Kasteelle 17.12.

1 Kor. 12:27 jäsen.

Turussa järjestämme yhden kastetilaisuuden vielä jouluksi. Jos olet tullut uskoon ja tahdot seurata Jeesusta opissa ja elämässä, niin nilmoittaudu kasteelle. Tähän mennessä on kolme ilmoittautunutta.
Lue Apt. 10:48.
Kastettuja EI LIITETÄ uskontojen jäsenkortistoihin.

16

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouluuun

      Kaste jouluun, vai? Alkaako siitä joulul.?

    • Hyyvä.
    • Kasteelle 17.12.

      Mitä se joulu tähän asiaan kuuluu?

      Kyllä David Pawsonkin opettaa että kirkkopyhistä Jumalalle vastenmieslisin on joulunvietto.
      Tottahan se on. Mutta nyt on aiheena kasteelle meno.

    • ei nimmaria

      Kastatteko te heitä, jotka ovat jo saaneet kasteen Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen?

    • mathetes

      Kasteesta!

      Ihminen, joka on Jumalan evankeliumin Sanan kautta saanut armon tulla Jeesukseen uskovaksi, aivan niinkuin Raamattu sanassaan opettaa, niin silloin hänelle kuuluu suorittaa kaste Jeesukseen Kristukseen, Jeesukseen syntyneen uskon perusteella, ei ennen sitä!

      Kirkot jotka kasteen vastasyntyneille lapsille toimittavat, toimivat vastoin Raamatun sanan ilmoitusta ja opetusta! Kaste joka ennen uskoontuloa toimitetaan (kuten sylilapsille), on täysin merkityksetön toimitus kristillisessä mielessä, sillä Raamatun mukaan kaste toimitetaan vain uskoontultua, silloin kun ihminen on uskon kautta Jumalan sanasta tullut Jeesukseen uskovaksi, elikä kastetta ei saa toimittaa ennen sitä!

      Eikä tuota kastetta suoriteta myöskään muutamalla kämmenellisellä vettä päälakeen valaen, vaan kaste toimitetaan siten, että uskoontullut ihminen kastetaan hetkeksi kokonaan veteen upottamalla! -(baptizoo)! Kaste on "vanhan syntisen elämän hautaustoimitus", yhdessä Kristuksen kanssa, (Room 6:3-4), joka siis toimitetaan ihmiselle vasta hänen uskoontultuaan, "syntien anteeksisaamiseksi", joka on siis tapahtunut jo uskoontulon myötä Jeesuksessa Kristuksessa, hänen uhriverensä ansiossa!

      Mikään UT,n teksti ei ole tukemassa vastasyntyneiden lapsien kastamista, vaan päinvastoin, sillä Jeesuskin vain siunasi hänen luokseen tuodut pienet lapset, kuten saamme selkeästi sanasta sen havaita!-(Matt 19:13-15 / Mark 10:13-16)!

      Toimitaan siis Raamatun ilmoituksen mukaan, ei tunteittemme mukaan, kuten kirkot lapsikastetoimessaan toimivat! - (Apt 2:40-42 / Apt 8:12 / Apt 18:8)!

      Terv, nimim, mathetes

      • ei nimmaria

        Mathetes, sinutkin on aivopesty väärään lahkoon. Etkö sinä käsitä, että Jeesus käski kastaa kaikista kansoista kaikki, jotka ottavat kasteen vastaan. Kastetut pitää OPETTAA Jeesuksen tuntemiseen, sillä vain Jumalan Sana Pyhän Hengen kirkastuksella on ELÄVÄN VEDEN LÄHDE. Tuo Lähde on SYNTIÄ VASTAAN.

        Miten te uskallatte jatkuvasti pilkata Jumalan AINOAN Pojan kaste- ja lähetyskäskyä?


      • mathetes
        ei nimmaria kirjoitti:

        Mathetes, sinutkin on aivopesty väärään lahkoon. Etkö sinä käsitä, että Jeesus käski kastaa kaikista kansoista kaikki, jotka ottavat kasteen vastaan. Kastetut pitää OPETTAA Jeesuksen tuntemiseen, sillä vain Jumalan Sana Pyhän Hengen kirkastuksella on ELÄVÄN VEDEN LÄHDE. Tuo Lähde on SYNTIÄ VASTAAN.

        Miten te uskallatte jatkuvasti pilkata Jumalan AINOAN Pojan kaste- ja lähetyskäskyä?

        Vastausta - ei nimmarille!

        Kirjoitit:
        >>Mathetes, sinutkin on aivopesty väärään lahkoon. Etkö sinä käsitä, että Jeesus käski kastaa kaikista kansoista kaikki, jotka ottavat kasteen vastaan.>Kastetut pitää OPETTAA Jeesuksen tuntemiseen, sillä vain Jumalan Sana Pyhän Hengen kirkastuksella on ELÄVÄN VEDEN LÄHDE. Tuo Lähde on SYNTIÄ VASTAAN.Miten te uskallatte jatkuvasti pilkata Jumalan AINOAN Pojan kaste- ja lähetyskäskyä?


    • Jeesus on Herramme!

      Juuri näin kastetaan Turussa, kuin mathetes asian opettaa. Ja Jeesus sitten täyttää Pyhällä Hengellä kasteen jälkeen , tai joskus ennen vesikastetta.

      Siunausta mathetes ym.

      http://www.Jeesus-on-Herra.com

      • ei nimmaria

        Turusta minut haukuttiin heti, kun en ollut saman mielinen tuon Jeesus on Herra kirjoittajan kanssa. Hän syytti minut koiraksi ja sudeksi, joka oli Jumalan silmissä kauhistus. Jos tuo kirjoittaja piti minua vääräoppisensa, olisi hänen tullut kertoa minulle oikeaoppi kärsivällisyydessä, pitkämielisyydessä ja kestäväisyydessä. Hänen olisi siis pitänyt kuunnella mitä sanottavaa minulla oli,eikä ensihetkestä kun kuuli, että en ollut kastettu hänen tavallaan, hyökätä latelemaan kamalia syytöksiä. Weijo Turusta sen teki.

        Tuo henkilö, jota Jumalan Sana ei ollut päässyt kasvattamaan syytti ja soimasi minut melkein ensitapaamisella ja jätti yrittämättäkään kuunnella mitä minulla oli sanottavana. Noin tekevät he, joita Jumalan Sana ja Pyhä Henki ei ole uudistanut ja joita Jumala ei ole kutsunut toisten opettajiksi.

        Jeesus ei koskaan syyttänyt ja soimannut ja tuominnut eksyksissä vaeltavia. Häntä yritettiin kyllä siihen langettaa, mutta langettajat eivät onnistuneet.

        Kuinkahan paljon uskontojenuhreja ovatkaan tehneet nuo ihmiset, joiden ainoa puolustuskeino on lähimmäisen halveksinta ja syyttäminen.



        Tehkää parannus ennen, kuin se on myöhäistä!


      • Tiedäpä, että

        Etkö tiedä, että mathetes on kolmeen arvoasemaan kastajia?!


      • Turun Weijosta...
        ei nimmaria kirjoitti:

        Turusta minut haukuttiin heti, kun en ollut saman mielinen tuon Jeesus on Herra kirjoittajan kanssa. Hän syytti minut koiraksi ja sudeksi, joka oli Jumalan silmissä kauhistus. Jos tuo kirjoittaja piti minua vääräoppisensa, olisi hänen tullut kertoa minulle oikeaoppi kärsivällisyydessä, pitkämielisyydessä ja kestäväisyydessä. Hänen olisi siis pitänyt kuunnella mitä sanottavaa minulla oli,eikä ensihetkestä kun kuuli, että en ollut kastettu hänen tavallaan, hyökätä latelemaan kamalia syytöksiä. Weijo Turusta sen teki.

        Tuo henkilö, jota Jumalan Sana ei ollut päässyt kasvattamaan syytti ja soimasi minut melkein ensitapaamisella ja jätti yrittämättäkään kuunnella mitä minulla oli sanottavana. Noin tekevät he, joita Jumalan Sana ja Pyhä Henki ei ole uudistanut ja joita Jumala ei ole kutsunut toisten opettajiksi.

        Jeesus ei koskaan syyttänyt ja soimannut ja tuominnut eksyksissä vaeltavia. Häntä yritettiin kyllä siihen langettaa, mutta langettajat eivät onnistuneet.

        Kuinkahan paljon uskontojenuhreja ovatkaan tehneet nuo ihmiset, joiden ainoa puolustuskeino on lähimmäisen halveksinta ja syyttäminen.



        Tehkää parannus ennen, kuin se on myöhäistä!

        Turun Weijosta ja sinusta:


        " http://kotisivu.dnainternet.net/raipou/turwei.htm "


      • ei nimmaria
        Turun Weijosta... kirjoitti:

        Turun Weijosta ja sinusta:


        " http://kotisivu.dnainternet.net/raipou/turwei.htm "

        Käsittääkseni kerroit jossakin viestissäsi olevasi vanha ihminen. Kerroitko tunnustaneesi tuota uskoasi jopa 50 vuotta? Miten siten olet jäänyt tuolle asteelle? Miksi teet oletuksia lähimmäisistäsi, paikkansa pitämättömiä oletuksia.

        Ei me luteliraisten keskuudesta Jeesus Tielle lähteneet ole jääneet kasteoppiin kiinni. En todellakaan puhunut Turun Weijolle mitään sellaista, mikä sai hänet hyökkäämään. Täälläkin olen kirjoitellut muutamilla palstoille Jeesuksen sanomaa kastekäytännöstä riippumatta kaikille. Siis, olen kertonut Jumalan Pojasta sinullekin, joka vihaat minun Jeesuksen käskyn mukaan saamaani kastetta. Minä en vihaa teidän kasteitanne, mutta vihaan teidän syntisyyttänne, jossa te alennatte lähimmäisenne ja nostatte itsenne. Se tulee kohta teidän itsenne eteen.
        En vihaa sinua, vaan vihaan sitä syntiä, joka pitää sinut vangittuna.


      • Kuten niin usein...
        ei nimmaria kirjoitti:

        Käsittääkseni kerroit jossakin viestissäsi olevasi vanha ihminen. Kerroitko tunnustaneesi tuota uskoasi jopa 50 vuotta? Miten siten olet jäänyt tuolle asteelle? Miksi teet oletuksia lähimmäisistäsi, paikkansa pitämättömiä oletuksia.

        Ei me luteliraisten keskuudesta Jeesus Tielle lähteneet ole jääneet kasteoppiin kiinni. En todellakaan puhunut Turun Weijolle mitään sellaista, mikä sai hänet hyökkäämään. Täälläkin olen kirjoitellut muutamilla palstoille Jeesuksen sanomaa kastekäytännöstä riippumatta kaikille. Siis, olen kertonut Jumalan Pojasta sinullekin, joka vihaat minun Jeesuksen käskyn mukaan saamaani kastetta. Minä en vihaa teidän kasteitanne, mutta vihaan teidän syntisyyttänne, jossa te alennatte lähimmäisenne ja nostatte itsenne. Se tulee kohta teidän itsenne eteen.
        En vihaa sinua, vaan vihaan sitä syntiä, joka pitää sinut vangittuna.

        Heh heh!

        Kuten niin usein on käynyt ilmi, näiden itseään kehuvien
        hurskastelijoitten hurskauden kaavun alta paljastuu kerta
        toisensa jälkeen tosi kristillisyyden kannalta täysin terve
        liha ja lihallisen syntisen mielenlaatu,joka aina on valmis
        jopa täysin törkeisiin valheellisiin rienauksiin niitä ihmisiä
        kohtaan, jotka paljastavat heidän hurskautensa kaavun
        alta löytyvän todellisen turmeluksen.

        Niin on käynyt nytkin.

        Harhaoppinen hömppä jauhaa hömppää hömpän perään,
        eikä hänen tekstiensä sisällönä ole jatkossakaan mitään
        muuta odotettavissa kuin perätöntä hömppää, valheellisin
        rienauksin kuorrutettuina.


      • Verrataanpa...
        ei nimmaria kirjoitti:

        Käsittääkseni kerroit jossakin viestissäsi olevasi vanha ihminen. Kerroitko tunnustaneesi tuota uskoasi jopa 50 vuotta? Miten siten olet jäänyt tuolle asteelle? Miksi teet oletuksia lähimmäisistäsi, paikkansa pitämättömiä oletuksia.

        Ei me luteliraisten keskuudesta Jeesus Tielle lähteneet ole jääneet kasteoppiin kiinni. En todellakaan puhunut Turun Weijolle mitään sellaista, mikä sai hänet hyökkäämään. Täälläkin olen kirjoitellut muutamilla palstoille Jeesuksen sanomaa kastekäytännöstä riippumatta kaikille. Siis, olen kertonut Jumalan Pojasta sinullekin, joka vihaat minun Jeesuksen käskyn mukaan saamaani kastetta. Minä en vihaa teidän kasteitanne, mutta vihaan teidän syntisyyttänne, jossa te alennatte lähimmäisenne ja nostatte itsenne. Se tulee kohta teidän itsenne eteen.
        En vihaa sinua, vaan vihaan sitä syntiä, joka pitää sinut vangittuna.

        Kirjoitit: "Miten siten olet jäänyt tuolle asteelle?"


        No, verrataanpa asteitamme keskenämme:


        " http://kotisivu.dnainternet.net/raipou/einimmar.htm "


      • Infoa...

      • eepu*
        Infoa... kirjoitti:

        Infoa kastekysymykseen:


        " http://kotisivu.dnainternet.net/raipou/hellun.htm "

        ”... olkoon teidän puheenne: 'On, on', tahi: 'ei, ei.' (pysykää raittiissa Jumalan antamassa Evankeliumissa) Mitä siihen lisätään, se on pahasta.”
        "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;" (Matt. 5:37; Ilm.22:18)

        Sillä Vapahtaja on sanonut: "Jokainen ISTUTUS (väärä oppi), jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on JUURINEEN REVITTÄVÄ POIS."!!

        Miksi siis olet LISÄÄMÄSSÄ ihmisten/omaa puumerkkiä Evankeliumiin? Oletko sokea, pelokas, epävarma asiasta, -- vai miksi kiivailet harhaoppisi puolesta, miksi suljet silmäsi/korvasi Totuudelta, etkö halua tulla Totuuteen ko. asiassa? Sillä sinulle ja kumppaneillesi on useasti Todistettu, että Vapahtaja Ei ole voinut lausua noita arvoasemasanoja, sillä kukaan Apostoleista Ei ole käyttänyt (eikä kehottanut/kirjoittanut) sellaisia sanoja kastaessaan uskovia!
        Siis On vain YKSI NIMI jossa meidän tulee pelastuman – joten älä LISÄILE siihen mitään muuta:
        Sillä; ”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä Ei ole taivaan alla MUUTA NIMEÄ ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman." (Apt.4:12)

        Raamattu puhuu selvin numeroin VAPAHTAJAN NIMEEN kastamisen puolesta; katso ja TUNNUSTA tämä tosiasia: Apt.2:38; 4:12; 8:16; 10:48; 19:5; Gal.3:27 jne..
        Vapahtaja sanoo meille: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.” Sillä ”Ei ole PELASTUSTA yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta NIMEÄ ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

        Tiedä siis ja ymmärrä, että Matt.28:19 on ihmisestä lähtöisin, kun taas Apt.2:38 on Taivaasta!
        RAAMATUN KIRJOITUKSISTA ei löydy jaetta eikä tietoa siitä, että joku elävän Jumalan seurakunnassa olisi kastettu Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Se on katolinen opinkappale eikä Raamatun opetusta. Vapahtaja Ei ole koskaan sanonut: käyttäkää näitä arvoasema titteleitä/nimiä.
        Niin ei ole tehty ainoassakaan Raamatussa kerrotuista kastetilaisuuksissa. Ne hyväksyttiin Nikean kirkolliskokouksessa (v.325). He ottivat nimen sijasta arvonimet.
        Sinä siis olet joko kastettu roomalaiskatoliseen opinkappaleeseen tai Herran (Apt.2:38) Vapahtajan Messiaan Nimeen."

        Seuraava testi toteaa oletko Oikein kastettu, kenen MERKKIÄ kannat, sillä on oleva kaksi ihmisryhmää; toinen kunnioittaa Jumalaa ja Hänen Käskyjä, ja heillä on Jumalan Sapatti Merkkinä:
        Jumala sanoo: ".. SAPATTINI MINÄ annoin heille, olemaan MERKKINÄ MINUN ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että MINÄ olen HERRA, joka PYHITÄN heidät.
        " .. pyhittäkää MINUN SAPATTINI; ne olkoot merkkinä välillämme, MINUN ja teidän, että tulisitte tietämään, että MINÄ olen HERRA, teidän JUMALANNE." (ks. Hes.20.Luku)

        Sitten on se toinen ryhmä, johon tämä matheteskin kuuluu, he palvelevat petoa, eikä heillä ole Jumalan käskyjä ja heidän/pedon MERKKI on sunnuntai!

        Ilm.14:11 "Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin."

        -- Joten tehkää parannus epäraamatullisesta roomalaiskatolisesta opistanne! Aloita lukemalla seuraava luja Perustus: Lue: KASTEENSANOMA USKOVALLE; "ETTÄ LAIN VANHURSKAUS TÄYTETTÄISIIN MEISSÄ"!
        http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=11
        *
        Ystävällisesti Siunausterveisin Totuuden etsijöille
        minulle niin Rakkaassa
        Voittoisassa ja Voimallisessa י ה וֹ שׁ ﬠ
        JAHSHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä
        *
        eepu
        *
        Jk. AINOANA, joka kastaa uskonmukaisesti Suomessa itseni lisäksi löytynee adventtiseurakunnasta sopimuksen mukaan! Katso lähin seurakuntamme: http://www.adventist.fi/seurakunnat
        -- Antakaa siis pelastaa/kastaa (Apt.2:38) itsenne niin te saatte Pyhän Hengen Lahjan; Voiman syntiä vastaan!
        *
        ♥ MARANATA! ♥


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      139
      8471
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1383
    3. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1155
    4. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1146
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1047
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      139
      980
    7. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      778
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      775
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      761
    10. Tuli surullinen olo.

      Olit muuttunut niin paljon etten meinannut tunnistaa. Miksi rupsahdit? 😞 m-n
      Ikävä
      40
      674
    Aihe