itse olen Johannes toiselta nimeltäni
Kuka uskaltaa paljastaa toisen nimensä
26
118
Vastaukset
zeus
- örbl
anteeksi, mutta oletkohan mahtollisesti se, joka on aina palstalla?
- KoppavaHoro
Voisin paljastaakin, jos minulla sellainen olisi.
- KoppavaHoro
monte24 kirjoitti:
ihanko oikeesti kaikillako ei ole toista nimeä?
Ihan oikeasti mulla ei ole. Ei ollut isän puolen isovanhemmillakaan. Eikä yhdellä serkullakaan.
- ~cissi~
KoppavaHoro kirjoitti:
Ihan oikeasti mulla ei ole. Ei ollut isän puolen isovanhemmillakaan. Eikä yhdellä serkullakaan.
Oon aina ihmetellyt toisia nimiä, eihän niitä koskaan käytetä (Anzzyn ja mun yhteiselle iltatähdelle ei tule kuin yksi nimi).
- KoppavaHoro
~cissi~ kirjoitti:
Oon aina ihmetellyt toisia nimiä, eihän niitä koskaan käytetä (Anzzyn ja mun yhteiselle iltatähdelle ei tule kuin yksi nimi).
Niinpä. Ei tulisi minunkaan lapsilleni kuin yhdet etunimet.
- OTA TÄHTI JANO LÄHTI
KoppavaHoro kirjoitti:
Niinpä. Ei tulisi minunkaan lapsilleni kuin yhdet etunimet.
cissi on itsekin pojankolli, eikä sikiä vaikka raiskaisi minutkin
- .
Täydellisyys on toinen nimeni.
- maria.
mun taas Maria.
Kyllä mä uskallan, olen Viola.
- Öh...
arvasin että sulla on tuollainen hieno ja erikoinen nimi :D
- alv-liskot
kyllä voin paljastaa vaikka ihan koko nimenikin. Se on Gek-ko Lisko von Ördenstein.
Toki, se on Peter.
- ?
Bättre folk?
Vieno
Joo on kuulemma kulkenut toisena nimenä suvun mihillä iät ja ajat saatana...Jos nyt tämän kerran....se on The....Rick The Heart
Carl-Gustaf
- Siljakos se siinä
Olen rohkeampi kuin te kaikki yhteensä. Minun ETUnimi on Silja.
- ~cissi~
Minun toinen nimi on Eetvartti
- aIv-Iskot
Minun on Raptori
- Jyri
aIv-Iskot kirjoitti:
Minun on Raptori
tässä, hei.
- .Sxthsense
aIv-Iskot kirjoitti:
Minun on Raptori
Minulla on montaimeä etunimen lisäksi ja ne ovat:
Sen-Olof Fiicus - .
Jyri kirjoitti:
tässä, hei.
Onko pää kunnossa jo? Mikä diagnoosi?
- otapullaa
Minulla ei ole toista nimeä.
Ainoa nimeni on ar...
Hauska tutustua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei194983Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271575- 1011450
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701389Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3281309- 491298
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721200Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541035- 86935
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50928