Nää suomi24:n topicit on jotenkin oudosti, niin en tiennyt oikein mihin tämä aihe kuuluu. Mutta kysymykseeni...
Latasin juuri eilen ePSXe emulaattorin, kun noita vanhempia pelejä haluisin pelata. Nyt sitten aloitan niiden varsinaisten pelien lataamisen, mutta en tiedä minne ne pitää laittaa. Olen katsonut joitakin ohjeita ja niissä on kerrottu mihin kansioon ne pitää laittaa, kuten joku cd ja rom, mutta minulla ei niitä kansioita ole. Sen sijaan löytyy kansiot "bios", "cheats", "docs", "memcards", "patches", "plugins", "snap" ja "sstates".
Joidenkin näiden pelien lataaminen kestää minun koneella melko kauan, joten en halua mokaa laittamalla väärään kansioon ja sitten taas aloittaa koko homma alusta.
Kiitoksia näin etukäteen.
PS1 pelien pelaaminen emulaattorilla
Opiskelija -92
4
210
Vastaukset
- TheGamerNerd
Hei sinun ei tarvitse pistää niitä tiedostoja kansiohin. Siis paina run ja valitse
CDROM, ISO, PS-EXE tai BIOS. Hällä völiä minkä latasit. Avaa se latamasi CDROM, ISO, PS-EXE tai BIOS (Cdrom yleisin). Niin olet valmis pelaamaan. CD romia ei tarvitse muistaakseni extractata. itte käytän ainoastaan pseven emulaattoria joka on ainakin suht simppeli mun mielestä.
- real deal
helpointa on pelata aidolla PS1:llä eikä turata emulaattorien kanssa.
^Sitä ei ole kysytty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332104Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.471721Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121486Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041236Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59865
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34852Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101753