Tyttö on nyt 4 kk ikäinen ja yöt on yhtä hulinaa! Aiemmin nukahti illalla aina tissille, mutta nykyään se ei aina onnistu vaan joskus täytyy rauhoitella sylissä uneen asti. Tuttia syö päiväunille mentäessä vaunuissa, mutta illalla tutti ei kelpaa. Kun tyttö nukahtaa niin nukkuu max 2 tunnin pätkissä ja välillä heräilee jopa puolen tunnin välein. Sitten kun laittaa tissin suuhun niin ei syö vaan " lupsuttaa" hetken ja nukahtaa. Sitten kun yritän itse jatkaa unia niin tyttö havahtuu kun tissi ei olekaan enää suussa. Olen yrittänyt antaa pulloa tissin sijaan, mutta ei huoli sitäkään eli tästä päätellen ei ole kyse nälästä. Tosin tyttö on alkanut nyt vieroksumaan pulloa myös päivällä. Tyttö nukkuu meidän sängyssä ja on alkanut yöllä pyörimään sen verran etten enää kovin pitkään kyllä uskalla nukuttaa vieressä kun pelottaa että mies, joka on myös yöllä kova kääntyilemään, pyörähtää vauvan päälle. Vauvan sänky on meidän sängyn vieressä sivuvaununa, mutta kun tytön siirtää omalle puolelle niin havahtuu usein siihen ja nukuttaminen alkaa taas alusta. Kiinteitä olemme aloitelleet ja tällä hetkellä syö lounas aikaan muutaman teelusikallisen. Nevolassa kysyttiin että joko tyttö syö viisi ateriaa päivässä. Olin vähän ihmeissäni, että joko nytpitäisi kaikilla aterioilla ollakiinteitä. Itse kun olen ymmärtänyt, että vasta6kk iässä vauva oikeasti syö kiinteitä ja nyt vasta maistellaan. Mietin kuitenkin, että saisiko tuolla ateriarytmillä vauvan hoksaamaan, että päivällä syödään ja serustellaan ja yöllä nukutaan? Tyttö ei myöskään siis osaayksin nukahtaa vaan tarvitsee siihen tissin/sylin/pullon. Olisiko jollain vinkkejä miten tuon nukkumaan menon saisi kaikille mukaviksi sekä kaikille hyvät yöunet?
Vauva 4 kk yöhulinat
Äityliini...
1
1663
Vastaukset
- - - - -
Äityliini, oon lukenu sun tekstejä täältä useamman kerran (jos oot sama äityliini) ja monesti tuntuu et on oltu samassa tilanteessa, niin kuin nytkin :) Meidän tytteli on kohta 5kk. Laita sähköpostia jos siltä tuntuu: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 201026
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759