Onko kellään ollut tälläistä vikaa? Tyhjäkäynnillä antaa kierroksia ihan moitteetta mutta kun lähtee ajamaan niin kierrokset ei saa nousta yli 2000 kiekan muuten alkaa kuulumaan "laahaava" ääni ja auto hyytyy ja moottori pätkii niin ettei auta muu kun ajaa tien sivuun ja ottaa virrat pois.Mitään varoitusvaloa se ei sytytä.Olen päässyt autolla töihin ihan normaalisti kunhan vaihtaa vaihteet alle 2000.Kyseinen auto on Renault Laguna -02 1.8l .
Rellu reistailee
6
238
Vastaukset
- Ei rellumies
Ethän ole katkera sille myyjälle jolta ostit rellusi? En voi auttaa muutakun ottamalla osaa että omista renaultin.Vikalista kasvaa ajan myötä.
- Relluko auto?
En ole katkera kun itselleni! :) Jos vaan saan ton koslan kuntoon niin vaihtoon lähtee varmasti.Kyllä Fordia voi sanoa autoksi Rellun rinnalla.
- Ei rellumies
Teet varmaan viisaasti. Vaikka jotkut ovat paatuneita rellumiehiä henkeen ja vereen, haukkuvat muita merkkejä kateellisina muilla sivuilla, luulen että olet asiallinen kaveri.
Toivon että saat autosi senverran kuntoon että pääset siitä eroon ja saat luotettavan auton allesi.
Jatkoja. - Relluko auto?
Nyt on Rellu ehjäämöllä ja huomenna kuulee mikä sitä vaivaa.Rellun olen omistanut Reilun vuoden ja nyt ollut vikoja jo enemmän kun Fordissa 6 vuodessa yhteensä!Kyllä toinen Foortti tulee taloon ja se on varma. kiitos ja jatkoja myös sinne.
- voorttiko
auto? noh taivasosuutesi kyllä tulee lunastetuksi ku toivottavasti voortilla loppuikäs päästelet.
maanpäällinen kärsimyshän sen paikan takaa ja aattelit sitte maksimoida asian.
- reenault
loistava ajaa,loistava moottori jo 1,2l alkaen(on ajettu!) renault osaa mun mielestä tehdä auton! onhan se nissanin kanssa kimpassa!!! jos tuo 1,2:clio kulkee tolla tavalla mitä sen itse koin, niin miten se kaksi litrainen 197hv versio sitten liikkuu???? bemarit taitaa jäädä kuin tikku paskaan?????? autohan painaa jotain abaut 900 kg!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882