---- Digitaaliset valokuvakehykset ----

Vertailin tänään

Vertailin tänään kaupoissa eri valmistajien digitaalisia valokuvakehyksiä. Minulla oli mukana omia valokuvia muistikortilla.

Digitaalisissa kuvakehyksissä on kaiken maaailman kelloja ja kalenteireita lisätoimintoina.Suurin osa digitaalisista kuvakehyksistä (Philips yms. 60 - 80 €) olivat pelkkää kuraa; kuva on luvattoman suttuinen ja värit mitä sattuu. Lisäksi osa kehyksistä on liian teknisen tai ruman näköisiä. Nämä kehykset olivat myös hitaita käynnistymään ja hankalia käyttää.

Yllättäen Clash Ohlsonin valokuvakehys (34,95 €) oli kuvanlaadultan paras. Toiselle sijalle pääsi Sony (99 €), jossa on yhtä terävä kuva. Sonyssa punaiset värit korostuvat sillä seurauksella, että ihmiskasvot näyttävät kuin juuri saunasta tulleelta. Clash Ohlsonin kehyksessä voi lisäksi säätää värisävyt, kontrastit yms. erikseen. Kuva-asetus kannattaa laittaa automaatille, niin eri kuvat näkyvät parhaiten ilman rajauksia.

Noin nyrkkisääntönä pikselit ovat avain onneen.

2

1584

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikselipah

Pyh. Pikselit on täysin yliarvotettuja. Sitäpaitsi digitaalinen kuvakehys on kertakaikkiaan vitsi koko tuote. Paperia kehyksiin pannaan eikä mitään pikseleitä.

• Vertailin tänään

Enpä sano noin, koska joku 240 pikselin pystytarkkuus on aivan kamalan näköinen verrattuna johonkin 480 pikseliin. Kokeilin esim. Gigantissa kaikkia esillä olleita kehyksiä ja vain Sonyssa oli ok tarkkuus, mutta siinä olivat värit vähän pielessä. Ehkä säädöllä olisi saanut kuntoon...

Clash Ohsonin digitaalisen valokuvakehyksen resoluutio on 800 x 480 pikseliä eli pikseleitä on nelinkertaisesti verrattuna hieman kalliimpiin "merkkikehyksiin". Clash Ohlsonin digitaalisilla kehyksillä on 2 vuoden takuu.

http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=165094092

Filmikaudella kuvia oli niin vähän, että parhaat mahtuivat kehyksiin. Nykyään pitää laittaa useampi kuva samaan kehykseen muistikortilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1632
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      842
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      618
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      131
      594
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      68
      536
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    Aihe