, mutta tämä elämänvaihe ei sitä nyt sallinut ja rahasta se ei siis ollut kiinni.


      • Tiiän vaan
        Nimetön kirjoitti:

        Älä osta jos et ole valmis siitä maksamaan!

        Itse olin jo ostamassa pentua, joka maksoi 2000e, mutta tämä elämänvaihe ei sitä nyt sallinut ja rahasta se ei siis ollut kiinni.

        Noin. tonni lähel 2 tonnii.


      • kysyjä++
        Tiiän vaan kirjoitti:

        Noin. tonni lähel 2 tonnii.

        chihuahua kuinka kauan suunnilleen?


      • lucky one.
        kysyjä++ kirjoitti:

        chihuahua kuinka kauan suunnilleen?

        15-19 vuotta.Omani eli n.15 vuotta.


      • Juupsis
        kysyjä++ kirjoitti:

        chihuahua kuinka kauan suunnilleen?

        Noin 12-19 lukee aika monilla sivustoilla


      • KHT.
        kysyjä++ kirjoitti:

        chihuahua kuinka kauan suunnilleen?

        Chihuahuat elää yleensä noin 14 vuotta. Se kyllä vaihtelee aika paljon. Luin et ne voi elää jopa 19 vuotta tai enemmänkin.


      • Amppari
        kysyjä++ kirjoitti:

        chihuahua kuinka kauan suunnilleen?

        19 vuotta maksimissaan jos on terveenä pysynyt ilman mitään vaivoja ja sairauksia. Aivan mahtava pikkukumppani.


      • täältä

      • neeea432

        400:lla eurolla ei kunnollista chihuahuaa saa vaan maksaa yli tonnin.

        Älä osta rekkaamatonta..sen emoa käytetään joka juoksusta ja luonnekin voi olla arka..ostakaa eettisesti..nyt on chihuahuata myynnissä paljon ja niiden alkuperät voi olla mitä sattuu..kun teetetään rahankuva silmissä..

        tutun tuttuni osti rekkamattoman chihuan ja se kuoli tuntemattomaan syyhyn puolivuotiaana..kas kummaa kun otti myyjään yhteyttä niin heti löytyi uusi pentu käsiin ..pari kuukautta kestää että saat uuden chihuan pennun mutta nyt on myös tuolla risteytyksiä venäjän toy chihuahua..eikö silloin ala hälytyskellot soimaan..pentuja teetetään koko ajan..miten sattuu..huh huh! Ei minulla ainakaan koko ajan ole pentua varalla..sääliksi käy noiden emoja..:( Niin tämä tuttuni naivi tuttu otti sekoituksen ja kannatti tehtailua..itse olisin vaatinut rahat takaisin ja ostanut asiaan perehtyneeltä kasvattajalta joka aattelee pentujen luonnetta ja terveyttäkin sekä huolehtii myös emoista ja rekisteröi pennut. Ja sukusiitos 0%.

        näyttelylinjaisissa yleensä paremmat kasvattajat..ja kts. rotusivuilta mitkä sairaudet täytyy vanhemmilta tarkistaa.


    • Chihut maksaa

      jopa 1500 euroa.. Meidän pentu maksaa sen verran...

    • chihun omistaja

      Hinnat on siitä 1100 eurosta ylöspäin yleensä. Olen törmännyt jopa 3500 euron hintaisiin pentuihin. Suosittelisin vielä harkitsemaan sitä koiran hankintaa kun et vielä tiedä edes miten kyseisen rodun nimi kirjoitetaan eri taivutusmuodoissa... Koira maksaa ja hinta jolla sen ostat on vain yksi kustannus muiden joukossa. Rekisteröimätöntä en suosittele hankkimaan. Tutkippas rodusta vielä enemmän tietoa ennen kuin koiran hankit. Hyvää infoa saat chihuahua ry:n sivuilta. Googleta vaikka niin johan alkaa tietoa löytyä.

    • Amppari

      Jos haluaa paperittoman pennun hinta voi vaihdella 300-700 välillä.. "paperikoirat" maksavat sitten tietty enemmän, ilman mitään näyttelytaustaa. Kyllä kannattaa maksaa enemmän sellaisesta koirasta jolle on eläinlääkärintarkastukset yms tehty. Halvemmalla pääset tulevaisuudessa :)

      • ei oo paha hinta toi

        noh, ei nyt sentään liiotella, 2 tonttuu ei hullukaan pyydä pennuistaan! ite sain pennun HALVALLA noin. 300e. paikka on www.chihuhalpanen/pentuja.com


    • valistajaaaaa

      ikinä en paperitonta chihua ostais. koskaan ei tiedä onko se terve tai edes puhdasrotunen ja pentutehtailu saattaa hyvinkin olla kyseessä.

      • ---

        Eipä tiedä paperillisestakaan.


      • chihuomistaja
        --- kirjoitti:

        Eipä tiedä paperillisestakaan.

        www.cihuahua.org
        tai
        www.chihuhalpanen/pentuja.com

        Meillä on 4 chihuu tällä hetkellä, tai oli viisi mutta yksi kuoli. Nimet on Pilla, Mirri, Missä, Nisu ja viides oli Tissu. Musta niillä on kivat nimet. Entä sinusta? Ota kantaa!


      • .
        chihuomistaja kirjoitti:

        www.cihuahua.org
        tai
        www.chihuhalpanen/pentuja.com

        Meillä on 4 chihuu tällä hetkellä, tai oli viisi mutta yksi kuoli. Nimet on Pilla, Mirri, Missä, Nisu ja viides oli Tissu. Musta niillä on kivat nimet. Entä sinusta? Ota kantaa!

        .


      • enpäs
        . kirjoitti:

        .

        "Nimet on Pilla, Mirri, Missä, Nisu ja viides oli Tissu."

        No jaa. Ihan kai kivoja. Pillasta & Mirristä tulee mieleen, no, vähintäänkin mielenkiintoisia asioita. Tissusta tulee mieleen juoppo tai tissi. Makunsa kullakin.. :)


      • heikki890

        totta..muotirodun nurja puoli..chihuahua kärsii siitä ja samoin venäjäntoy..surullista ettei ihmiset oikeasti ajattele..

        pentu voi olla vielä ok..Mutta entä emokoira..pentua joka juoksusta..eikö nämä rekkaamattomien pentujen ostajat välitä siitä miten emo voi???? Ja kun tuotanto loppuu emo tylysti lopetetaan ja jatketaan sen tyttärillä..

        eettisyys voi olla kallista mutta minä maksan mieluummin siitä tai otan ei muotirodun tai seropin 100eurolla jossa tiedän ettei bisnes mielessä vaan puhdas vahinkopentue. Seropista ei pidä maksaa eettisesti enempää ettei pentutehtailua jota ei valvota mitenkään ..ehkä risteytyspennuillekin olisi oltava jokin kattojärjestys joka valvoisi emojen vointia ja rekisteröisi omaan rekisteriin..jolloin näkisi pennutusten määrät, lonkkatarkastukset, etc..


    • ZEMij

      Muotovalio on toki aina kalliimpi. chihuissa kuitenkaan väri ei tee muotopuolta joten se ei alenna hintaa:(

    • Chihun omistaja

      Chihujen hinnat pyörivät 1000-2000€.

      • koiruusko

        Mulle kävis kyllä paperitonki ku en harrastas näyttelyy enkä niil muutenkaa mitää tee. Paljonko viros maksais? Varmaa puolet halvempi jos sitäkää ku ei tarvii niit papereita lappuhan se vaa on


    • Anonyymi

      Mistä kannattaa ostaa chihuahua

      • Anonyymi

        Vastuulliselta kasvattajalta, joka ei tee kuin 1-2 pentuetta vuodessa terveeksi tutkituilla koirilla.
        Listaa kasvattajista löytyy täältä: http://chihuahua.fi/pentuja/kasvattajat/

        Yhteydenotot kiinnostavan kasvattajan ja kasvatustoiminnan suuntaan sitten vaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe