Matkalaukku kalliiksi käy
6
428
Vastaukset
- järkevä suuntaus
Ymmärrettävää. Lyhyttä nopeaa lentoa. Tuo laukkujen lastaaminen,purkaminen
vie hyvää aikaa hukkaan Ryanair pyrkii tehokkaaseen toimintaan. Valtaosa lennoista on meno-paluu hyppelyä. En itsekään ymmärrä miksi tuo laukku rasisteena. - tgkjkjkj
Matkatavara maksaa 120 € VAIN, jos sen on unohtanut tilatessaan selvittää, eli huonosta matkansa suunnittelusta kärsii. Normaalihinta on joku 25 €
Homma toimii edelleenkin niin, että maksat vain siitä mistä käytät. Jos haluat laukut mukaan, niin sitten maksat tarvittavat kulut.
Tottakai on selvää, että jos haluat kaikki mahdolliset palvelut, myös maksat kaikista mahdollisista palveluista. Silloin ei voi päästä halvalla, edes halpalentoyhtiössä, koska todellisuudessa halpalentoyhtiö ei ole halpalentoyhtiö, vaan riisuttujenpalveluiden lentoyhtiö.- rynkky0
Hyvä rynkky! talvikaudella laukku 30 ja kesällä 40, että repiikää siitä.
- aina alle 10 kg
rynkky0 kirjoitti:
Hyvä rynkky! talvikaudella laukku 30 ja kesällä 40, että repiikää siitä.
Mihin ihmeeseen tarvitaan matkalaukkua alle viikon reissussa??? Sama vaikka maksaisi tonnin....
- järkevä suuntaus.
Ai tää olikin taas ylläpidon normaali kusetus. Saa akka rovikkaa kun porukka linkkiä näpyttelee.
- Taas ihme porua
Ei tuosta kannata valittaa, sillä on kilpailevia lentoyhtiöitä joilla laukku ei maksa mitään. Matkustajilla on täysi valinnanvapaus siitä, että millä yhtiöllä lentävät ja mitä maksavat. Ja niinkuin Ryanair sanoo:
" Yhtiön mukaan hinnanmuutokset eivät koske valtaosaa sen asiakkaista, koska yli 70 prosenttia sen asiakkaista matkustaa jo ilman lähtöselvitettyjä matkalaukkuja"
Itse kuulun tuohon 70% ryhmään, ja tulen aina kuulumaankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1911115Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755