Missä hintaluokassa pyörii etelä-pohjanmaan alueella ohutlevysärmääjän palkat??
Itse särmääjänä yli 10 vuotta olleena tuntuu että oma palkka jäänyt jalkoihin...
Nais-ihminen olen ja metallialalla ollut pienen ikäni.
Vaihtasko alaa??
Särmääjän palkka
4
380
Vastaukset
- ahneella 1:n loppu
Ole tyytyväinen siihen mitä saat, koska kohta voi olla ettet saa muuta kuin kenkää. Ahneus ei tässä taloustilanteessa kannata.
- Amanita77
Ei täältä näköjään saa ku p*skaa niskaan. Ja varmaan siks ku nainen metallialalla niin ei kai sit tartte tienatakaan... Kiitos kaikille miinuksista. Eka ja vika kerta ku tänne mitään kirjoitan. Hauskaa joulua!
- KEIJOLANDIA
OLKAAA TYYTYVÄISIÄ!! HULLUKO OLET VAI HANURINNUOLIJA?ELIKÄ KUMPAAKIN! AMANITA NÄMÄ PALSTAT OVAT TÄYNNÄ NÄITÄ KAHJOJA.OLKAA TYYTYVÄISIÄ JOS KAIKKI AJATTELIS SAMANLAILLA KUN NOI KAHJOT,TÄÄ YHTEISKUNTA OLIS LOPPUNU AJAT SITTEN.JOS JOKU ALOITTAA JONKUN KESKUSTELUN HETI TYRMÄTÄÄN KU SEINÄÄN,ENTIEDÄ METALLIALAN PALKOISTA MUT EI TÄÄLLÄ OLE HÄÄVIR MILLÄÄN ALALLA.
- mk
Jos paljon alle 15€ on tuntipalkkaniin on jälkeen jäänyt. Tarkistaa alan kesikiansio liittosta missä on laskettu alan keskituntipalkka niin se selviää ja jos olet pätevä tekemään niin pitää saada yli alan keskiansion mutta homma pitää käydä ja tulosta tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398