Tuolla seiskassa ois tällanen suloinen uutinen Marikasta:
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a273797/bbmarika imutteli antaumuksella blondin kanssa kuvat/
Awws..ihanaa että hänellekkin on löytynyt se oma rakkaus. :) ♥♥♥
Viime vuoden voittaja..viime vuoden moraalinen voittaja jolta ryöstettiin voitto.
Seiska: BB-Marika imutteli antaumuksella blondin kanssa! -kuvat!
8
355
Vastaukset
- Laava lamppu
Söpöä! :)
No voi Awws! ♥ Marikallahan onkin sitten mukavaa ajan menoa sitten vähän pitemmäksikin aikaa. :)
- super joulupukki
Totta turiset! :) Kyllä itekkin mielusti menisin thaimaan lämpöön ja vieläpä oman kullan kanssa. Kaippa sitä on vain kestettävä näitä loska kelejä.
Hauskaa reissua Marika!
- akku on täynnä
Noh, ei kai ne lontoon vuokra maksut niin hirveesti eroa hänen "normaalista" vuokraasunnon hinnoista, kun hän kerta asuu helsingissä joiden asuntojen hinnoissa on ilmaa ainakin 50%.
- Nightwishhi
Totta. Helsingin vuokrahinnat on ihan naurettavia. :/
Tsemppiä Marikalle matkailuihin! Toivottavasti on hyvin mukavat säät. :)
- MEGA TURBO MIES
Vau! Nätin tytön on ittelleen hankkinu. :) ♥
Ja hienoa että hommia näyttää piisaavan. :) Toivonmukaan nähdään sut Marika joskus uudestaan bb-talossa, olit sen verran hauskaa ja kivaa seurattavaa ja saisit sitten toivon mukaan sen ansaitsemasi 50 donaa mitkä olisi kuulunut sinulle.- vihaiset linnut
Samaa toivon minäkin. :) Oli niin hauskaa seurata Marikan toilailuja bb-talossa. :) Ja Marika ne rahat ois ansainnut, kun kerta nytkin ollu tosi ahkera tyyppi.
- Alpert einstein
Oikein hyvää uutta vuotta Marikalle ja kaikille Marika faneillekkin/kannattajille. :)
Ihana oli uutinen ja söpöjä kisuja molemmat kyl. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965414
- 2594625
- 444515
- 623267
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412194